Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op za. 16 sep. 2017, 13:37 schreef frankydk:

Mijn tip Cercle Brugge -1 tegen Union is nog altijd verkeerd verwerkt.

Cercle won de wedstrijd met 2-0 en dat had ik goed.

Kunnen jullie dit eens nazien aub?

Je hebt een -1 draw gespeeld, vandaar dat die tip fout is.

We zullen dat wat duidelijker vermelden op de wedtip pagina zelf. 

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Alle goalscorer tips zullen we volgende week nogmaals laten keuren - daar gaat klaarblijkelijk ook nog iets niet helemaal goed.

0 Vind ik leuk's

Als ik naar de stand van de subleague ga, dan krijg je de eerste 5 en de 6de lijn is mijn lijn met mijn gegevens en op deze lijn staat het verkeerd, het uitbetaalde bedrag is minder dan de inzet. Maar inderdaad, onder mijn lijn staat er "bekijk de volledige lijst" en dat heb ik eens gedaan en daar staat alles dan wel juist! Dus ik weet niet of die 6de lijn kan aangepast worden, wat voor mij praktischer is of dat ik telkens naar de volledige lijst moet gaan om mijn gegevens juist te zien?

0 Vind ik leuk's
Op za. 16 sep. 2017, 23:29 schreef lieven:

Als ik naar de stand van de subleague ga, dan krijg je de eerste 5 en de 6de lijn is mijn lijn met mijn gegevens en op deze lijn staat het verkeerd, het uitbetaalde bedrag is minder dan de inzet. Maar inderdaad, onder mijn lijn staat er "bekijk de volledige lijst" en dat heb ik eens gedaan en daar staat alles dan wel juist! Dus ik weet niet of die 6de lijn kan aangepast worden, wat voor mij praktischer is of dat ik telkens naar de volledige lijst moet gaan om mijn gegevens juist te zien?

Duidelijk! Gaan we die nog even aanpassen.

0 Vind ik leuk's

Sommige tips die ik gespeeld heb met AH -0,5 worden verkeerd berekend. Dit wordt maal 1,5 gedaan ipv de 3/3 stake die ik geplaatst heb. Dit geldt voor zowel winstgevende als verliesgevende tips. Kan hier naar gekeken worden?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 18 sep. 2017, 13:06 schreef tinus83:

Sommige tips die ik gespeeld heb met AH -0,5 worden verkeerd berekend. Dit wordt maal 1,5 gedaan ipv de 3/3 stake die ik geplaatst heb. Dit geldt voor zowel winstgevende als verliesgevende tips. Kan hier naar gekeken worden?

Absoluut. Deze week hopen we (eindelijk) alle kinderziektes uit de tipcompetities te hebben gehaald. 

0 Vind ik leuk's

Vandaag gaat de Unibet Belgium Best van start. De totale prijzenbot bedraagt ruim €1000!

Alle prijzen worden in cash uitgekeerd op je Unibet.be account. 

Spelregels:

- Alleen Belgen kunnen meedoen aan deze subleague
- Je hebt een geldig Unibet.be account nodig om mee te doen (aangemaakt en geactiveerd voordat je je hebt ingeschreven voor de subleague)
- De subleague loopt van maandag 18 september 2017 12:00 uur t/m donderdag 31 mei 2018 12:00 uur. 
- Alle wedstrijd-wedtips voor de Belgische competities - die in deze periode zijn gespeeld - tellen mee voor je ranking
- wedtips met de scope eerste of tweede helft tellen niet mee
- De stand is gerangschikt op winst (dus gemeten in stakes). 

Voor de rest gelden de algehele spelregels voor de tipcompetitie. 

Mochten er onduidelijkheden zijn - trek maar aan de bel!

Good luck! =)

0 Vind ik leuk's

Ik denk dat er in de aanbiedingen van european en asian handicap fouten zitten.

Als je een wedstrijd selecteert krijg je de noteringen voor de op verplaatsing spelende club en niet voor de ploeg die thuis speelt.

Hetzelfde bij double chance.

Hier krijg 2 keer de kans om op X2 te spelen en 1 keer op 12 maar NIET op de 1X .

Kunnen jullie dit eens nazien aub ?

0 Vind ik leuk's
Op do. 21 sep. 2017, 08:55 schreef frankydk:

Ik denk dat er in de aanbiedingen van european en asian handicap fouten zitten.

Als je een wedstrijd selecteert krijg je de noteringen voor de op verplaatsing spelende club en niet voor de ploeg die thuis speelt.

Hetzelfde bij double chance.

Hier krijg 2 keer de kans om op X2 te spelen en 1 keer op 12 maar NIET op de 1X .

Kunnen jullie dit eens nazien aub ?

Zou nú weer opgelost moeten zijn. 

0 Vind ik leuk's

Aankondiging: voor komend weekend hebben we een mooie subleague voor jullie opgezet met als hoofdprijs: FIFA 18 voor een console naar keuze! Het enige wat je hoeft te doen is je inschrijven voor de FIFA 18 subleague (zie link hieronder) en wedtips te plaatsen die binnen de opgegeven periode vallen (vrijdag 22 september tot en met zondag 24 september). Er tellen maar een aantal competities mee, zie daarvoor en alle andere voorwaarden de subleague pagina. Deelname is uiteraard volledig gratis en iedereen mag meedoen.

Het lid dat lijstaanvoerder is op het moment dat de subleague afloopt, wint die felbegeerde prijs!

Meld je direct aan

Bericht gewijzigd door Support op do 21 sep. 2017, 07:37
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.