Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK Voetbal Pool 2010

Het hek is van de dam. De beer is los. We zijn begonnen. We zijn los. Het WK is begonnen. De eerste twee wedstrijden zijn gespeeld. Er is nog geen land met de volle 3 punten. Er zijn pas 2 doelpunten gescoord. Frankrijk stelt teleur. Zuid Afrika scoort een wereld doelpunt. De WK poule is gestart en hieronder staat de tussenstand.

1. mhcmalie 18 punten
2. willywortel 18 punten
3. olaf 14 punten
4. klinkered 14 punten
5. robocop 14 punten
6. yankee 14 punten
7. edes-eleven 14 punten
8. kwaak 14 punten
9. lamballes 14 punten
10. jerome92 14 punten

Dit topic is bedoeld puur voor de WK pool! Maak er wat leuks van en ik wens iedereen heel veel succes vanaf deze plaats!

Mario
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 11-06-2010 23:33 Voetbal
in 11-06-2010 23:33 Voetbal
80 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Als dit inderdaad zo is.. Is het niet eerlijk voor de mensen die elke x alles proberen in te vullen.. 5 punten is meer dan de helft van het max. Aantal te behalen punten.. Wordt hier nog iets mee gedaan? Of is dit onmogelijk.. Trouwens terecht van die pino..
0 Vind ik leuk's
[quote]Ok het lijkt erop of er meer gebruik maken van de niks invullen bug. Het is ongeveer de hele tijd hetzelfde klassement en het lijkt onmogelijk om echt anderen in te halen.

Wat bedoel je met de 'niets invullen bug'? Wanneer iemand niets invult zal er een 0-0 worden opgeslagen. Wanneer de wedstrijd dan in een 0-0 eindigt zal de gebruiker inderdaad 9 punten ontvangen. Op de lange termijn zullen deze gebruikers nooit winnen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik had voor de wedstrijd 16:00 Uruguay Zuid-Korea 2-1 niks ingevuld maar toch 5 punten gekregen. Hier kwam ik gisteren bij toeval achter doordat ik vergeten was die wedstrijd in te vullen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Maar is deze bug nu opgelost? En worden er nog concequenties verbonden aan de mensen die er gebruik van hebben gemaakt? Of is het niet mogelijkheid dit achteraf te bekijken?
0 Vind ik leuk's
Ik ben ook wel benieuwd hoe het precies zit. Ik heb in ieder geval al mijn voorspellingen doorgegeven dus ik kan het niet testen hoeveel punten ik krijg als ik niks invul.
0 Vind ik leuk's
Unibet
ik kan niets invullen bij achtste finale brazilie en Spanje?
en niets invullen is toch gewoon nul punten?
0 Vind ik leuk's
[quote]ik kan niets invullen bij achtste finale brazilie en spanje?
en niets invullen is toch gewoon nul punten?

Als het goed is, is dit gisteren aangepast. Het zou moeten werken. Mocht dit niet zo zijn dan hoor ik graag wat er fout gaat. Welke melding staat waar op welk moment?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
hoi, ik had bij de wedstrijd uruguay zuid korea 2-0 ingevuld maar nu staat er nog steeds n.v.t. wat is dit? staan geen punten aangegeven?
0 Vind ik leuk's
=
[quote]hoi, ik had bij de wedstrijd uruguay zuid korea 2-0 ingevuld maar nu staat er nog steeds n.v.t. wat is dit? staan geen punten aangegeven?

Dat geeft aan dat je deze wedstrijden (de voorspellingen) blijkbaar niet hebt opgeslagen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ik had 2-0 ingevuld dat weet ik 100% zeker hoor.. raar en gierig dit.. alles ingevuld gewoon hoor. stond ik top 10 nu weer eruit, hierdoor zodirect geen prijs:S
0 Vind ik leuk's
=

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.