Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Split the pot - €100 Roland Garros (Meridianbet.be)

Split the pot - ?100 Roland Garros (Meridianbet.be)

(Louter voor Belgische leden)

 

Het mooiste graveltoernooi van het jaar gaat dit weekend weer van start: Roland Garros! Voor dit straffe evenement hebben we in samenwerking met Meridianbet.be een unieke winactie opgezet. Jij kunt namelijk kans maken op een deel uit de prijzenpot van ?100 aan free bets! Wie denk jij dat de mannen- en vrouwenfinale van dit toernooi zal winnen? Doe gratis mee en grijp jouw deel uit de prijzenpot!


Prijsvraag: voorspel de mannelijke en vrouwelijke winnaar (enkelspel) van Roland Garros en maak kans op een deel uit de prijzenpot van ?100 bij Meridianbet.be!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Meridianbet.be via deze link en ontvang een ?7,- free bet!

2. Belangrijk: voeg jouw Meridianbet.be gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor zondag 26 mei 10:59 jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: Roger Federer/Simona Halep)


Let op:

Om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Meridianbet.be gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.


Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De prijzenpot wordt verdeeld over een ieder die de prijsvraag goed heeft voorspeld. De winnaars worden maandag 10 juni 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Voorwaarden:

  • Let op! Je hebt een geldig Meridianbet.be account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de ?100 welkomstbonus of ontvang een ?7 free bet!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Alle prijswinnaars pakken een deel uit de prijzenpot van ?100 aan free bets bij Meridianbet.be. Stel er zijn tien deelnemers die de prijsvraag goed hebben beantwoord, dan krijgen de tien winnaars een free bet van ?10,- (?100/10 = ?10)
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zondag 26 mei 2019 om 10:59
  • Actie is geldig voor Belgische spelers met een Meridianbet.be account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 24-05-2019 11:54 Acties en spellen
in 24-05-2019 11:54 Acties en spellen
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Nadal Halep

0 Vind ik leuk's

Nadal / bertens

0 Vind ik leuk's

Nadal/Halep

0 Vind ik leuk's

Jimmy Conners/Steffi Graf

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Nadal/Bertens

0 Vind ik leuk's

Velen van jullie wisten te voorspellen dat Nadal niet van de Roland Garros-troon zou worden gestoten. Voor de twaalfde keer ging hij met de beker naar huis! De grote verrassing van dit toernooi was echter de Australische Ashleigh Barty. Deze schreef voor de eerste keer een Grand Slam overwinning op haar naam! Helaas is deze prijsvraag door niemand gewonnen. Houd je het forum in de gaten? Dan kun je opnieuw meestrijden voor free bets!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.