Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thisizgame
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
  • Z3xtr4 (26-05-2022 09:17) Citatie verwijderen

    Moet alleen gecanceld worden als er een opgave is voor het einde van de 1e set, daarna worden alle bets gewoon afgehandeld zoals dat normaal zou gebeuren geloof ik

  • Hooliesee (26-05-2022 12:46) Citatie verwijderen

    Nee hoor , over under is altijd cancel , bij sommige is winst verlies wel na set1 juist maar ook niet bij veel bookies .......

Verschilt per bookmaker maar over het algemeen wordt de 'over' inderdaad gevoid na opgave als deze nog niet bereikt is. We hebben hem dus aangepast!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
  • Support (27-05-2022 09:02) Citatie verwijderen

    Verschilt per bookmaker maar over het algemeen wordt de 'over' inderdaad gevoid na opgave als deze nog niet bereikt is. We hebben hem dus aangepast!

Nu hetzelfde bij pot van badosa , ook hier wordt het fout gerekend terwijl er een opgave is , moet altijd cancel zijn want anders is een bet op over/under geen optie aangezien de kans op opgave dan altijd fout zou zijn , kijk je er even na @Support

0 Vind ik leuk's

Waarom is de eindstand van de Champions League tipcompetitie niet meer in te zien?

0 Vind ik leuk's
  • Timmotief (30-05-2022 07:16) Citatie verwijderen

    Waarom is de eindstand van de Champions League tipcompetitie niet meer in te zien?

0 Vind ik leuk's

Thanks! Keurige vierde plaats verdiend. @mods wanneer worden de bonussen uitgekeerd?

0 Vind ik leuk's

@Support De wedstrijd Rublev-Sinner is gestopt, Sinner heeft opgegeven. Ik heb een tip under/over gespeeld, deze is niet gevoid. Kunnen jullie dat alsjeblieft aanpassen?



0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit
  • Arthur-vl (30-05-2022 19:56) Citatie verwijderen

    @Support De wedstrijd Rublev-Sinner is gestopt, Sinner heeft opgegeven. Ik heb een tip under/over gespeeld, deze is niet gevoid. Kunnen jullie dat alsjeblieft aanpassen?



Ik heb hetzelfde (bij mij 3 tips/units verspreid over 3 correct scores)

0 Vind ik leuk's

Ik ook al vaker gehad , na melding ervan herstelt support het wel maar voor een nieuw tournooi hopelijk een verandering in t systeem ...als t mogelijk is

0 Vind ik leuk's
  • Arthur-vl (30-05-2022 19:56) Citatie verwijderen

    @Support De wedstrijd Rublev-Sinner is gestopt, Sinner heeft opgegeven. Ik heb een tip under/over gespeeld, deze is niet gevoid. Kunnen jullie dat alsjeblieft aanpassen?



  • Zolekalseenmandje (30-05-2022 22:10) Citatie verwijderen

    Ik heb hetzelfde (bij mij 3 tips/units verspreid over 3 correct scores)

Zijn net aangepast!


Het is een ingewikkelde regel, aangezien het ook per bookmaker kan verschillen. Voor zo ver wij kunnen vinden, worden bij bet365 alle bets gevoid tenzij ze al gewonnen zijn. Dit wordt z.s.m. aangepast, alleen het is een ingewikkelde regel, dus gaat het waarschijnlijk niet lukken voor deze tipcompetitie. Maar we doen ons best om het klaar te hebben voor de volgende!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
  • Timmotief (30-05-2022 15:29) Citatie verwijderen

    Thanks! Keurige vierde plaats verdiend. @mods wanneer worden de bonussen uitgekeerd?

Gefeliciteerd! We nemen vandaag contact op met Jack's en zullen je via de chat op de hoogte houden!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.