Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

League of legends EU

Yooo,


In principe ben ik maar een klein bettertje en doe eigenlijk alles voor de fun of ik doe met mensen mee maar nooit echt mijn ding gevonden in waar ik goed in ben met betten. Nu kijk ik al jaren de LEC voorheen LCS en het ik zie dat er echt ontzettend veel value op zit want iedere game kan constant alle kanten op gaan. Andere regio's kijk ik ook zoals NA/KR en LPL af en toe maar die vermaken mij niet zo erg.


Nu wil ik gewoon omdat het kan jullie voorzien van informatie en wat ik zelf speel elke week op de LEC.

Tot nu toe wacht ik nog 1 week want je weet nooit of het dreamroster wat er bij elkaar gespeeld is ook slaagt om samen te werken. Plus er zijn ontzettend veel nieuwe spelers bij gekomen waar ik geen weet van heb of die wel goed aansluiten bij het team.


Ik kwam vandaag tot de conclusie dat overs op kills van de totale match soms erg hoog in value staan. Vaak wel +1.70 odd


Er is genoeg reden om mij daar in te verdiepen zodat ik die kennis ook aan jullie te geven


Gemiddeld is gisteren kills op 28 kills per match ( Door de hoge kills van g2 en van fnatic voornamelijk)

De meeste staan op boven de 22.5 of 25.5 met een odd van +1.70

Dat is echt veelste hoog want lec speelt niet zoals lck(korea) en lpl(china) alleen op pure winst en heel afwachtend met wavecontrol en andere shit.


Zo is nu de clash tussen g2 en schalke 2 hele agressieve teams op over 25.5 een odd van 1.75. Dat is niks als je weet dat de vorige match van g2 een 43 kill score was.


Nogmaals deze week nog niks en vanaf volgende week ga ik inzetten omdat ik dan een goed beeld heb van bepaalde teams die is nu na week 2 nog te vers.

Nog meer wedden op eSports? Neem hier dan een kijkje!



2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar worteleter
Country flagworteleter in 30-01-2021 14:33 Acties en spellen
in 30-01-2021 14:33 Acties en spellen
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Je hebt gelijk, odds op overs staan hier vaak te hoog, zowel op kills als op maps. Dit is vooral doordat LCK normaal gezien toonaangevend is voor de meta en wat er gepicked word. Echter zijn de speelstijlen van Amerikaanse teams en de meeste Europese teams zoals je zei veel agressiever. Ik speel ook vaak op deze Esport, ben benieuwd wat voor picks je gaat delen :-)

2 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Interessante categorie. Ben benieuwd naar je wedtips!

1 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Ah ja die spelen of vaak heel precies of het word een groot bloedbad en dan zijn er mega veel kills. Durf daar ik ook niet zo goed iets op in te zetten want ze gaan alle kanten op. Nu zul je net zien dat g2 tegen schalke waar g2 de grote favoriet zou moeten zijn ineens schalke heel erg gecontroleerd speelde en won van g2 waardoor de kills uitbleven. Vandaar dat ik ook eerst deze week nog moet aankijken. Want momenteel kan iedereen van iedereen ongeveer winnen en rosters zijn volgens mij nu pas finished.

0 Vind ik leuk's

Morgen is het dan zover en zijn de jongemannetjes van EU League of legends aan de beurt om een ronde te spelen.

Dankzij Statistieken waar ik gebruik van mag maken ben ik tot deze bets gekomen ( Waarvoor dank z3xtr4 )

Natuurlijk Statistieken met een eigen Wortelsausje er over heen.


First blood Mad lions @ 1.72 (1 Unit) Unibet

Mad lions is prima begonnen dit seizoen en blijven het geen voortzetten waar ze vorig seizoen mee begonnen waren en dat is met de top mee doen. Ze hebben een steady roster met naar mij zeggen de enige weaklink en dat is toplaner Armut. Sk gaming is de tegenstander, een erg afwachtende ploeg die nog hun draai moet vinden. Daarom verwacht ik een snelle first blood van de lions.


Schalke vs Rogue: Schalke wint @2.70 (0.50 unit) Unibet

Schalke vs Rogue: Over 21.5 kills @1.75 (1 Unit) Unibet

Rogue heeft nog niks verloren en zullen ook de torenhoge favorieten zijn! Maar Schalke is de grote dark horse die vorige week nog G2 wist te verslaan en niet zo klein beetje ook terwijl die eigenlijk gewoon een dreamroster hebben en ik zelf had gedacht dat die helemaal niks zouden verliezen. Rogue speelt heel objective wise alles uitspelen en dat is tot nu toe gelukt. Schalke gaat waarschijnlijk erg agressief spelen zodat rogue helemaal niet langzaam de overwinning naar zich toe kan trekken. Overtje is hierdoor van toepassing aangezien nu rogue wel een andere manier moet verzinnen om toch te kunnen winnen.


