Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 26 sep. 2017, 19:53 schreef svenchenko:

Tips op wedstrijden in de KNVB Beker zouden wel mee moeten tellen met de Betfirst Benelux League, toch? Zo ja, dan heb ik nog een tip op Oss-Almere City die nog niet meegeteld wordt met die subleague.

Verder zag ik nog 1 European Handicap tip (op Anderlecht-Oostende) bij mij die void is gezet, maar een loss zou moeten zijn.

Klopt. Is inmiddels aangepast!

Bericht gewijzigd door Support op wo 27 sep. 2017, 05:22
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op di. 26 sep. 2017, 11:59 schreef vw-support:

De winnaar van de FIFA 18 Subleague is bekend: Binkiie84. Van harte gefeliciteerd! Wij nemen via PM contact met je op om alles in orde te maken.

Niet gewonnen? Dan krijg je gewoon een tweede kans. We hebben namelijk nóg een subleague geopend waarmee je FIFA 18 kunt winnen. Schrijf je hier in!

De nieuwe subleague duurt wederom een heel weekend: van a.s. vrijdag 29 september 19:00 tot a.s. zondag 1 november 23:55. Game on!

Binkiie84 gefeliciteerd!

Wat ik mij alleen afvroeg is dat er iemand anders bovenaan stond (met veel afstand van de nummer 2).

Wat is daar mee gebeurd? Vroeg het mij gewoon ff af. 

Neem aan dat de nieuwe subleague duurt tot 1 oktober 23:55 ? (Ipv november)

Bericht gewijzigd door dennis1982m op wo 27 sep. 2017, 12:27
0 Vind ik leuk's
Op wo. 27 sep. 2017, 16:26 schreef dennis1982m:
Op di. 26 sep. 2017, 11:59 schreef vw-support:

De winnaar van de FIFA 18 Subleague is bekend: Binkiie84. Van harte gefeliciteerd! Wij nemen via PM contact met je op om alles in orde te maken.

Niet gewonnen? Dan krijg je gewoon een tweede kans. We hebben namelijk nóg een subleague geopend waarmee je FIFA 18 kunt winnen. Schrijf je hier in!

De nieuwe subleague duurt wederom een heel weekend: van a.s. vrijdag 29 september 19:00 tot a.s. zondag 1 november 23:55. Game on!

Binkiie84 gefeliciteerd!

Wat ik mij alleen afvroeg is dat er iemand anders bovenaan stond (met veel afstand van de nummer 2).

Wat is daar mee gebeurd? Vroeg het mij gewoon ff af. 

Neem aan dat de nieuwe subleague duurt tot 1 oktober 23:55 ? (Ipv november)

Goeie vraag. De koploper heeft zich niet aan de spelregels gehouden, waardoor de deelname weer is ingetrokken.

0 Vind ik leuk's

Hallo,

Mijn tips van het type halftime/fulltime worden niet verwerkt.

De tip van van 23 sept. Lommel - Dender geeft hij wel goed aan met halftime: Lommel en fulltime: Lommel, dus Lommel/Lommel.

Voor de tips van gisteren, 30 sept. van de wedstrijden Dessel - Virton en Deinze - Geel geeft hij voor halftime/fulltime enkel Draw aan daar ik voor Dessel - Virton halftime: draw en fulltime: Dessel, dus draw/Dessel en voor de wedstrijd Deinze - Geel halftime: draw en fulltime: Deinze, dus draw/deinze.

Speciaal deze morgen nog een gelijkaardige tip geplaatst op de wedstrijd Hamme - Patro Eisden met halftime/fulltime: draw/hamme, maar ook voor deze wedstrijd geeft hij voor halftime/fulltime enkel draw aan. Wedstrijd moet deze namiddag nog gespeeld worden om 15u.

Gelieve i.v.m. deze wedstrijden het aangeven even na te zien en de nog lopende tips van haltime/fulltime juist te verwerken.

Bedankt

0 Vind ik leuk's

hebben jullie tips voor mij.. 

Ik wil graag inzetten en voor dat bedrag wil iets halen voor de kleine kinderen hier in de buurt. 

Bedankt alvast voor jullie hulp

0 Vind ik leuk's
Op zo. 1 okt. 2017, 11:47 schreef lieven:

Hallo,

Mijn tips van het type halftime/fulltime worden niet verwerkt.

De tip van van 23 sept. Lommel - Dender geeft hij wel goed aan met halftime: Lommel en fulltime: Lommel, dus Lommel/Lommel.

Voor de tips van gisteren, 30 sept. van de wedstrijden Dessel - Virton en Deinze - Geel geeft hij voor halftime/fulltime enkel Draw aan daar ik voor Dessel - Virton halftime: draw en fulltime: Dessel, dus draw/Dessel en voor de wedstrijd Deinze - Geel halftime: draw en fulltime: Deinze, dus draw/deinze.

Speciaal deze morgen nog een gelijkaardige tip geplaatst op de wedstrijd Hamme - Patro Eisden met halftime/fulltime: draw/hamme, maar ook voor deze wedstrijd geeft hij voor halftime/fulltime enkel draw aan. Wedstrijd moet deze namiddag nog gespeeld worden om 15u.

Gelieve i.v.m. deze wedstrijden het aangeven even na te zien en de nog lopende tips van haltime/fulltime juist te verwerken.

Bedankt

Deze zijn als het goed is nu correct verwerkt.

0 Vind ik leuk's

De winnaar van de tweede FIFA 18 Subleague is bekend: gzeven. Hij pakte een winst van maar liefst 23.25 stakes in het afgelopen weekend. Klasse! We nemen via PB contact met je op om de nodige informatie van je te ontvangen. 

We komen spoedig met nog een FIFA 18 Subleague met nieuwe kansen voor iedereen. Houd het dus goed in de gaten! Uiteraard zullen we hem ook weer in dit topic aankondigen.

0 Vind ik leuk's

Net even gecheckt en ze zijn nog steeds niet correct verwerkt! Toch al bedankt voor de moeite

0 Vind ik leuk's

Ik zie het inderdaad, het is weer doorgezet naar de technische mensen. Wordt aan gewerkt.

0 Vind ik leuk's

De nieuwe FIFA Subleague staat alweer klaar! Deze keer tellen alle WK-kwalificatiewedstrijden die gespeeld worden tussen 5 en 11 oktober mee. De spelregels zijn verder hetzelfde. De game wordt in week 43 naar de winnaar verstuurd.

Inschrijven kan hier!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.