Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK Voetbal Pool 2010

Het hek is van de dam. De beer is los. We zijn begonnen. We zijn los. Het WK is begonnen. De eerste twee wedstrijden zijn gespeeld. Er is nog geen land met de volle 3 punten. Er zijn pas 2 doelpunten gescoord. Frankrijk stelt teleur. Zuid Afrika scoort een wereld doelpunt. De WK poule is gestart en hieronder staat de tussenstand.

1. mhcmalie 18 punten
2. willywortel 18 punten
3. olaf 14 punten
4. klinkered 14 punten
5. robocop 14 punten
6. yankee 14 punten
7. edes-eleven 14 punten
8. kwaak 14 punten
9. lamballes 14 punten
10. jerome92 14 punten

Dit topic is bedoeld puur voor de WK pool! Maak er wat leuks van en ik wens iedereen heel veel succes vanaf deze plaats!

Mario
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 11-06-2010 23:33 Voetbal
in 11-06-2010 23:33 Voetbal
80 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik had de achtste finale wedstrijd Uruguay-Zuid Korea niet ingevuld maar krijg hier automatisch 5 punten voor. Eigenlijk zou dit moeten betekenen dat als er een voorspelling niet ingevoerd is dit 0 punten oplevert. Zo is de wk poule wat eerlijker voor leden die echt alles bijhouden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wel top trouwens:
1. pino 236 punten

Pino heeft naar 48 wedstrijden de leiding met een gemiddelde van 4,9 punten per wedstrijd (y)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
[quote]Wel top trouwens:
1. pino 236 punten

Pino heeft naar 48 wedstrijden de leiding met een gemiddelde van 4,9 punten per wedstrijd (y)

Die 4.9 punten is bijna precies het gemiddelde van die 5 punten die je automatisch krijgt als je helemaal niks invult.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
huh? is dat serieus zo???
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Dit kwam er te staan in ieder geval :

26-06-2010 16:00 Uruguay - Zuid Korea ------- - ------- 5 punten - [info]

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik zie bij mij nog geen punten staan, de stand is nog niet gewijzigd (uitslag). Wellicht dat deze nog gaat veranderen? Ik had iniedergeval 2-1 voor Urugauy, dus 9 punten, maar ik lig er al uit. :p
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
De punten zijn berekend.

We hebben gebruiker 'pino' verwijderd wegens frauduleuze handelingen. Hij/zij heeft gebruik gemaakt van een fout in het syteem (die al wel is opgelost) en heeft hiermee zijn positie positief beïnvloed.

Jammer maar helaas.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ok het lijkt erop of er meer gebruik maken van de niks invullen bug. Het is ongeveer de hele tijd hetzelfde klassement en het lijkt onmogelijk om echt anderen in te halen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ja klopt, het klassement blijft veelal ongewijzigd. Maarja dat kun je onmogelijk controleren he. Misschien dat er nu nog wijzigingen komen, nu de fout opgelost is!
0 Vind ik leuk's
[quote]Ja klopt, het klassement blijft veelal ongewijzigd. Maarja dat kun je onmogelijk controleren he. Misschien dat er nu nog wijzigingen komen, nu de fout opgelost is!

Ik denk dat er heel wat in de stand zou veranderen als alle punten van niet ingevulde wedstrijden zouden komen te vervallen. 1 punt voor een niet ingevulde wedstrijd zou nog wel acceptabel zijn maar 5 punten is wel erg veel van het goede.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.