Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Schrijf een review over VW en win €200



Beste leden, het is tijd voor een FEESTJE!
We hebben de magische grens van 10.000 likes behaald op Facebook. Onze dank én trots is enorm! Om dit goed te vieren verloten we €200,- aan speelkrediet bij bookmaker Netbet of Betfirst.

Wat moet je doen?
We willen graag weten hoe je onze website beoordeelt; kortom je moet een review schrijven dus! Of je nou net lid bent geworden of al jaren op onze website komt, alle reviews worden gewaardeerd! Vertel aan ons hoe ben je op de site gekomen, wat is er zo leuk en wat maakt VW zo leuk. Deel het met ons en maak kans op die vette prijs!

Hoe komen we tot een winnaar?
Het gehele team van VW gaat zich, natuurlijk met volle overgave en een gigantische dosis enthousiasme, over alle inzendingen buigen. We kiezen vervolgens de beste review uit en maken diegene blij met €200,- speelkrediet!

Sponsoren van deze prijsvraag
Deze prijsvraag wordt mede mogelijk gemaakt door netbet en betfirst.

De voorwaarden
– Je moet een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.
– De winnaar krijgt 200 euro prijzengeld bij Netbet of Betfirst
– Je kunt tot 8 feb 20:00 (na dit tijdstip gaat er een slotje op) meedoen.
– Maximaal 1 antwoord per gebruiker.
– Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

En maak (en houd) het gezellig!
Succes!

Groetjes team VW
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vincent129
Country flagvincent129 in 28-01-2015 08:58 Acties en spellen
in 28-01-2015 08:58 Acties en spellen
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Al een tijdje lid van deze goeie site, veel informatie over het wedden kunnen vinden en ook zeker landen en competities waar ik amper nog wat van af wist. Hierdoor mijn kijk op voetbal nog meer positief veranderd. Door het meeleven met je mede spelers op deze site bouw je een goeie band met elkaar op. Ook zijn er veel tips en leuke voorbeschouwingen te vinden waar je veel aan hebt. Ik zeg : VW ga zo door met zen allen (y)
0 Vind ik leuk's
Ik moet eerlijk zeggen dat je op de site van VW voor vele nuttige dingen terecht kan. Zo kan je zelf andere personen volgen die een hoog percentage juist heeft met voorspellen.

Ook de voorbeschouwingen zijn geweldig, zo kan je de statistieke en de blessure's vinden echt top!

Het laatste wat ik ook wil mededelen zijn de prijzen die je hier kan winnen en die er verloot worden.

Blijf zo door doen , een top site!

(y)
0 Vind ik leuk's
Wat is voetbalwedden.net?
Voetbalwedden.net is dé Nederlandse website als het over wedden op sporten gaat. De naam correspondeert niet meer volledig met wat er allemaal op de website staat; naast voetbal komen andere sporten ook veelvuldig aan bod. Ik zou echter niks aan de naam doen; deze is nu bij heel veel mensen bekend.

Ik zie voetbalwedden.net eigenlijk als een ontmoetingsplaats voor mensen die graag een wedje leggen op sportwedstrijden. Doordat hier alleen mensen komen met een gemeenschappelijke interesse, is voetbalwedden.net vooral een hele gezellige website, waar heel veel informatie te vinden valt. Ik heb tot nog toe heel veel geleerd op voetbalwedden.net en ik weet zeker dat ik niet de enige ben!

Wat zijn de diensten van voetbalwedden.net?
Voetbalwedden.net is min of meer een forum, met daarbij enkele aanvullende diensten.

De vragen op het forum worden vaak heel snel en vakkundig beantwoord door andere gebruikers of moderators. Wat hierbij opvalt is dat de toon van antwoorden sympathiek is. De verschillende users hebben respect voor elkaar; iets wat op andere fora vaak niet het geval is. Mijn complimenten hiervoor!

Het allerleukste van voetbalwedden.net is toch wel de chatfunctie. Hier ben ik dan ook erg vaak te vinden.

Aanvullende diensten.
Met de tipcompetitie en VWspel heb ik nog nooit meegedaan, maar het ziet er zeker interessant uit. Ik kan me derhalve voorstellen dat er veel mensen aan meedoen.

