Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

League of legends EU

Yooo,


In principe ben ik maar een klein bettertje en doe eigenlijk alles voor de fun of ik doe met mensen mee maar nooit echt mijn ding gevonden in waar ik goed in ben met betten. Nu kijk ik al jaren de LEC voorheen LCS en het ik zie dat er echt ontzettend veel value op zit want iedere game kan constant alle kanten op gaan. Andere regio's kijk ik ook zoals NA/KR en LPL af en toe maar die vermaken mij niet zo erg.


Nu wil ik gewoon omdat het kan jullie voorzien van informatie en wat ik zelf speel elke week op de LEC.

Tot nu toe wacht ik nog 1 week want je weet nooit of het dreamroster wat er bij elkaar gespeeld is ook slaagt om samen te werken. Plus er zijn ontzettend veel nieuwe spelers bij gekomen waar ik geen weet van heb of die wel goed aansluiten bij het team.


Ik kwam vandaag tot de conclusie dat overs op kills van de totale match soms erg hoog in value staan. Vaak wel +1.70 odd


Er is genoeg reden om mij daar in te verdiepen zodat ik die kennis ook aan jullie te geven


Gemiddeld is gisteren kills op 28 kills per match ( Door de hoge kills van g2 en van fnatic voornamelijk)

De meeste staan op boven de 22.5 of 25.5 met een odd van +1.70

Dat is echt veelste hoog want lec speelt niet zoals lck(korea) en lpl(china) alleen op pure winst en heel afwachtend met wavecontrol en andere shit.


Zo is nu de clash tussen g2 en schalke 2 hele agressieve teams op over 25.5 een odd van 1.75. Dat is niks als je weet dat de vorige match van g2 een 43 kill score was.


Nogmaals deze week nog niks en vanaf volgende week ga ik inzetten omdat ik dan een goed beeld heb van bepaalde teams die is nu na week 2 nog te vers.

Nog meer wedden op eSports? Neem hier dan een kijkje!



2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar worteleter
Country flagworteleter in 30-01-2021 14:33 Acties en spellen
in 30-01-2021 14:33 Acties en spellen
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Leuk om te zien dat er iemand is die LoL-betjes plaatst. Ik schreef hier eerder op Voetbalwedden.net voorbeschouwingen voor, maar ik heb al een jaar geen wedstrijd meer gezien. 😁

0 Vind ik leuk's
~

Haha wat leuk dat er belangstelling is :P ik dacht dat ik bijna de enige zou zijn hier! Ja vind voorbeschouwingen weer net iets te veel. Zet er gewoon een klein tekst er onder waarom ik deze bet speel dat vind ik genoeg. EU vind ik zeer vermakelijk ook met kills etc.

0 Vind ik leuk's

Misfits vs Sk gaming - Sk to win @1.91 (1 stake)

Sk belangrijke overwinning geboekt gister en hebben een stijgende lijn ik verwacht een makkelijke overwinning tegen het struggelende vorm zoekende misfits.


LCS NA

clg vs immortals - Clg to win @ 1.95 ( 1 stake )

Clg roster is nu compleet met broxah die er nu is bijgekomen ( had visa issues ) Daardoor is dit nu een heel sterk roster als je al zag hoe close het gister was tegen c9. Eerst kwam finn toplaner al over van Rogue (top team LEC) en dan nu met broxah erbij word dit smullen. Ik verwacht een makkelijke overwinning tegen het rookie team immortals.

Bericht gewijzigd door worteleter op za 27 feb. 2021, 17:51
0 Vind ik leuk's

Excel - Sk gaming - SK to win @1.75 ( 3 stakes )

Sk gister gewonnen van top 3 kandidaat mad lions en goed ook. Waarbij excel keihard verloor van het wankelende misfits. Dit is keiharde value voor sk gaming ze zitten in een geweldige flow!

Bericht gewijzigd door worteleter op za 27 feb. 2021, 17:50
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.