Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Wat moet je eigenlijk ingeven bij de velden 'van' en 'tot' wanneer je een selectie wilt maken van je tips?
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar blijkbaar staat dit dan niet in de juiste vorm. Ik krijg dan steeds de melding: "Er zijn geen weddenschappen gevonden.".
Onderstaande vormen werken bijvoorbeeld niet bij mij:
- 01.01.2017
- 01/01/2017
- januari
- januari 2017
- ...
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar blijkbaar staat dit dan niet in de juiste vorm. Ik krijg dan steeds de melding: "Er zijn geen weddenschappen gevonden.".
- 01.01.2017
- 01/01/2017
- januari
- januari 2017
- ...
hypnotist86:
Wat moet je eigenlijk ingeven bij de velden 'van' en 'tot' wanneer je een selectie wilt maken van je tips?
- 01.01.2017
- 01/01/2017
- januari
- januari 2017
- ...
- 01.01.2017
- 01/01/2017
- januari
- januari 2017
- ...
dd-mm-jjjj
Voor 6 maart 2017 vul je dus in 06-03-2017
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
fucija:
Alle tussenstanden zijn geüpdatet.
stiletto28:
zou beter zijn om pas mensen in Q1 te laten zien die minimaal 50 tips hebben geplaatst of 100 ingezet hebben
nu slaat het eigelijk nergens op als gasten met 13 tips er al invoor komen
zou beter zijn om pas mensen in Q1 te laten zien die minimaal 50 tips hebben geplaatst of 100 ingezet hebben
nu slaat het eigelijk nergens op als gasten met 13 tips er al invoor komen
Alle tussenstanden zijn geüpdatet.
06.03.2017 Alaves - Sevilla Uitslag: 1-1 (0-1) over 2 Reguliere speeltijd, Over/Under €1.61 Inzet: 3/10 -3.00
Moet een void zijn i.p.v. een loss.
dennicism:
06.03.2017 Alaves - Sevilla Uitslag: 1-1 (0-1) over 2 Reguliere speeltijd, Over/Under €1.61 Inzet: 3/10 -3.00
Is aangepast. (y)
deze zijn ook fout gekeurd
1 goed gekeurd die fout is en 1 fout gekeurd die goed is ;-)

Misschien een domme vraag, maar waarom is het aanbod om tips te plaatsen zo beperkt?
Er zijn veel mogelijkheden waar ik regelmatig op inzet die er niet bijstaan ( thuisploeg wint & BTS, thuisploeg over 1.5 goals, ...)
Het is gewoon maar een vraag en zeker geen kritiek
Er zijn veel mogelijkheden waar ik regelmatig op inzet die er niet bijstaan ( thuisploeg wint & BTS, thuisploeg over 1.5 goals, ...)
oddhunter7:

Deze zijn ook aangepast. Gaat toch iets fout in het systeem, want dit zijn tips die automatisch gekeurd worden. Gaan we naar kijken!
jokke:
Misschien een domme vraag, maar waarom is het aanbod om tips te plaatsen zo beperkt?
We krijgen de data aangeleverd van een externe partij, dit is het aanbod momenteel. En die weddenschappen handmatig toevoegen en bijhouden is niet te doen. ;)
Ja, ik denk ook dat er egens iets misloopt bij het automatisch goedkeuren van de tips
ik heb er hier nog enkele ;-)
FT 1-2
--------------------------------------------------------------------------------------
Ht 2-1
FT 2-2
---------------------------------------------------------------------------------------
HT 0-1 en niet 1-1

ik heb er hier nog enkele ;-)
FT 1-2

--------------------------------------------------------------------------------------
Ht 2-1
FT 2-2

---------------------------------------------------------------------------------------
HT 0-1 en niet 1-1

een mogelijkheid om gezette tips te cancellen: ik heb al eens een tip verkeerd gezet (bvb. in 'eerste helft' rubriek aan het zetten, terwijl je eigenlijk 'reguliere tijd' denkt), en bij een ander veranderde ik nog van gedacht na het zetten (van over nr under),... het zou bvb. ook makkelijk zijn, als je een conflict krijgt (i.e. niet aanvaard om 2e tip te zetten op zelfde match), dat je kan opteren voor de tip met de hogere odd (door de eerste terug te cancellen)