Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar suprer
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
voetbalfan:
Ik had ook nog gehoord dat ze druk bezig zijn om het tipsysteem flink te vernieuwen.

Klopt helemaal, duurt alleen iets langer dan we hadden ingeschat. Hopelijk is dit met een week of twee klaar (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
@ VW-Crew
Ik heb een tip geplaatst, maar niet goed opgelet. Nu heb ik neergezet dat Getafe gaat winnen met een hc van +2 in hun voordeel. Dit is niet mijn bedoeling geweest en bovendien klopt de quote niet.
Ik hoop dat jullie hem nog weg kunnen halen, want ik ging net zo lekker met mijn tips, maar nu ben ik het niet met mijn eigen tip eens ;)
Ik zal ook wel iemand een bericht sturen als ik zie dat jullie online zijn.
Alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's
Dag PeterFr12,
Ik heb je bericht gelezen. Neem even contact op met VonLoite, hij gaat over de tips. Hij kan je tip mogelijk ook verwijderen of alsnog wijzigen.
Gr. Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
peterfr12:
@ VW-Crew
Ik heb een tip geplaatst, maar niet goed opgelet. Nu heb ik neergezet dat Getafe gaat winnen met een hc van +2 in hun voordeel. Dit is niet mijn bedoeling geweest en bovendien klopt de quote niet.
Ik hoop dat jullie hem nog weg kunnen halen, want ik ging net zo lekker met mijn tips, maar nu ben ik het niet met mijn eigen tip eens ;)
Ik zal ook wel iemand een bericht sturen als ik zie dat jullie online zijn.
Alvast bedankt.

Tip verwijderd! greetz
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite ik zag dat jij ook een foute tip had met sampdoria - palermo, de thuisploeg geeft max 1.35 dacht ik, en mijn tip van lille verliezen was ook verkeerd ingevoerd, je kan het zien aan de reactie die ik er heb neergezet
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
suprer:
vonloite ik zag dat jij ook een foute tip had met sampdoria - palermo, de thuisploeg geeft max 1.35 dacht ik, en mijn tip van lille verliezen was ook verkeerd ingevoerd, je kan het zien aan de reactie die ik er heb neergezet

Dus? nu moet ik je tip verwijderen uit het systeem? Klopt..ik had ook eentje verkeerd ingevoerd.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:

Alvast bedankt.

Tip verwijderd! greetz
Deze had ik gisteravond reeds verwijderd.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
tuurlijk moet je hem verwijderen hij is toch verkeerd
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
suprer:
tuurlijk moet je hem verwijderen hij is toch verkeerd

At your service (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite 27 €172.00 €174.33 101.35% Mei
vonloite 81 €563.00 €686.51 121.94% April
vonloite 40 €153.00 €193.54 126.50% Maart
Netjes Vonloite ik had even jou statistieken bekeken van 148 tips en iedere maand winstgevend well done (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.