Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thisizgame
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik ben ook in de prijzen gevallen, hoe kunnen we de freebet krijgen?


Nino

0 Vind ik leuk's
  • Elninooo666 (07-06-2022 15:12) Citatie verwijderen

    Ik ben ook in de prijzen gevallen, hoe kunnen we de freebet krijgen?


    Nino

Hiervoor zullen we de gebruikersnamen z.s.m. doorsturen naar Bingoal. We hebben je ook via de chat nog een bericht gestuurd!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Het ligt natuurlijk aan mij, maar ik kan de eindstand van de Roland Garros tipcompetitie nergens meer vinden. Iemand een link naar de eindstand? Ik stond op plek 15, maar ik begrijp dat er wat wijzigingen zijn in de stand? Bij voorbaat dank 👍

0 Vind ik leuk's
  • Bartigoal (08-06-2022 05:35) Citatie verwijderen

    Het ligt natuurlijk aan mij, maar ik kan de eindstand van de Roland Garros tipcompetitie nergens meer vinden. Iemand een link naar de eindstand? Ik stond op plek 15, maar ik begrijp dat er wat wijzigingen zijn in de stand? Bij voorbaat dank 👍

0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit

Hoe zit het met de prijzen van de tipcompetities als Jack's Champion's en de RG competitie? Ik kan hier nergens informatie over vinden en heb ook nog niets gehoord. Ben bang dat de prijzen zo verlopen zonder dat ik er erg in heb.

0 Vind ik leuk's
  • Domi (10-06-2022 13:06) Citatie verwijderen

    Hoe zit het met de prijzen van de tipcompetities als Jack's Champion's en de RG competitie? Ik kan hier nergens informatie over vinden en heb ook nog niets gehoord. Ben bang dat de prijzen zo verlopen zonder dat ik er erg in heb.

Hey domi, we hebben contact opgenomen via de chat! We kunnen ook contact opnemen via de mail als het op dit moment niet lukt om de privéchat the lezen, laat maar weten!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Bij de Wimbledon tipcompetitie zie ik geen knop om je aan te kunnen melden voor de tipcompetitie?

1 Vind ik leuk's
  • Svenchenko (26-06-2022 06:24) Citatie verwijderen

    Bij de Wimbledon tipcompetitie zie ik geen knop om je aan te kunnen melden voor de tipcompetitie?

Hier net hetzelfde...

1 Vind ik leuk's
  • Svenchenko (26-06-2022 06:24) Citatie verwijderen

    Bij de Wimbledon tipcompetitie zie ik geen knop om je aan te kunnen melden voor de tipcompetitie?

Ik zie dat je inmiddels mee doet aan de tipcompetitie dus ga er maar vanuit dat het opgelost is!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
  • Belgiumfirst (27-06-2022 09:41) Citatie verwijderen

    Hier net hetzelfde...

Helaas komt dit omdat deze tipcompetitie wordt gesponsord door het Nederlandse deel van Circus, hierdoor kunnen de prijzen niet worden uitgekeerd aan Belgische leden. Maar Belgische leden kunnen nog wel prijzen winnen bij tiptopper. Volgende maand begint er weer een nieuw klassement met nieuwe kansen!

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.