Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vind de eisen om mee te doen om de prijzen wel een beetje belachelijk (ben vast niet de enige), zeker voor de kwartaalprijzen. 150 stakes in 3 maanden wat mij betreft erg veel voor één land.
Als je bijvoorbeeld naar de Jupiler League in Belgie kijkt, daar worden in de eerste 3 maanden 9 speelrondes gespeeld, in totaal 72 wedstrijden. Zelfs als je op elke wedstrijd een medium stake pick zou plaatsten kom je niet aan die eis van 150, dat gaat toch nergens over?

Wat ik me dan afvraag: stellen jullie kwantiteit boven kwaliteit soms? Misschien iets om voor volgend kwartaal naar te kijken.
0 Vind ik leuk's
fr18:
Vind de eisen om mee te doen om de prijzen wel een beetje belachelijk (ben vast niet de enige), zeker voor de kwartaalprijzen. 150 stakes in 3 maanden wat mij betreft erg veel voor één land.
Als je bijvoorbeeld naar de Jupiler League in Belgie kijkt, daar worden in de eerste 3 maanden 9 speelrondes gespeeld, in totaal 72 wedstrijden. Zelfs als je op elke wedstrijd een medium stake pick zou plaatsten kom je niet aan die eis van 150, dat gaat toch nergens over?

Wat ik me dan afvraag: stellen jullie kwantiteit boven kwaliteit soms? Misschien iets om voor volgend kwartaal naar te kijken.

Alle opmerkingen en/of wensen zijn altijd welkom (Y)

Het gaat momenteel overigens om álle competities in een bepaald land - niet alleen de Jupiler Pro League.

We stellen (vrij) forse eisen aan het aantal stakes/tips om zo lucky hits te kunnen voorkomen.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
16.03.2017 Roma - Lyon
Uitslag: 2-1 (1-1)
over 3
Reguliere speeltijd, Over/Under
€1.52
Inzet: 3/10
-3.00

deze tip is verkeerd verwerkt, moet een void zijn
0 Vind ik leuk's
vw-support:
fr18:

Alle opmerkingen en/of wensen zijn altijd welkom (Y)

Het gaat momenteel overigens om álle competities in een bepaald land - niet alleen de Jupiler Pro League.

We stellen (vrij) forse eisen aan het aantal stakes/tips om zo lucky hits te kunnen voorkomen.

Maar de keerzijde is dat jullie nu mensen stimuleren om meer tips/stakes te plaatsen, terwijl er op veel wedstrijden geen value ligt. Een van de belangrijkste dingen in het betten is om juist selectief en kritisch te zijn. Kortom; je argument werkt totaal averechts. Ik snap ook niet dat je/jullie dit zelf niet inzien, voetbalwedden.net begon zo goed jaren geleden, maar het gaat steeds verder achteruit..

Ik denk dat het enige juiste is om de kwartaalcompetities voor de specifieke landen af te schaffen. Halfjaar competities voor de diverse landen met de voorwaarden zoals ze nu zijn zou wel kunnen.
0 Vind ik leuk's
Ik snap niet waarom sommige tips wel goed gekeurd worden en sommige dan weer niet
dit wordt toch allemaal op dezelfde manier verwerkt?

wtf , kotsbeu !
het heeft hier echt geen zin!

0 Vind ik leuk's
@Stiletto28 @Oddhunter7

Jullie tips zijn aangepast.

Wat betreft het keuren:

Alle data krijgen wij van dataproviders. Zij zullen op hun beurt ook weer een hele lading bronnen hebben. De kans dat er ergens een foutje insluipt is dan ook aanwezig. Het gros van de fouten wordt echter automatisch hersteld als er weer nieuwe data beschikbaar is. Zo niet, dan overschrijven we het handmatig.

Dat dit niet ideaal is (en irritant kan zijn), weten we zelf ook. Vandaar dat we dit proces continu proberen te verbeteren. De afgelopen jaren hebben we bijvoorbeeld het aantal weddenschappen uitgebreid en het aantal landen vergroot.

