Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Denise, alle tips blijven hangen en ook de klassementen kloppen niet van de tipcompetitie. Kun je hier naar kijken?
retsleppa:
Denise, alle tips blijven hangen en ook de klassementen kloppen niet van de tipcompetitie. Kun je hier naar kijken?
We zijn ervan op de hoogte. Morgen proberen we alle tips en combi's weer te laten (her)keuren.
Dance like you never danced before.
2 tips goed gekeurd , terwijl ze fout zijn :
Ht 0-0
Ht 1-0

Ht 0-0

Ht 1-0

^
Tips zijn weer aangepast.
Dank voor het melden (Y)
Dank voor het melden (Y)
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
vw-support:
^
Dank voor het melden (Y)
^
Dank voor het melden (Y)
thx ;-)
Er zijn inderdaad nog heel wat tips ten onrechte fout gekeurd en visa versa
Bv: 27.02.2017 Fiorentina - Torino Fiorentina wint Eerste helft, 1x2 3/10 €2.4 -3.00
Bv: 27.02.2017 Fiorentina - Torino Fiorentina wint Eerste helft, 1x2 3/10 €2.4 -3.00
Er is weer een extra controle doorgevoerd - die als het goed is, alle fouten eruit heeft gehaald.
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)