Voetbalwedden.net heeft heel veel artikelen geschreven. Deze artikelen moet eigenlijk elke wedfanaat hebben gelezen. De artikelen zijn stuk voor stuk interessant en hebben mij heel erg geholpen.

Ook wordt er een lijst bijgehouden met de bookmakers. Dit vond ik zelf ideaal toen ik net begon met wedden en de bonussen erg interessant vond.

Tot slot; voetbalwedden.net heeft ook een livescore functie en heeft een sectie ‘voorbeschouwingen’ waarin de voorbeschouwingen op verschillende wedstrijden worden gehouden. Ook erg nuttig voor mensen die op voetbal wedden, zelf maak ik hier geen gebruik van.

De sfeer
Een heel belangrijk onderdeel op een forum is altijd de sfeer. Op voetbalwedden.net is de sfeer bijna altijd erg goed. Er zijn veel mensen die actief bezig zijn met het wedden op voetbal (en andere sporten) en deze mensen brengen respect voor elkaar op. Dat is op hedendaagse fora een unicum. Ik vind dit echt geweldig aan voetbalwedden.net!

Inschrijven
Ik vond het inschrijven op voetbalwedden.net erg makkelijk gaan. Overigens vind ik de mails die ik ontvang van voetbalwedden.net er ook altijd verzorgd uitzien!

Profiel
Het profiel van een user op voetbalwedden.net is niet zo uitgebreid. De belangrijkste feature hierbij is de mogelijkheid om andere users te gaan volgen. Tevens kan er een ‘profielfoto’ worden gekozen. De profielfoto vind ik ideaal, daaraan herken ik mensen.

Persoonlijke verhaal
Ongeveer twee jaar geleden begon ik met het wedden op voetbal. Na wat op Google te hebben gekeken kwam ik op voetbalwedden.net uit. Ik was direct onder de indruk van alle informatie die hier op stond en de bereidheid van users om elkaar te helpen.

Sindsdien kijk ik eigenlijk elke dag op voetbalwedden.net, geef ik ook tips en volg ik tips van andere users. Door de loop der tijd ben ik erachter gekomen wie ik wel en niet moet volgen.

Conclusie
In mijn ogen is voetbalwedden.net de ideale website voor mensen die op voetbal wedden. Het leukste in mijn ogen zijn de topics met tips van leden en de chatfunctie.
Iets wat nog beter zou kunnen gaan is de controle in de chat. Er komen soms mensen in de chat om alleen maar te treiteren; dit komt de sfeer niet ten goede.

Ik zou tegen de moderators van voetbalwedden.net willen zeggen: ga vooral op deze manier door, hou de sfeer zo gezellig en veel succes in de toekomst!
0 Vind ik leuk's
Hoe het allemaal begon..

Een aantal jaar geleden was ik op zoek naar een pagina die tips gaf en waar je veel uit kon leren. In het begin was het zoeken, je kon meedoen met prijsvragen, tipscompetitie, chat etc. Soms zat ik toch wel een paar uur per dag op de site.

Leerrijk

In een aantal maanden leer je zeer veel. Bv Hoe werkt een bankrollsysteem, naar welke zaken moet je kijken als je een bets plaats. Vele mensen denken dat het enkel over voetbal gaat maar je ziet hier ook handige tips uit de Nba, Nhl, wielrennen etc.

Overige

Op de chat zie je ook veel handige tips van leden. Het leuke eraan is dat niet alles serieus is en dat je ook eens lol kan hebben. Je leert leuke mensen kennen dus wat kan er nog beter zijn?

Conclusie

Ik vind VW een topsite en ik ben een echte fan. Na een aantal jaren blijf ik VW iedere dag bezoeken. Ik raad het aan iedereen aan. Voor iedere beginnende of ervaren better. Je kan altijd bijleren! Voor elk probleem is er hier een oplossing. Er was een probleem voor Belgen omdat ze niet meer samenwerkten met Unibet maar hebben nu een samenwerking met Betfirst. Dat laat zien hoe zeer ze bezig zijn met hun leden. Top

0 Vind ik leuk's
Het toto-tijdperk
Aantal maanden lang heb ik elke week de sigarenboer bezocht om mijn toto-formuliertje in te vullen. Nooit met succes wat mee terug genomen. Heb geprobeerd om met mijn vrienden een groepje op te richten om zo de kansen wat meer te spreiden. Ook tevergeefs...

