Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar suprer
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
basdegoede:
vonloite:
nottripping:
fifaking14:
wie bovenaan staat verdient het (y)
Gr
Petra

uh ja dat is ook wel weer zo

Natuurlijk krijgt de nummer 1 zijn freebet.

Van welke bookie eigenlijk dan?

Bwin, hebben jullie de statistieken gezien bij je eigen profiel al? opzetje ;)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Tip van de Tipgever van de maand:
Botafogo - Corinthians 2 @ 2,60
Hierop kun je nog tippen maar is vannacht al gespeeld ;-)
0 Vind ik leuk's
Piervdwal! Gefeliciteerd met je mooie ROI voor de maand juli! Gongrats!!!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
gefeliciteerd (y)
Mooie roi bij rangers - malmo :D
0 Vind ik leuk's
Ja, netjes man. Fifaking nog ingehaald zelfs, en dat binnen 10 dagen.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Ik zie net dat mijn laatste 10 tips niet meetellen met de roi voor de maand juli. In mijn profiel is het aan de grafiek te zien dat ik een klein positief roi heb, is hetmogelijk om dit nog te verwerken? Ik heb totaal 36 tips gegeven en geen 26.
Alvast bedankt
0 Vind ik leuk's
FC Kuban Krasnodar - Volga Novgorod
Ik had Volga getipt voor een odd van 6.00 en niet voor 2.85. :-| De bookmaker die ik had gekozen was ook niet BetClick. Gisteren stond er dat ik hem voor 2/10 had getipt maar ik had hem voor 1/10 getipt... :s
0 Vind ik leuk's
aduard:
FC Kuban Krasnodar - Volga Novgorod
Ik had Volga getipt voor een odd van 6.00 en niet voor 2.85. :-| De bookmaker die ik had gekozen was ook niet BetClick. Gisteren stond er dat ik hem voor 2/10 had getipt maar ik had hem voor 1/10 getipt... :s

Zou je vwcrew een pm kunnen sturen? Als je geen tijd hebt , kijken we er maandag even naar.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Beheer Koge-Silkenborg is bij mij ten onrechte goed gekeurd/positief verwerkt. Ik had Silkeborg en die hebben verloren.
0 Vind ik leuk's
-
Ik zag bij jou tips Vonloite ook dat Nancy goedgekeurd was, terwijl die wel hadden verloren. Die heb ik helaas ook verloren gister
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.