Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Split the pot €100 Juventus - Atletico Madrid (MeridianBet)

Split the pot €100 Juventus - Atlético Madrid (MeridianBet)

(Louter Belgische leden)


 

Juventus moet aan de bak morgenavond! Het Champions League-avontuur van de oude dame hangt namelijk aan een zijden draadje. Kan de club uit Turijn de 2-0 achterstand wegpoetsen en de kwartfinale halen? Geef jouw voorspelling door en grijp een deel uit de prijzenpot van €100 bij MeridianBet. Lees de voorwaarden en strijd snel mee om een free bet!

 

Prijsvraag: raad de uitkomst van deze wedstrijd en win een deel uit de totale prijzenpot van €100 bij MeridianBet!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij MeridianBet (en maak evt. gebruik van de €100 welkomstbonus!)

2. Belangrijke voorwaarde: je moet voor het inzenden van je antwoord minstens €10 hebben gestort én ingezet bij MeridianBet (sinds januari 2018)

3. Voeg jouw MeridianBet gebruikersnaam toe aan je VW-account via: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

4. Heb je de eerste drie stappen al doorlopen? Plaats dan voor dinsdag 12 maart 20:59 jouw voorspelling in dit topic.


Let op:

Om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet je jouw MeridianBet gebruikersnaam hebben toegevoegd aan je Voetbalwedden-account en reeds €10 hebben gestort én ingezet bij deze bookmaker. Heb jij deze stappen al volbracht? Dan kun je deze stappen overslaan.


Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De winnaar wordt woensdag 13 maart 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

 

Voorwaarden:

  • Let op! Je hebt een geldig MeridianBet nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de exclusieve welkomstbonus (ontvang €100 speelgeld!)
  • Belangrijk: je moet voor het inzenden van je antwoord minstens €10 hebben gestort én ingezet bij MeridianBet (sinds januari 2018)
  • Je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om je prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Alle prijswinnaars pakken een deel uit de prijzenpot van €100 aan free bets bij MeridianBet. Stel er zijn tien deelnemers die de prijsvraag goed hebben beantwoord, dan krijgen de tien winnaars een free bet van €10,- (€100/10 = €10)
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot dinsdag 12 maart 20:59
  • Actie is geldig voor Belgische spelers met een MeridianBet account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 11-03-2019 13:04 Acties en spellen
in 11-03-2019 13:04 Acties en spellen
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Atletico

0 Vind ik leuk's
sport, is politics , making war, religion and a way of life , ............and only the most talented, real fighters and people with a winners mentality , and perfectionists , takes it all,...

Juventus wint

0 Vind ik leuk's
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.

Gelijkspel

0 Vind ik leuk's

Juventus

0 Vind ik leuk's

Juventus

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.


Juve wint

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Atletico wint

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.