Na een tijdje geen zin meer om m'n gezicht in die winkel te laten zien (hij zag me alweer aankomen). Daarom eens gekeken naar online wedden. Begonnen bij toto.nl en heb daar een aantal weken gespeeld. Ik dacht dat er vast meer over te vinden was. Misschien waren er wel mensen met tips over hoe je succesvoller kon zijn. Want ik had geen zin om uiteindelijk al mijn geld aan de winnaars te geven (wat indirect natuurlijk het geval was).

Redder in nood: Voetbalwedden.net
Na wat googlen eindelijk jullie site gevonden. Volgens mij heb ik een topic geopend waarom niets over toto op de site stond en waar ik moest beginnen om wat meer succes te winnen. Werd erop gewezen dat er bookmakers waren met een hoger uitbetalingspercentage. Oké, nou gelijk maar eens kijken dan. Met behulp van wat artikelen over value, staking plan, lay-betting en tips van de site bij een aantal bookmakers de bonus rond gespeeld.

Huidig tijdperk: Wedden op sport slechts een hobby
Nu ik het wat drukker heb heb ik ervoor gekozen om het wedden op sport op een wat lager pitje te zetten. Vind het leuk om sport te kijken en de voorbeschouwingen te lezen. Maar neem het allemaal niet zo serieus als eerder. Wel zie ik voetbalwedden als een leuke site waar ik met veel plezier de chat doorlees en tips van anderen aanschouw.

Elke actie doe ik natuurlijk wel aan mee want 'freemoney' bestaat niet in het wedden. Maar wel op voetbalwedden.net ;-)

Conclusie:

Voetbalwedden is een zeer uitgebreide site met een laagdrempelig forum/chat. Iedereen wordt er vriendelijk ontvangen en geholpen met het succesvol better worden. Of je je echter aan je eigen regels houdt is natuurlijk een tweede. Maar we doen met z'n allen ons best. Het lijkt een hoog hengstengehalte te hebben. En dat is ook wel te zien wanneer er eens een vrouwelijke better of crewlid bij komt. Maar dat maakt het alleen maar leuk om weer eens in de chat te hangen.
0 Vind ik leuk's
Voetbalwedden, gewoon goe (y)
0 Vind ik leuk's
Ieder weekend lees ik steeds de voorbeschouwingen om te zien of er ergens een goede bet te vinden is. Ook de live chat is zeer handig. Als je vlug iets moet weten, krijg je meestal onmiddellijk een antwoord. Er worden vaak ook goede discussies gevoerd waarom een bepaalde bet wel of niet goed is om te spelen. Deze discussies zijn steeds leuk te volgen. De meningen en adviezen van anderen is voor mij steeds welkom en samen met je eigen mening kan je dan afwegen of je een bepaalde bet zal spelen. Ook kan iedereen een eigen forum bijhouden met zijn eigen picks. Dit is ook leuk te lezen als er argumenten bijstaan waarom een bepaalde pick gespeeld wordt.

Voor de rest is het ook een zeer leuke community waar ik meerdere keren in de week langskom om te zien of er interessant nieuws te melden is.

Doe zo voort :)
0 Vind ik leuk's
Voetbalwedden, een website voor de alledaagse man en soms die er van houdt om op wedstrijden te wedden in plaats van te gokken. De basis van deze site is allereerst de uitstraling en de informatie die het de bezoekers biedt voor de aankomende wedstrijden, doordeweeks of in de weekenden, het maakt hier allemaal niet uit. Door de vele activiteiten op deze site is er altijd wel een mening en beredenering naar die ene wedstrijd, waar jij als wedder op wacht om een extra zakcentje te verdienen.

Bij activiteiten moet worden gedacht aan de tips en voorbeschouwingen van wedstrijden die hier duidelijk en overzichtelijk te vinden zijn. Door gebruik te maken van deze gratis mogelijkheden om inzicht te krijgen in de beste opties om te wedden, tegenwoordig is niet veel meer gratis binnen het wedden en het volgen van tips, zal naar verloop van tijd het resultaat van het wedden op voetbal voor jou als wedder een positieve wending geven en dit is dan ook bij mij gebeurd.

