Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Schrijf een review over VW en win €200



Beste leden, het is tijd voor een FEESTJE!
We hebben de magische grens van 10.000 likes behaald op Facebook. Onze dank én trots is enorm! Om dit goed te vieren verloten we €200,- aan speelkrediet bij bookmaker Netbet of Betfirst.

Wat moet je doen?
We willen graag weten hoe je onze website beoordeelt; kortom je moet een review schrijven dus! Of je nou net lid bent geworden of al jaren op onze website komt, alle reviews worden gewaardeerd! Vertel aan ons hoe ben je op de site gekomen, wat is er zo leuk en wat maakt VW zo leuk. Deel het met ons en maak kans op die vette prijs!

Hoe komen we tot een winnaar?
Het gehele team van VW gaat zich, natuurlijk met volle overgave en een gigantische dosis enthousiasme, over alle inzendingen buigen. We kiezen vervolgens de beste review uit en maken diegene blij met €200,- speelkrediet!

Sponsoren van deze prijsvraag
Deze prijsvraag wordt mede mogelijk gemaakt door netbet en betfirst.

De voorwaarden
– Je moet een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.
– De winnaar krijgt 200 euro prijzengeld bij Netbet of Betfirst
– Je kunt tot 8 feb 20:00 (na dit tijdstip gaat er een slotje op) meedoen.
– Maximaal 1 antwoord per gebruiker.
– Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

En maak (en houd) het gezellig!
Succes!

Groetjes team VW
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vincent129
Country flagvincent129 in 28-01-2015 08:58 Acties en spellen
in 28-01-2015 08:58 Acties en spellen
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
't Is nog wat rustig hier... Stilte voor de storm?

Bij deze mijn bijdrage:

1. Een stukje over mezelf
Ik ben ondertussen alweer bijna 4 jaar lid van Voetbalwedden, maar was voor die tijd ook al een tijdje actief met wedden op sport. In mijn beginperiode heb ik zo'n beetje iedere fout gemaakt die je maar kunt maken. Denk aan het spelen van veel te lage odds, te grote weddenschappen, kansloze strategieën, etc. Het zal je niet verbazen dat mijn bankroll meer dan eens als sneeuw voor de zon verdween.

Het maken van fouten is op zich niet erg, zolang je er maar van leert. Ik was (en ben) ervan overtuigd dat als je wedden op sport serieus benadert, je er wel degelijk een leuk zakcentje aan over kunt houden. Na een korte adempauze besloot ik daarom de draad weer op te pakken. Voetbalwedden had op dat moment net een leuke promotie lopen, dus dat leek me een mooie gelegenheid om me aan te melden. In het begin volgde ik puur en alleen enkele tippers, maar na verloop van tijd wilde ik ook graag zelf van me laten horen. Als leraar Engels in Colombia volgde ik het Zuid-Amerikaanse voetbal op de voet en wist daarom met diverse *kuch* prima tips *kuch* op de proppen te komen. :p Sinds die tijd schrijf ik ook voorbeschouwingen en artikelen voor de website. Hopelijk heb je er wat aan! :)


2. Review
Voetbalwedden: een korte introductie
Voetbalwedden heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot hét platform voor wedden op sport in Nederland en België, waar zowel beginnende als ervaren punters aan hun trekken komen. Van voorbeschouwingen op topwedstrijden tot het vergelijken van de odds van diverse wedkantoren - werkelijk alles is er te vinden! Aanmelden (gratis!) is een must, want alle leden kunnen kosteloos deelnemen aan diverse prijsvragen. Denk bijvoorbeeld aan het VW10-spel, waarin de prijzenpot vaak grote vormen aanneemt. Of neem de tipgeverscompetitie, waarin leden via fictieve weddenschappen hun kwaliteiten als toptipper kunnen tonen. De winnaar gaat er met maar liefst 1250 euro (!) van tussen!

Het paradepaardje van Voetbalwedden: de leden zelf!
Ondanks alle informatie en prijsvragen zijn het toch voornamelijk de leden zelf die voor leven in de brouwerij zorgen. Zowel in de chat als op het forum kan iedereen zijn zegje doen. Tips worden gedeeld en vragen worden zoveel mogelijk beantwoord. Net als op het veld lopen de gemoederen soms hoog op, maar in het algemeen is de sfeer goed en probeert iedereen elkaar te helpen. Voetbalwedden is nog net geen online kroeg, maar komt er wel heel dicht bij in de buurt!

