Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Schrijf een review over VW en win €200



Beste leden, het is tijd voor een FEESTJE!
We hebben de magische grens van 10.000 likes behaald op Facebook. Onze dank én trots is enorm! Om dit goed te vieren verloten we €200,- aan speelkrediet bij bookmaker Netbet of Betfirst.

Wat moet je doen?
We willen graag weten hoe je onze website beoordeelt; kortom je moet een review schrijven dus! Of je nou net lid bent geworden of al jaren op onze website komt, alle reviews worden gewaardeerd! Vertel aan ons hoe ben je op de site gekomen, wat is er zo leuk en wat maakt VW zo leuk. Deel het met ons en maak kans op die vette prijs!

Hoe komen we tot een winnaar?
Het gehele team van VW gaat zich, natuurlijk met volle overgave en een gigantische dosis enthousiasme, over alle inzendingen buigen. We kiezen vervolgens de beste review uit en maken diegene blij met €200,- speelkrediet!

Sponsoren van deze prijsvraag
Deze prijsvraag wordt mede mogelijk gemaakt door netbet en betfirst.

De voorwaarden
– Je moet een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.
– De winnaar krijgt 200 euro prijzengeld bij Netbet of Betfirst
– Je kunt tot 8 feb 20:00 (na dit tijdstip gaat er een slotje op) meedoen.
– Maximaal 1 antwoord per gebruiker.
– Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

En maak (en houd) het gezellig!
Succes!

Groetjes team VW
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vincent129
Country flagvincent129 in 28-01-2015 08:58 Acties en spellen
in 28-01-2015 08:58 Acties en spellen
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gefeliciteerd maar valt me op dat er veelal spelers die vaak op de chat zijn en zo nu en dan op de forums wat schrijven dat die winnen.
Had gehoopt op een uitleg waarom zij winnen bijv maar goed wij moeten er gewoon genoegen meenemen nogmaals gefeliciteerd boyss
0 Vind ik leuk's
Vind het juist wel mooi dat mensen die ook ECHT iets zinnigs over VW kunnen zeggen winnen, het begint namelijk al bar vervelend te worden dat de prijsvragen de laatste tijd steeds worden gewonnen door leden die je nooit op de site ziet en alleen op prijsvragen reageren (y)
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Gefeliciteerd maar valt me op dat er veelal spelers die vaak op de chat zijn en zo nu en dan op de forums wat schrijven dat die winnen.
Had gehoopt op een uitleg waarom zij winnen bijv maar goed wij moeten er gewoon genoegen meenemen nogmaals gefeliciteerd boyss


Want jij dacht met jou review over jezelf dit te kunnen winnen?
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Dat zeg ik niet ik feliciteer jullie ook gewoon netjes maar ja t blijft lastig want we weten niet wat de beweegredenen zijn waarom mensen winnen t word gewoon gekozen. Nogmaals iedereen gefeliciteerd maar als neutrale lezer lees je t en denk je t zal wel maar goed zij bepalen dus laten we t gewoon accepteren :)
0 Vind ik leuk's
Allemaal bedankt voor de leuke reacties, en VW ook bedankt. Het was een leuke prijsvraag, of wat er op leek.

Hopelijk gaan mijn tips ook zo goed.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
totomaster:
Dat zeg ik niet ik feliciteer jullie ook gewoon netjes maar ja t blijft lastig want we weten niet wat de beweegredenen zijn waarom mensen winnen t word gewoon gekozen. Nogmaals iedereen gefeliciteerd maar als neutrale lezer lees je t en denk je t zal wel maar goed zij bepalen dus laten we t gewoon accepteren :)


Oké korte toelichting dan? :-)

Los van het feit dat reviews natuurlijk moeilijk te beoordelen zijn - heeft de winnaar, Melvinkef, gewoon een uitstekend onderbouwd én lekker te lezen stuk geschreven: persoonlijk tintje, historie, toekomst, aandachtspunten.. zelfs afbeeldingen. Kortom feedback die wij goed kunnen gebruiken.

Verder hebben we gekeken naar het enthousiaste waarmee de andere stukken zijn geschreven. Speciaal daarom hebben we nog wat prijzengeld vrijgemaakt om ook een aantal van deze stukken te kunnen belonen.

We horen natuurlijk graag hoe VW het doet, maar vooral ook waarom dat zo is. Zo kunnen wij onze site blijven verbeteren. (a)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Top Denise :) Zo begrijpen we t beter
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Top Denise :) Zo begrijpen we t beter


:-) zal er rekening mee houden bij een soortgelijke contest (a)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.