Behalve de toegankelijkheid en de tips en voorbeschouwing is het ook mogelijk om te kunnen discussiëren over mogelijke tips en wedstrijden in de chat, waarbij de kennis van de vele leden naar voren komt en dus de weddenschap ook daadwerkelijk onderbouwd zijn. Door de chat en alle leden is er kennis in vele soorten competities en eventueel zelfs in verschillende sporten, waardoor het van "gokken" naar "wedden"gaat op wedstrijden en je dus daadwerkelijk een hogere en positievere ROI of Yield kan behalen, wie wilt dit nou niet?

Door het bijhouden van alle statistieken en tips is het mogelijk om alle behaalde resultaten uit het verleden van een tipper te analyseren en een conclusie te trekken of deze de moeite waard is. Door de felle concurrentie binnen deze tipconcurrentie zie je continu nieuwe tips naar voren komen waarbij goede resultaten worden behaald en op basis hiervan kan jij ervoor kiezen om deze te volgen en dus winstgevend te wedden, wat natuurlijk het doel voor iedereen is.

Toch niet helemaal tevreden met jouw bookmaker en ben je op zoek naar een nieuwe? Hiervoor biedt Voetbalwedden.net tevens een oplossing voor jou, door alles op één pagina overzichtelijk te maken voor jou als wedder tracht Voetbalwedden jou hierbij te helpen. Maar het geeft niet alleen tips voor een bookmaker, maar ook geeft Voetbalwedden in samenspraak met de bookmakers waanzinnige bonussen weg en soms zelfs tot 200%!

Door de grootte van de de site zijn moderators essentieel om het niveau van het forum hoog te houden en te zorgen voor discussies onderling over het wedden, maar niet alleen over het wedden zelf, maar ook over andere zaken die invloed kunnen uitoefenen op het wedden en het behalen van betere en positievere resultaat. Voorbeelden hiervan zijn verschillende tactieken en mogelijkheden om de discipline te verbeteren. Discipline is namelijk essentieel binnen het wedden op voetbal en andere sporten.

Daarnaast is het als beginnende wedder lastig om informatie te krijgen over hoe je het best te werk kan gaan en wat niet te doen? Nou, vanaf nu is dat niet meer. Bij Voetbalwedden wordt alle kennis en ervaring gedeeld door mede wedders waardoor zij jou behoeden voor eventuele valkuilen. Deze informatie is in de uitgebreide artikelbank te vinden, wat het mooie hieraan is dat je er niet hoeft voor te schamen als er iets fout is gegaan aangezien dit vaker voorkomt bij de wedder. Openlijk hierover spreken is mogelijk en hierdoor is de kans op een fout aanzienlijk kleiner wat uiteindelijk zal resulteren in betere resultaten voor jou!

Naast de vele tips zorgt Voetbalwedden tevens voor verschillende GRATIS weddenschappen waarbij jij als wedder een extra zakcentje kan verdienen door alleen jou verwachtingen van een aantal wedstrijden door te geven. Door dit te doen maak je wekelijks kans op de hoge jackpot van het VW10 spel zonder dat jij hiervoor hoeft te betalen, dus gratis kans op een groot bedrag, wat voor alle wedders natuurlijk welkom is. Naast het VW10 zorgen zij ook voor activiteiten op het forum om ook GRATIS kans te maken op een bedrag om jouw banksaldo op te krikken, dit gebeurd aan de hand van verschillende prijsvragen en ook dit kost jou dus niets!

Dus wil jij een extra zakcentje naast het werk of het studentenleven verdienen en heb jijzelf niet de kennis en geen idee hoe jij dit moet aanpakken? Ga dan naar www.voetbalwedden.net en lees alle informatie die er op deze site GRATIS wordt aangeboden, allemaal op basis van kennis en ervaring van de mede wedder!

Dit alles is niet alleen mogelijk voor op de computer, maar ook voor de telefoon. Voetbalwedden.net heeft sinds 2014 een app ontwikkeld waarbij het mogelijk is alle benodigde informatie en tips bij de hand te hebben waardoor jij in staat bent om overal te kunnen wedden op basis van de tips en adviezen vanuit de grote community.

