Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op za. 26 mei 2018, 03:05 schreef donnynedved:

In de tipcompetitie Benelux staat dat alle prijzen als saldo worden toegevoegd aan je account (Alle prijzen worden na afloop van het spel als saldo toegevoegd aan je Betfirst account.).

Bij mij is het echter toegevoegd als een freebet ipv als saldo.

Dit is ook bij de premier league battle het geval,ook hier een freebet ipv saldo.

0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com

Mijn complimenten aan de goede service bij de tipcompetitie! Erg goed verzorgd!

2 Vind ik leuk's
.

Ik heb ook freebets van € 50 die ik binnen 1 week moet spelen terwijl de meeste competities zijn afgelopen. Als je wint, krijg je alleen de winst, dus minus de freebet. Dus best lastig om er "echt" geld van te maken. Had ook liever gewoon het saldo ontvangen, maar begrijp nu wel waarom de bookmaker freebets als prijzen weggeeft.

0 Vind ik leuk's

Om in te haken op de uitgedeelde free bets: wij hebben van beide bookmakers begrepen dat het met name op technisch vlak lastig was om de bedragen als zijnde bonussaldo toe te voegen. Met name de grote verschillen in de gewonnen bedragen (variërend van 25 tot 2500) maakte het aanmaken van bonussen lastig. Daarnaast zouden de voorwaarden waarschijnlijk niet perfect zijn (in veel standaard bonussen worden bijv. handicaps en over/unders uitgesloten). Dit is wat ons betreft allerminst fijn op het gebied van wedden. Hoe minder rondspeelvoorwaarden, hoe beter - in onze optiek.

Desalniettemin zijn we zeer blij met de hoge prijzenpot die ze beschikbaar hebben gesteld - ook al zijn het 'maar' free bets. We zullen zelf volgend jaar nog scherper - vooraf - de voorwaarden met bookies proberen uit te pluizen, zodat we dit ook duidelijker naar jullie kunnen communiceren.

We willen bij deze alle deelnemers in ieder geval bedanken en alle winnaars nogmaals feliciteren en succes wensen met de free bet(s)!

5 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op za. 26 mei 2018, 11:08 schreef vw-support:

Om in te haken op de uitgedeelde free bets: wij hebben van beide bookmakers begrepen dat het met name op technisch vlak lastig was om de bedragen als zijnde bonussaldo toe te voegen. Met name de grote verschillen in de gewonnen bedragen (variërend van 25 tot 2500) maakte het aanmaken van bonussen lastig. Daarnaast zouden de voorwaarden waarschijnlijk niet perfect zijn (in veel standaard bonussen worden bijv. handicaps en over/unders uitgesloten). Dit is wat ons betreft allerminst fijn op het gebied van wedden. Hoe minder rondspeelvoorwaarden, hoe beter - in onze optiek.

Desalniettemin zijn we zeer blij met de hoge prijzenpot die ze beschikbaar hebben gesteld - ook al zijn het 'maar' free bets. We zullen zelf volgend jaar nog scherper - vooraf - de voorwaarden met bookies proberen uit te pluizen, zodat we dit ook duidelijker naar jullie kunnen communiceren.

We willen bij deze alle deelnemers in ieder geval bedanken en alle winnaars nogmaals feliciteren en succes wensen met de free bet(s)!

Klasse, dank voor het organizeren !

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Bedankt voor de organisatie. Zal een hele klus zijn. Natuurlijk zijn de knikkers leuk, maar het spel zelf is ook gewoon spannend om aan mee te doen. Dus graag tot gauw met een nieuwe tipcompetitie.

1 Vind ik leuk's

Heldere uitleg, in ieder geval een leuke freebet voor de finale vanavond :)

1 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Inderdaad een duidelijke en begrijpelijke uitleg van zowel vw.net als de bookmakers. Bedankt voor de organisatie van de subleagues, vw, en de mooie prijzen die jullie hebben kunnen bedingen bij de bookies. Top!

1 Vind ik leuk's

Klasse voor t organiseren. Hoop volgend seizoen weer:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

1 Vind ik leuk's

Hier is inderdaad een welgemeende dankuwel op zijn plaats aan de hele Voetbalweddenploeg. Het werd een bijzonder leuk en spannend seizoen dankzij een prima organisatie met als kers(en) op de taart de schitterende prijzen.

2 Vind ik leuk's
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.