Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Vandaag gaat de Unibet Belgium Best van start. De totale prijzenbot bedraagt ruim €1000!
Alle prijzen worden in cash uitgekeerd op je Unibet.be account.
Spelregels:
- Alleen Belgen kunnen meedoen aan deze subleague
- Je hebt een geldig Unibet.be account nodig om mee te doen (aangemaakt en geactiveerd voordat je je hebt ingeschreven voor de subleague)
- De subleague loopt van maandag 18 september 2017 12:00 uur t/m donderdag 31 mei 2018 12:00 uur.
- Alle wedstrijd-wedtips voor de Belgische competities - die in deze periode zijn gespeeld - tellen mee voor je ranking
- wedtips met de scope eerste of tweede helft tellen niet mee
- De stand is gerangschikt op winst (dus gemeten in stakes).
Voor de rest gelden de algehele spelregels voor de tipcompetitie.
Mochten er onduidelijkheden zijn - trek maar aan de bel!
Good luck! =)
Ik kan mij niet inschrijven. Als ik op de knop 'meedoen' klik, gebeurt er niets. Kunnen jullie mij eventueel handmatig inschrijven?
^ Helaas kunnen we dat momenteel niet handmatig doen, maar we verwachten dat probleem maandag direct op te kunnen lossen.
Je kunt nog wel proberen om je bookmaker account via profiel > instellingen > mijn bookmakers toe te voegen en vervolgens je opnieuw voor de subleague aan te melden. Wellicht werkt het dan wel direct.
Na bij de instellingen mijn gebruikersnaam voor Unibet te hebben ingevuld, kon ik mij wel aanmelden. Bedankt!
mijn tip lierse wint is niet opgenomen in unibet belgium best competitie.
wanneer staan de prijzen bij bwin op account?
mijn tip lierse wint is niet opgenomen in unibet belgium best competitie.
wanneer staan de prijzen bij bwin op account?
De prijzen van Bwin zijn - als 't goed is - vanmorgen verwerkt.
Je tip 'Lierse wint' is een weddenschap over de 2e helft. Enkel weddenschappen voor de gehele wedstrijd tellen mee.
Beste leden,
Hierbij de (langverwachte) eindstand van de Bwin 1x2 challenge
- 123wags (€250)
- lieven (€200)
- toppertje (€150)
- bethjen (€100)
- valeron (€75)
- simine (€50)
- losdenbosin (€25)
- zani123 (€20)
- oddhunter7 (€10)
- ultraracing1991 (€3)
- jokke210 (€3)
- benibet (€3)
- ruun2710 (€3)
- thegundow (€3)
- belgiumfirst (€3)
- timothybuerms (€3)
- lorrekes (€3)
- Sysssy (€3)
- sportgambler (€3)
- rudicross (€3)
- wiezw (€3)
- ceetnn (€3)
- arnekimpen (€3)
- emilevic (€3)
- belgium17 (€3)
- Mr_abder (€3)
- fluix (€3)
- sjon-b (€3)
- blauwke (€3)
- -
- frankydk (€3)
- mats (€3)
- hypnotist86 (€3)
- kabrange (€3)
- matching177 (€3)
Alle prijzen worden volgende week - indien je valid account hebt doorgegeven - door bwin.be uitgekeerd als freebets.
Congrats aan de winnaars!
Er zijn helaas een aantal spelers die geen geldig bwin account hebben opgegeven; die prijzen zijn daarom komen te vervallen.
De winnaar van de FIFA 18 Subleague is bekend: Binkiie84. Van harte gefeliciteerd! Wij nemen via PM contact met je op om alles in orde te maken.
Niet gewonnen? Dan krijg je gewoon een tweede kans. We hebben namelijk nóg een subleague geopend waarmee je FIFA 18 kunt winnen. Schrijf je hier in!
De nieuwe subleague duurt wederom een heel weekend: van a.s. vrijdag 29 september 19:00 tot a.s. zondag 1 november 23:55. Game on!
Tips op wedstrijden in de KNVB Beker zouden wel mee moeten tellen met de Betfirst Benelux League, toch? Zo ja, dan heb ik nog een tip op Oss-Almere City die nog niet meegeteld wordt met die subleague.
Verder zag ik nog 1 European Handicap tip (op Anderlecht-Oostende) bij mij die void is gezet, maar een loss zou moeten zijn.