Kortom: we doen ons best :-)
0 Vind ik leuk's
bassiee:

Maar de keerzijde is dat jullie nu mensen stimuleren om meer tips/stakes te plaatsen, terwijl er op veel wedstrijden geen value ligt. Een van de belangrijkste dingen in het betten is om juist selectief en kritisch te zijn. Kortom; je argument werkt totaal averechts. Ik snap ook niet dat je/jullie dit zelf niet inzien, voetbalwedden.net begon zo goed jaren geleden, maar het gaat steeds verder achteruit..

Vooropgesteld, het idee van de tipcompetitie is al vanaf het begin hetzelfde geweest: de beste tippers belonen.

Voorheen was de tipcompetitie op basis van het aantal tips en met stakes van 1-10. Het resultaat hiervan: winnaars met een ROI van 150% of hoger. Vaak waren deze resultaten verkregen door een of meerdere hoge odds te hitten. Of dat een realistisch beeld geeft van iemand's wedkwaliteiten, valt dus te betwisten :-)

Vandaar dat we vorig zijn overgestapt op de huidige voorwaarden. Het aantal te plaatsen tips is daarmee aanzienlijk verkleind. Ook zijn odd/even weddenschappen komen te vervallen.

bassiee:
Ik denk dat het enige juiste is om de kwartaalcompetities voor de specifieke landen af te schaffen. Halfjaar competities voor de diverse landen met de voorwaarden zoals ze nu zijn zou wel kunnen.

Dit is het laatste kwartaal met met deze regels. Komende maand hopen we de nieuwe website te lanceren (inclusief nieuwe tipcompetities).

Maar nogmaals: we staan altijd open voor suggesties (Y)
0 Vind ik leuk's
vw-support:
@Stiletto28 @Oddhunter7

Jullie tips zijn aangepast.

Wat betreft het keuren:

Alle data krijgen wij van dataproviders. Zij zullen op hun beurt ook weer een hele lading bronnen hebben. De kans dat er ergens een foutje insluipt is dan ook aanwezig. Het gros van de fouten wordt echter automatisch hersteld als er weer nieuwe data beschikbaar is. Zo niet, dan overschrijven we het handmatig.

Dat dit niet ideaal is (en irritant kan zijn), weten we zelf ook. Vandaar dat we dit proces continu proberen te verbeteren. De afgelopen jaren hebben we bijvoorbeeld het aantal weddenschappen uitgebreid en het aantal landen vergroot.

Kortom: we doen ons best :-)

Ik begrijp dat best dat jullie je best doen , het is gewoon dat ik op den duur begin te geloven dat er iemand mij het bloed van onder mijn nagels probeert te halen, want het gebeurt wel vaak .
En wat ik probeer te begrijpen is
Als men een tip keurt veronderstel ik dat wanneer een score (die tussen haakjes staat ) bv-->< (0-0) of (0-1) enz..
Deze toch gelinkt wordt aan de uitkomst na 90 min?
Daarmee dat ik niet goed snap hoe het komt dat er zoveel fouten zijn/
Ik heb er hier nog enkele , zelf matchen die nog niet zijn gespeeld , hoe halen jullie dan data van een externe site als die nog niet gespeeld is?

le mont - xamax is nog niet gespeeld , maar wel al verwerkt

ashdod - hapoel is tevens nog niet gespeeld

pandurii ook nog niet

apoel 1-0 1ste helft (dus hier staat 1-0 ) tussen haakjes en toch verkeerd verwerkt?

Mabon, laten we hopen dat de nieuwe website wel goed werkt , want ik heb echt geen zin om telkens mijn tips zelf te verwerken !
Bedankt en groeten ;-)
0 Vind ik leuk's

Gaat iets niet helemaal goed inderdaad...
0 Vind ik leuk's

Vendsyssel FF - FC Helsingoer hoort groen te zijn
Platanias - Iraklis moet void worden
Union Berlin - Nuernberg ook void
Crusaders - Ballinamallard United -> groen
0 Vind ik leuk's
Money, Pussy, Alcohol.. I Had A Dream, I Had It All

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.