Samenvattend betekent dit:

Voordelen:
Tips voor voetbal op basis van kennis in de vorm van voorbeschouwingen
Prijsvragen waarbij GRATIS grote bedragen te winnen zijn.
Artikelen over wedden en hoe te wedden
Chat, waarbij iedereen open staat voor vragen
Live score van de wedstrijden
Bookmaker informatie
Actief forum
Continue improvement aan de site

Nadelen:
Site of chat ligt er wel eens uit.
Vanuit de organisatie alleen tips voor voetbal -> meer disciplines wel op het forum te vinden.

Persoonlijke ervaring
Ik ben al voor langere tijd lid van Voetbalwedden.net, maar doordat ik weinig discipline had en op alles aan het wedden was wat mogelijk was bleef ik maar geld verliezen. Tot dat ik bij Voetbalwedden.net terecht kwam, door gebruik te maken van de verschillende artikelen die over de ervaring van mede wedders ging was ik in staat om het voor ogen te zien en vanaf dat moment was ik in staat om mij te verbeteren op het gebied van wedden op voetbal en andere sporten. Door tevens gebruik te maken van de tips van leden en deze GRATIS te kunnen volgen ben ik verder gegaan en uiteindelijk ben ik nu al een tijd winstgevend en is het een leuke bijbaan geworden en dit alles door Voetbalwedden.net


PS: Of het een probleem voor je is weet ik niet, maar voetbalwedden.net is continu aan het verbeteren en innoveren, waardoor er continu extra functies naar voren komen waaraan elke voetbalwedder iets aan heeft. Dus houdt de site continu in de gaten niet alleen voor de tips, maar ook voor andere functies. Ik verwacht dat dit voor jou als toekomstig lid of als bestaand lid van Voetbalwedden geen probleem zal zijn om de kwaliteit van het wedden te verhogen en dus jou winst te verhogen!
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Het rapport van VW Voetbalwedden door meester Tom

- Knutselen 9/10: VW Voetbalwedden is duidelijk een creatieve bij. Hij zorgt vaak voor de grappige noot in de klas. Vooral zijn eigengereide fotocollages zorgen voor veel pret onder de medeleerlingen
- Algemene kennis: 8/10 Of het nu gaat over bookmakers; voetbal, tennis of basketbal: VW is overal van op de hoogte en belangrijker: hij deelt zijn kennis met anderen.
- Persoonlijke hygiëne: 8/10 vroeger gaf hij een nogal sullige indruk (niets mis mee) en werd hij soms op de speelplaats uitgelachen, maar sinds zijn make-over oogt hij veel strakker, volwassener, zeg maar. En staat hij meer dan zijn mannetje tegen grotere jongens
- Inzet & Vlijt: 10/10 Wedstrijden op Twitter, FB, op het forum, altijd een helpende hand bij vragen, zichzelf constant vernieuwen... En niet te vergeten: dat al jaren aan een stuk. Een droom om in de klas te hebben...
- Taalgebruik: 6/10 Hier en daar zie ik soms een DT-fout of een zinsbouw die niet klopt. Dat is jammer. En daar moet ik als meester streng op zijn

Aandachtspunten:
- VW Voetbalwedden laat zich soms nogal neerbuigend uit over Duitsland en zijn inwoners, tot jolijt van de hele klas. Ik hoop dat hij snel inziet dat sommigen dit echter als kwetsend kunnen ervaren
- De punten zijn, zoals je ziet, fantastisch. Het is belangrijk dat hij de lat voor hemzelf hoog blijft leggen en niet gemakzuchtig wordt.

Persoonlijke nota van leerkracht:
Proficiat VW Voetbalwedden, als je je zo blijft ontwikkelen, komt het straks helemaal goed met je. Ik ben trots op je. Geniet van een welverdiende vakantie en doe zo voort
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor alle berichten tot nu toe, jullie hebben nog tot zondag om een mooie review in te sturen en kans te maken op €200. succes ieder geval. Ik geniet ieder geval van de leuke inzendingen
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.