Vitality vs G2: First herald Vitality @3.00 (1 unit) Unibet

Puur de statistieken G2 heeft nog geen een first herald gepakt maar is vaak voor de drake gegaan. Terwijl vitality 60 procent van de keren herald pakt en bijna geen dragons. Dat betekent dus dat vitality liever de herald pakt dan de drake. Ook tegen top teams heeft als nog vitality heralds gepakt dit is dus erg goede value.


Succes voor de gene die meespelen. Stel vooral vragen als je hier nog een beetje nieuw in bent!

Bericht gewijzigd door worteleter op za 6 feb. 2021, 11:45
1 Vind ik leuk's

Looking good, let's go :)

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Mad deze game was het helemaal kwijt. Zelfs verloren en niet zo'n klein beetje ook haha


Schalke heeft gedaan zoals ik dacht. Volledig rogue uit hun spel halen en lekker agressief hun eigen ding doen.


Tjah vit herald was een statistieken bet maar g2 steam rolled de hele game haha.


2/4 goed.


Straks de volgende bets.

0 Vind ik leuk's

Schalke - Misfits: Schalke win @ 1.72 (2 units)

Misfits is het helemaal kwijt ze begonnen goed aan de game van gisteren maar kunnen de teamfights niet afmaken mid en late game. Ik verwacht dat schalke hier niet veel moeite mee zal hebben aangezien ze rogue de nummer 1 ook hebben verslagen en gewoon echt heel goed zijn voornamelijk jungler Gilius.


G2 - Fnatic - over 30.5 kills @ 1,95 (1 Unit)

G2 - Fnatic - First herald @ 2,20 (1 Unit)

Tjah dit is gewoon de match der matches. Voor de gein eens deze game kijken wat hier voor gekke dingen gebeuren.

https://www.youtube.com/watch?v=3SvNj8cL21U&ab_channel=KazaLoLLCSHighlights

G2 pas 2 heralds gepakt. Fnatic 50 procent van de heralds


Excel - Sk Gaming: First tower SK gaming @2.10 (1 unit)

Excel - Sk Gaming: Sk win @2.15 (0,5 unit)

Excel heeft nog 0 first towers omdat ze early game vaak niet erg goed zijn of alleen veel kills. Sk gaming juist meer voor objectives je zou dit kunnen combineren met herald maar ik hou het bij first tower. Late game zijn deze 2 teams erg aan elkaar gewaagd. Daarom doe ik een kleine op Sk gaming winst aangezien ze de vorige game echt heel goed waren de hele game.


Successss

Bericht gewijzigd door worteleter op zo 7 feb. 2021, 10:54
0 Vind ik leuk's

Rogue vs Astral - Astral Handicap + 9,5 kills @ 1,90 (1 unit)


Rogue gaat winnen maar niet met veel kills meer. Hun gaat het om objective wise de game te winnen. Gemiddelde kills in hun matches is 22.5. Handicap is zwaar goed speelbaar.

Bericht gewijzigd door worteleter op zo 7 feb. 2021, 10:55
0 Vind ik leuk's

Vitality vs Excel - Excel winst @ 1.68 (3 Unit)


Vitality over het algemeen is niet een erg goed team terwijl Excel bezig aan een opmars.


Fnatic vs Sk gaming - Over 26.5 Kills @ 1.72 (1 unit)

Fnatic vs Sk gaming - Over 4.5 Dragons @ 1.90 (1 unit)


Gaat een bloed badje worden. Fnatic zorgt er bij elke game voor flink wat kills. Is het niet in combi met de tegenstander dan is het wel dat ze zelf veel killen. Sk gaat proberen dragon voordeel te halen zodat ze wellicht daarmee kunnen winnen goeie value voor 1.90!

Bericht gewijzigd door worteleter op vr 12 feb. 2021, 22:10
0 Vind ik leuk's

Vitality - SK Gaming - Sk winst @1.92 (2 units)

Vitality is early game best goed maar sk gaming is mid en late game vaak veel beter. Sk moest gister tegen fnatic wie gewoon te sterk waren. Dit is voor hun het moment om eindelijk weer eens een win te pakken. Het team is namelijk erg goed en vooral in teamfights. Waarbij vitality op een geven moment uit elkaar valt.


Misfits - Astralis - Astralis winst @2.25(1 unit)

Astralis heeft gisteren de 1ste win geboekt en clean ook. De nieuwe midlaner zorgt voor meer stabiliteit en weet goed overagressie af te straffen van de tegenstander. Misfits is gewoon niet in goede doen en doen maar wat!

Bericht gewijzigd door worteleter op zo 14 feb. 2021, 12:57
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.