Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Klopt, per subleague bekijken we of een ieder eerlijk heeft gespeeld. Belgium Best wordt hier nog op gecontroleerd. Ook in die subleague zullen mensen met bijvoorbeeld meerdere accounts met terugwerkende kracht uit de competitie worden gehaald.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

As we speak zijn we nog bezig om de subleagues 'valsspelervrij en -proof' te maken. We hebben al een aantal valsspelers eruit weten te vissen, maar we zijn er nog niet helemaal. We gaan dit weekend hiermee verder. Begin volgende week plaatsen we definitieve standen. Excuses voor het (iets) langere wachten.

Bericht gewijzigd door Support op vr 18 mei 2018, 12:52
0 Vind ik leuk's
Op vr. 18 mei 2018, 16:51 schreef vw-support:

As we speak zijn we nog bezig om de subleagues 'valsspelervrij en -proof' te maken. We hebben al een aantal valsspelers eruit weten te vissen, maar we zijn er nog niet helemaal. We gaan dit weekend hiermee verder. Begin volgende week plaatsen we definitieve standen. Excuses voor het (iets) langere wachten.

Geen enkel probleem. Beter wat langer wachten met de definitieve eindstanden dan haastig werk en dat zoals je zegt "valsspelers' ervan profiteren . Keep up the good job.

0 Vind ik leuk's

Update eindstand afgelopen subleagues:

De eindstanden van de subleagues Deutsche Doelpunten, De Natrappers en de Crazy Corner Corner zijn gecheckt en bekend!

Dit zijn de prijswinnaars per subleague:

Deutsche Doelpunten (1 januari 2018 t/m 12 mei 2018)

Eindstand:

#1 123wags (11.22 winst) (Fitbit Ionic Smartwatch t.w.v. €350)

#2 Toppertje (11.13 winst) (Bol.com bon t.w.v. €100)

#3 BetSheeran (10.45 winst) (Bol.com t.w.v. €50)

Bekijk de complete eindstand >

De Natrappers (9 februari 2018 t/m 15 mei 2018).

Eindstand:

#1 Roelio (32.86 winst) (Bol.com bon t.w.v. €100)

#2 Fucija (31.50 winst) (Bol.com bon t.w.v. €75)

#3 Originals88 (25.55 winst) (Bol.com bon t.w.v. €50)

#4 Bolbie (14.86 winst) (Bol.com bon t.w.v. €25)

Crazy Corner Corner (9 februari 2018 t/m 15 mei 2018)

Eindstand:

#1 Deadman316 (25.55 winst) (Waardebon MediaMarkt t.w.v. €100)

#2 Hypnotist86 (22.84 winst) (Waardebon MediaMarkt t.w.v. €75)

#3 123wags (20.51 winst) (Waardebon MediaMarkt t.w.v. €50)

#4 Lieven (17.61 winst) (Waardebon MediaMarkt t.w.v. €25)

We willen alle deelnemers bedanken voor hun inzet en feliciteren de prijswinnaars met hun prijzen!

Met de prijswinnaars zal via een privébericht contact worden opgenomen.

Zodra de eindstanden van de Bet777 Premier League Battle en de Betfirst Benelux League gecheckt zijn, zullen we de prijswinnaars van deze subleagues zo snel mogelijk bekend maken!

4 Vind ik leuk's

Hoi,hoezo sta ik nu opeens op plaats 55 in de belgium best subleague?tot gisteren stond ik op plaats 3....:thinking:

0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
Op wo. 23 mei 2018, 18:44 schreef originals88:

Hoi,hoezo sta ik nu opeens op plaats 55 in de belgium best subleague?tot gisteren stond ik op plaats 3....:thinking:

Het systeem heeft weer een hele lading tips opnieuw gekeurd. Mochten er tips tussen staan die fout zijn gekeurd, maar goed waren, trek dan even aan de bel.

1 Vind ik leuk's

Wel raar dat dat alleen bij mij het geval is,bij de andere leden is er niks veranderd.

0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com

Update eindstand afgelopen subleagues:

De winnaars van de subleague Bet777 Premier League Battle hebben we inmiddels bericht.

De winnaars van de Betfirst Benelux League zijn doorgegeven aan de bookmaker. De huidige stand is ook de eindstand.

De bookmaker kijkt nu of alle gebruikersnamen tijdig en correct zijn opgegeven. We berichten de winnaars wanneer de bookmaker ons groen licht heeft gegeven.

3 Vind ik leuk's

Bedankt voor de mooie prijs en de zorgvuldige afhandeling, dat mag ook wel gezegd worden denk ik:slight_smile:.

Op naar het volgende seizoen!

4 Vind ik leuk's

In de tipcompetitie Benelux staat dat alle prijzen als saldo worden toegevoegd aan je account (Alle prijzen worden na afloop van het spel als saldo toegevoegd aan je Betfirst account.).

Bij mij is het echter toegevoegd als een freebet ipv als saldo.

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.