De toekomst van Voetbalwedden
De toekomst ziet er rooskleurig uit. De overheid van zowel Nederland als België heeft wat betreft wedden op sport lange tijd haar kop in het zand gestoken, maar het lijkt erop dat de online wedkantoren nu eindelijk ook bij ons langzaam maar zeker steeds meer mogelijkheden krijgen. Dit biedt Voetbalwedden natuurlijk uitstekende kansen om verder te groeien. Met haar grote ledenbestand is Voetbalwedden voor wedkantoren ongetwijfeld een interessante partner om mee samen te werken. Dit betekent hopelijk dat we in de toekomst nog meer prijsvragen tegemoet kunnen zien!

Ook in de toekomst moet de band met de leden centraal blijven staan - hoe hechter die band, hoe beter. In het verleden is er al eens gesproken over een Voetbalwedden-dag - een dag waarop leden elkaar 'in het echt' kunnen ontmoeten. Toen stierf dat idee een vroege dood, maar als ik zie hoe druk het nu soms is op de website denk ik dat er genoeg animo voor is. Heel ingewikkeld hoeft dat volgens mij niet te zijn - met bier en voetbal (in die volgorde) ben je volgens mij al een heel eind. Wellicht kan de crew dit balletje weer eens opgooien?

Conclusie
In een woord: Top! (y)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
VoetbalWedden: Voor mij een onbekende site tot ik een zeer aangename advertentie op facebook zag voorbij komen. Ik als sportfan klikte razendsnel op deze advertentie en begon wat rond te neuzen! Wat me meteen opviel waren de leuke afbeeldingen, de zeer toffe filmpjes maar vooral de zeer mooie wedstrijdvoorspellingen met daaraan de zeer mooie prijzen! Wat het zo mooi maakt is dat het voor iedereen is. 1 simpele reactie kan je een leuk speel avontuur bezorgen en moest je antwoord verkeerd zijn kan je de volgende uren weer meedoen aan een andere mooie wedstrijd voor het zelfde doel. Namelijk een leuk avontuur dat deze groep jou wilt bezorgen!

Wat Voetbalwedden zo verschillend maakt tegenover de andere websites is:
- Voetbalwedden is overzichtelijk!
- Voetbalwedden geeft de kans om met elkaar te communiceren en eventueel te praten over voorspellingen!
- Ze geven iedereen kans om te winnen door mooie acties!
- De handige tips die men geeft kunnen ons veel helpen!
- De zeer snelle en zeer vriendelijke service!

Alles dus wat een site zoals deze nodig heeft!
Voetbalwedden kan je bezien als sport, hobby misschien? Maar ik bekijk het vooral als amusement!

Voetbalwedden is voor mij, en iedereen!

Met vriendelijke sportgroeten
Boskoos, Jens
0 Vind ik leuk's
Hi iedereen!

wat een toffe reviews zijn er al geschreven :-) thanks!

Groetjes Denise
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Quote: "Mijn hond zat te twijfelen tussen x en 1, en in de 80ste minuut was het gelijkspel!"

Voetbalwedden.net word gelukkig niet beheerd door honden, maar door voetbalexperts die wel een goede neus hebben voor alle bets! Van voorbeschouwingen, tot de leuke onzin gesprekken ( en tips) in de chat, voetbalwedden heeft het allemaal!

Mijn mening over voetbalwedden.net:

- Super gezellige chat! Ik heb me soms helemaal stuk gelachen hier, en gehuild om de uitspraken die hier gedaan worden.
- De voorbeschouwingen zijn super interessant om te lezen!
- Het Forum is altijd interessant, het is soms net alsof je het script van GTST aan het lezen bent
- Overall: Super gezellig, toptips, veel fun, en zelfs vrouw vriendelijk!

Zoals Louis van gaal zou zeggen : Voetbalwedden is andere cook, they are not going downstairs, but upstairs!



xoxo
Denise
0 Vind ik leuk's
Ik ga geen hele review schrijven.. sorry VW :-(
Maar wat ik nog graag als verbeterpunt zou willen zien is dat je in de tipcompetitie ook asian op goals kan tippen. (y)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Het online gokken op sportevenementen is de laatste jaren in een enorme versnelling geraakt. De gemakkelijkheid van het registreren en vervolgens spelen op deze websites is tevens een valkuil voor velen. De boodschappen lijken zo aantrekkelijk, maar zonder enige kennis van het gokken is een fout snel gemaakt. De behoefte aan een website of een forum met daarop informatie betreffende het gokken is dan ook groot. Daarbij is er één community die ver boven de rest uit steekt: Voetbalwedden.net.

