Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thisizgame
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
  • Hooliesee (31-05-2022 05:08) Citatie verwijderen

    Ik ook al vaker gehad , na melding ervan herstelt support het wel maar voor een nieuw tournooi hopelijk een verandering in t systeem ...als t mogelijk is

Meld je het niet dan blijft de bet opfout staan of je meld t wel maar support is het ontgaan wat natuurlijk kan gebeuren , dus hopelijk duidelijkheid voor t volgende tournooi

0 Vind ik leuk's
  • Hooliesee (31-05-2022 07:53) Citatie verwijderen

    Meld je het niet dan blijft de bet opfout staan of je meld t wel maar support is het ontgaan wat natuurlijk kan gebeuren , dus hopelijk duidelijkheid voor t volgende tournooi

Als het nog lukt voor het einde van deze tipcompetitie, zal het met terugwerkende kracht nagekeken worden. Mocht dit niet het geval zijn, zullen wij alle tips van matches waarbij er sprake is van opgave nog eens handmatig nakijken.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

@Support Komt er in de (nabije) toekomst ook weer een tipcompetitie waarbij alle competities meetellen? Een soort algemeen jaarklassement voor de echte elite tippers. De laatste tijd zijn de tipcompetities namelijk vooral toegespitst op bepaalde evenementen zoals Champions League en Tennis Grand Slams.

0 Vind ik leuk's
  • Support (31-05-2022 07:52) Citatie verwijderen

    Gefeliciteerd! We nemen vandaag contact op met Jack's en zullen je via de chat op de hoogte houden!

Mooi, is er hier al wat over bekend? Ik ben nipt op de 6e plek geeindigd Zie ik:) ben benieuwd of ik de freebet nog voor vrijdag kan inzetten

0 Vind ik leuk's
  • Daweas (01-06-2022 19:25) Citatie verwijderen

    Mooi, is er hier al wat over bekend? Ik ben nipt op de 6e plek geeindigd Zie ik:) ben benieuwd of ik de freebet nog voor vrijdag kan inzetten

We hebben een privébericht gestuurd!


0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
  • Zolekalseenmandje (01-06-2022 12:25) Citatie verwijderen

    @Support Komt er in de (nabije) toekomst ook weer een tipcompetitie waarbij alle competities meetellen? Een soort algemeen jaarklassement voor de echte elite tippers. De laatste tijd zijn de tipcompetities namelijk vooral toegespitst op bepaalde evenementen zoals Champions League en Tennis Grand Slams.

Het idee van een jaarklassement voor 'normale' wedtips is zeker een goede suggestie, nu is het namelijk alleen zo voor Tiptopper. De reden waarom de laatste tipcompetities over een bepaald evenement of competitie gingen, is om het speelveld enigszins gelijk te maken . Maar zoals je zelf al aangeeft, een jaarklassement kan een goede manier zijn voor de elite tippers om het tegen elkaar op te nemen


0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

@Support In de nieuwsbrief van ons aller Julia staat vermeld dat met alle winnaars van de Jack's Champions tipcompetitie inmiddels contact is opgenomen middels een privébericht. Deze #7 van de einduitslag ziet geen privébericht of notificatie. Help:)

0 Vind ik leuk's
  • Silap (03-06-2022 14:37) Citatie verwijderen

    @Support In de nieuwsbrief van ons aller Julia staat vermeld dat met alle winnaars van de Jack's Champions tipcompetitie inmiddels contact is opgenomen middels een privébericht. Deze #7 van de einduitslag ziet geen privébericht of notificatie. Help:)

Hey .. ik zie nu toch een berichtje van gisteren. Excuus had ik niet gezien. Beetje onbekendheid met de chat van de website :)

0 Vind ik leuk's

Mijn wedtip nadal -1.5 sets is fout gerekend, dit had toch gewoon een void moeten zijn vanwege opgave van zverev?

0 Vind ik leuk's
  • Rubeo (03-06-2022 21:46) Citatie verwijderen

    Mijn wedtip nadal -1.5 sets is fout gerekend, dit had toch gewoon een void moeten zijn vanwege opgave van zverev?

Klopt inderdaad, deze hebben we nu ook aangepast. Hierdoor is het eindklassement nog een beetje veranderd

Bericht gewijzigd door Support op di 7 jun. 2022, 19:09
1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.