Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar suprer
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
fifaking14:
Helemaal eens met Leo en Suprer ( ik ga idd door het vuur haha ;-)
Hoop dat ik 2e kan worden, maar waarschijnlijk zit er toch niet meer in dan een 3de plaats deze maand.. (y)

Ooit gehoord van REPECT?
0 Vind ik leuk's
blijkbaar niet...................................
0 Vind ik leuk's
Heb ik het weer gedaan... :)
Ik wil gewoon niet dat andere , die ook goed opletten, hier geen voordeel van hebben tenopzichte van mij, zodra ik zie dat iemand zo,n tip geeft, speel ik hem gelijk mee, maar bijvoorbeeld Benfica kon je ook tot 17:00 tippen, heb ik niet gespeeld, terwijl er wel meer dan 15 mensen dit wel hebben!
suc6 deze maand (y) ( ook aan Voetbalwedden, om zo weinig mogelijk fouten te maken). Maar ik begrijp dat er belangrijkere dingen zijn.
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
Oh was dat het? Nja dat is wel een beetje kansloos inderdaad. feli iig (eerlijke) winnaars:)!
0 Vind ik leuk's
Dag allemaal,
We hebben de feedback van jullie aangaande ons tips systeem ons erg aangetrokken en zijn er ingedoken. We hebben een paar kleine aanpassingen gemaakt waarbij we de data van wedstrijden frequenter updaten. Helaas zijn we afhankelijk van de data die we van bookmakers aangeleverd krijgen. Indien deze data corrupt is zal dit ook corrupt in onze database komen te staan met eventueel valsspelen tot gevolg.
De data zullen we dus frequenter updaten waardoor de datum van wedstrijden sneller ververst zal worden, hopelijk zal dit het 'valsspelen' voorkomen. Helaas kunnen we de eventuele 'valsspelers' niet meer traceren a.d.h.v. onze data in onze database. Mochten onze huidige wijzigingen het probleem niet verhelpen dan gaan we andere maatregelen nemen. Laat voorop staan: we willen alleen de eerlijke wedders / tippers op onze site hebben, de rest mag wegblijven!!
Mochten er nog dingen zijn die niet helemaal kloppen dan horen we dit natuurlijk graag! Hiervoor kan je contact opnemen met de crew.
Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.