Introductie
Voetbalwedden.net is een website waarop alle benodigde informatie te vinden is om te beginnen met gokken. Door het werk van vele mensen achter de schermen is de website gegroeid tot waar zij nu staan. In eerste instantie hadden de eigenaren als doel het verstrekken van informatie om voetbalweddenschappen af te sluiten. Dit is echter uitgebreid met als nieuw doel het bundelen van alle informatie en kennis om hiermee de aanbieders (bookmakers) te verslaan. Hoewel de naam van de website nog de indruk wekt dat deze site alleen voor het wedden op voetbal is, is dit niet het geval. Ook voor bijvoorbeeld tennis, basketbal en wielrennen kun je op deze community terecht. Mede dankzij de vele leden is ook over deze sporten tal van informatie te vinden.

Gegroeid als community
Waar de website een aantal jaren geleden nog wel eens problemen had met de verbinding op de website, is dit tegenwoordig nauwelijks meer merkbaar. De moderators hebben een heel ‘to do lijstje’ met daarop taken die zij nog willen veranderen/verbeteren aan de website. Dit gaat stap voor stap, maar het werpt zeker zijn vruchten af. Met name richting de leden is er veel interactie en dat maakt deze website juist zo leuk. De verschillende acties, prijsvragen en spellen hebben deze website doen groeien. Met behulp van verschillende bookmakers die de website sponsoren, kunnen deze acties ook worden bewerkstelligd.

Achter de schermen wordt er nog steeds hard gewerkt aan de site. De leden krijgen op het forum de ruimte om te vragen wat zij graag zien gebeuren aan de site en dit wordt meegenomen door de moderators. Zo zijn er nog een aantal opmerkingen betreffende de Tip competitie en de snelheid van de website. Hier zit echter ook veel tijd in en gelukkig wordt dit ook begrepen door de leden. De goede interactie tussen de moderators en leden zorgt ervoor dat het op elk onderdeel van de site goed vertoeven is.

Persoonlijke ervaring
Ik ben nu twee jaar geregistreerd als lid van voetbalwedden.net en persoonlijk heb ik hier veel aan gehad. Ik heb de site zien groeien, maar nog belangrijker heb ik mijzelf ook zien groeien als gokker. Voorheen deed ik dit vooral impulsief, maar door de verschillende artikelen en hulp van leden ben ik anders gaan wedden. Dit heeft mij op de lange termijn meer gebracht en daarvoor moet ik dus eigenlijk deze site voor bedanken.

Pluspunten
- Verschillende acties en prijsvragen
- Heldere communicatie tussen de leden en moderators
- Ruimte voor input van ideeën van de leden

Verbeterpunten
- Snelheid van de website op bepaalde onderdelen (bijvoorbeeld bij het invoeren van een tip) wat traag
- Tip competitie kan nog uitgebreider

Uiteraard zijn dit verbeterpunten en geen punten van kritiek op de site. Het is namelijk volkomen duidelijk dat er achter de schermen hard gewerkt wordt. Met de komst van een gratis Voetbalwedden.net App gaat de website daarnaast ook mee met de nieuwe technologieën. Wie weet waar de website over twee jaar staat. De vooruitzichten zijn in ieder geval positief en ik hoop persoonlijk dan ook nog veel gebruik te kunnen maken van de website.
0 Vind ik leuk's
Dag iedereen,

allereerst bedankt voor alle reviews, super om te lezen. We gaan ons best doen om alle feedback-punten aan te pakken!

Het was voor ons een hele kluif om een winnaar aan te wijzen. Omdat jullie allemaal ontzettend veel tijd en moeite hebben gestoken in jullie beoordeling, hebben we daarom besloten om een aantal extra prijzen uit te rijken!

De #1 review is geschreven door MELVINKEF. Gefeliciteerd jij wint €200,-!

Daarnaast ontvangen ROYSPRINKHAAN, SAVIOLA9, KEVIN0202, ERIKB1990, SW0TTY, MOTJE82, JEROENUNIBET81, BOSKOOS, DENISEA en ARIE07 allen €10,- speelkrediet!

Neem even contact met ons op, dan regelen wij de rest!

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Melvinkef, gefeliciteerd! (y)

Toch leuk dat VW ook de anderen bedankt voor de moeite. Denise, check je PM! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Melvinkef, gefeliciteerd! (y)

Toch leuk dat VW ook de anderen bedankt voor de moeite. Denise, check je PM! :)


Uiteraard :-) wij doen graag iets terug voor onze community!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Proficiat aan de winnaar ! Hop naar de volgende wedstrijd! Nogmaals bedankt voor de Bonus die ik reeds kreeg ! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.