Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
2757 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dank voor de positieve reacties! Dit was de eerste keer dat we met een geavanceerde tipcompetitie zijn gestart, waarin het mogelijk was om te spelen op verschillende tips, in verschillende subleagues. We hebben zeker een aantal punten gezien die we volgend seizoen zeker anders gaan aanpakken, maar overall waren we tevreden.

Uiteraard doen we het voor jullie, dus wanneer jullie bepaalde voorkeuren en/of ideeën hebben voor komend seizoen, zijn deze van harte welkom. Suggesties mag je altijd in dit topic droppen, maar een privéberichtje mag uiteraard ook.

Middels deze weg willen we alle deelnemers tot nu toe (Unibet Belgium Best loopt nog tot en met aanstaande donderdag) in ieder geval bedanken en de prijswinnaars nogmaals feliciteren. We hopen jullie volgend seizoen weer te begroeten in onze tipcompetitie!

7 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Schietterende prijzen en seizoen vol spanning en plezier.

Klasse,bedankt.

1 Vind ik leuk's
feyenoord

Vond het ook een spannend seizoen ,leuke tipcompetities.Ben blij met mijn prijs en volgend seizoen,nieuwe rondes,nieuwe kansen.En ik ga mijn best doen om mijn eerste plek van dit seizoen te verdedigen .Proficiaat aan alle winnars en VW: Toppers.

1 Vind ik leuk's

Update eindstand afgelopen subleagues:

De eindstand van de subleague Unibet Belgium Best is gecheckt en bekend. De huidige stand is de eindstand.

De bookmaker kijkt nu of alle gebruikersnamen tijdig en correct zijn opgegeven. We zullen de winnaars via een privébericht op de hoogte stellen van hun prijs!

Dit was de alweer de laatste subleague van dit seizoen. We willen alle deelnemers van de tipcompetitie bedanken voor jullie inzet, feedback en geduld!

3 Vind ik leuk's

Goedemiddag,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn tips geplaatst heb op dit forum. Vandaag speel ik de Laliga 2: Er zijn nog wel wat teams die veel op het spel staan. Hieronder zie je mijn combo:

Real Valladolid- Osasuna over 2,5 goals beide teams moeten winnen om play offs te kunnen spelen

Tenerife-Albacete winst Tenerife zie niet in waarom Albacete moet winnen van een sterk thuis team.

Numancia- Cultural Leonesa over 2,5 goals beide teams moeten winnen om play offs te kunnen spelen

Lugo- Almeria under 2,5 goals beide teams staan niet bekend om hun scoorend vermogen. Almeria moet winnen om niet te degraderen zie hen wel winnen met 0-1

Granada- Cadiz, under 2,5 goals Cadiz speel nog mee voor de play offs die moeten winnen. Zij hebben de minste tegengoals binnen over het gehele seizoen slechts 27 tegengoals. Ik zie Cadiz winnen met 0-1.

Persoonlijk zet ik in 5 euro en kan winnen 250 euro,

Succes allemaal Groeten Sander

0 Vind ik leuk's
Op za. 2 jun. 2018, 12:57 schreef sander23:

Goedemiddag,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn tips geplaatst heb op dit forum. Vandaag speel ik de Laliga 2: Er zijn nog wel wat teams die veel op het spel staan. Hieronder zie je mijn combo:

Real Valladolid- Osasuna over 2,5 goals beide teams moeten winnen om play offs te kunnen spelen

Tenerife-Albacete winst Tenerife zie niet in waarom Albacete moet winnen van een sterk thuis team.

Numancia- Cultural Leonesa over 2,5 goals beide teams moeten winnen om play offs te kunnen spelen

Lugo- Almeria under 2,5 goals beide teams staan niet bekend om hun scoorend vermogen. Almeria moet winnen om niet te degraderen zie hen wel winnen met 0-1

Granada- Cadiz, under 2,5 goals Cadiz speel nog mee voor de play offs die moeten winnen. Zij hebben de minste tegengoals binnen over het gehele seizoen slechts 27 tegengoals. Ik zie Cadiz winnen met 0-1.

Persoonlijk zet ik in 5 euro en kan winnen 250 euro,

Succes allemaal Groeten Sander

Verkeerde topic? :-)

Hier staan alle voetbal-tip-topics.

0 Vind ik leuk's

Goedemorgen. Ik wou jullie nog bedanken voor de prijs van €2500 bij de Benelux League. Wegens een tripje was ik hier niet eerder toe in staat. Nog voor ik überhaupt hier had gelezen dat ik had gewonnen stond het al op mijn betfirst account. Dat is nog eens een snelle afhandeling geweest..

Ciao

2 Vind ik leuk's

Aftrappen in augustus!

Uiteraard zijn we druk bezig om de goede punten van de WK-game te verwerken in de komende tipcompetitie. Helaas lukt het ons niet om alles volledig en goed door te voeren voor aanvang van alle competities. Om in augustus de spanning toch een beetje op te bouwen, hebben we een korte, maar interessante subleague in het leven geroepen! 'Aftrappen in augustus' zegt eigenlijk al genoeg. Plaats zoveel mogelijk goede tips en sta op 31 augustus bovenaan, veel meer is het niet!

Ook de prijzen zijn zeker interessant:

1. ?‚?100 paysafecard
  2. ?‚?75 paysafecard
  3. ?‚?50 paysafecard
  4. ?‚?25 paysafecard
  5. ?‚?10 paysafecard

Duur: 27-07-2018 12.00 - 31-08-2018 23.59

Competities: Premier League, Ligue 1, La Liga, Serie A, Jupiler Pro League, Bundesliga, Eredivisie

Wedtips: 1x2,?Asian handicap,?European handicap,?Both to score,?Over/Under,?Double chance,?Draw no bet,?Win to nil

Laat deze kans niet lopen en doe direct mee aan deze korte, maar krachtige subleague!

Doe direct mee!

Foto: Pro Shots ©

5 Vind ik leuk's

laat de strijd maar beginnen!

0 Vind ik leuk's
https://yalnizkurt.blogabet.com/

^ Voor de duidelijkheid: de stand is op basis van winst (gemeten in stakes).

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.