• /
  • Forum /
  • Acties en spellen /
  • Eurovisie Songfestival halve finale prijsvraag; hoe ver komt België? Win een Paysafekaart twv €50

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eurovisie Songfestival halve finale prijsvraag; hoe ver komt België? Win een Paysafekaart twv €50

Het Eurovisie Songfestival gaat weer beginnen! Nadat de editie van 2020 werd afgelast door Covid-19, gaat het dit jaar gelukkig wel door. En dit jaar vindt het plaats op een speciale locatie voor de Nederlanders: Rotterdam. In Ahoy zal op 18 mei de eerste halve finale plaatsvinden. België zal in de tweede helft van deze eerste halve finale mogen optreden. Zullen ze bij de eerste tien eindigen en samen met Nederland en de 18 andere halve finale winnaars de kans krijgen om te strijden voor de winst? Doe mee met onze prijsvraag, voorspel en maak kans op een Paysafekaart ter waarde van €50!👇


De eerste halve finale is achter de rug en België is door naar de finale! Ze zijn geeindigd als 9e en er waren 3 leden die dit goed voorspeld hebben! De winnaar van deze prijsvraag vind je in de laatste reactie van Support! Bedankt allemaal voor het meedoen!! De prijsvraag over de finale staat al online, dus vergeet niet ook aan deze prijsvraag mee te doen om opnieuw kans te maken op een mooie prijs!


Wat moet je doen?

Zet vóór komende dinsdag 18 mei, 19:59 uur, in een reactie hoeveel punten België zal behalen in de halve finale en op welke plaats ze eindigen in deze halve finale.

 

Voorbeeld antwoord: 142 punten, 9e plaats

 

Wat kan je winnen?

Onder alle deelnemers die de uitkomst goed hebben voorspeld, verloten we een Paysafekaart ter waarde van €50! Mocht niemand het juiste antwoord hebben voorspeld, dan kijken we éérst naar de deelnemers die het dichtst bij het totale aantal punten zit en daarna pas naar de plaats in het klassement.  


Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk dinsdag 18 mei 19:59 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 18 mei 19:59 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 

 

Succes!

Groeten Julia

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 12-05-2021 18:24 Acties en spellen
in 12-05-2021 18:24 Acties en spellen
47 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

De juiste plek voor België wordt pas zaterdagavond bekend gemaakt na de finale.

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

134 punten 12de plaats

0 Vind ik leuk's

Tuurlijk wel, je hebt de prijsvraag gewoon eerlijk gewonnen. Ik denk alleen dat @Support dit topic niet meer leest, dus je kan in zo'n geval het best even een berichtje naar ze sturen! Maar ik heb ze getagd voor je :)

1 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Sorry allemaal voor mijn late reactie en voor deze verwarrende prijsvraag. Dat zal niet meer gebeuren (heb ik weer wat van geleerd 😉).

Ik ga er even wat dieper induiken, want er zijn nu meerdere mensen die claimen deze prijsvraag gewonnen te hebben. Ik neem deze week nog contact op met de mensen die ook een chat of email hebben gestuurd en zal de update ook in deze forumtopic zetten.


We doen altijd ons best om zo leuk mogelijke prijsvragen te verzinnen, maar soms gaat het mis (we zijn ook maar mensen 😊). Hiernaast zijn we altijd eerlijk en open en willen we graag dat de prijs voor deze prijsvraag zo eerlijk mogelijk wordt uitgedeeld. Aan de andere kant kunnen we de prijs die we hebben uitgedeeld niet meer terughalen, dus ik wil jullie vragen nog even geduld te hebben. Ik kom er zsm op terug.


Groeten Julia


4 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Is er al een update? @Support

1 Vind ik leuk's

Hey Sven, ja, ik heb jou een mail gestuurd! En ik dacht dat ik de update ook hierin had gezet, maar zit terug te zoeken en er is waarschijnlijk iets mis gegaan. Bij deze de info:


De vraag was als volgt;

Zet vóór komende dinsdag 18 mei, 19:59 uur, in een reactie hoeveel punten België zal behalen in de halve finale en op welke plaats ze eindigen in deze halve finale.

Voorbeeld antwoord: 142 punten, 9e plaats


Let op; wanneer niemand het goed had, zou degene die het DICHTSTBIJ het juiste aantal punten zat, winnen; 


Wat kan je winnen?

Onder alle deelnemers die de uitkomst goed hebben voorspeld, verloten we een Paysafekaart ter waarde van €50! Mocht niemand het juiste antwoord hebben voorspeld, dan kijken we éérst naar de deelnemers die het dichtst bij het totale aantal punten zit en daarna pas naar de plaats in het klassement.  


Er was niemand die exact de juiste voorspelling heeft gegeven en 1 iemand die het juiste aantal punten goed heeft voorspeld; 117, en dat was hypnotist86. Omdat jij wel de juiste positie in je antwoord goed had geraden, maar niet het juiste aantal punten hebt voorspeld, gaat de paysafecard officieel naar degene met het juiste aantal punten en dat is @hypnotist86! Sorry voor de verwarring en deze teleurstelling. Als je nog vragen hebt, stuur dan nog even een mailtje of een chat.


Groeten Julia

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Duidelijk, verwarring kwam door het loten.. nu wel bij gerechtige winnaar dus :) Gefeliciteerd dan @hypnotist86

Bericht gewijzigd door svenm op do 10 jun. 2021, 08:28
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.