Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar suprer
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dianat:
Hoi vw-crew,
Is het al bekend wanneer de freebet voor tipgever van de maand uitgegeven gaat worden?

Gefeliciteerd Dianat erg goed gedaan en vorige maand ook al goede resultaten :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Word echt tijd dat het veranderd word als ik zie hoeveel fouten er nu ook weer in staan iedereen kan nog steeds hun eigen odds invullen hierdoor pakken ze meer dan kan als je het in het echt zou doen
0 Vind ik leuk's
Bedankt allemaal voor de felicitaties. Hopelijk wordt het deze maand weer net zo spannend.
0 Vind ik leuk's
dianat zijn laatste tip van Nordsjaelland - Midtjylland klopt niet. unibet heeft daar nooit een quote gehad van 3.60!!
zo kan ik ook winnen hoor!!!!! :-@
0 Vind ik leuk's
rusherke:
dianat zijn laatste tip van Nordsjaelland - Midtjylland klopt niet. unibet heeft daar nooit een quote gehad van 3.60!!
zo kan ik ook winnen hoor!!!!! :-@

Unibet niet maar Pinnacle en William Hill wel. Volgens mij worden de beste 10 ook gecontroleerd.
0 Vind ik leuk's
gefeliciteerd Dianat.
het zou idd wel beter zijn als er quotes automatisch worden weergegeven om verschillen te voorkomen !
0 Vind ik leuk's
aduard:
rusherke:
dianat zijn laatste tip van Nordsjaelland - Midtjylland klopt niet. unibet heeft daar nooit een quote gehad van 3.60!!
zo kan ik ook winnen hoor!!!!! :-@

Unibet niet maar Pinnacle en William Hill wel. Volgens mij worden de beste 10 ook gecontroleerd.

dan moet hij pinnacle nemen en niet unibet
0 Vind ik leuk's
Ik heb net idd ook ff gekeken en bij pnnacle en william hill heb je wel 3,60 quote. het enige wat zou kunnen zijn is dat de quote net voor de wedstrijd is gestegen of is gedaald.
0 Vind ik leuk's
Voorlopig ligt het tipsysteem down denk ik, wou nog een tipje plaatsen.
0 Vind ik leuk's
angelox3:
Voorlopig ligt het tipsysteem down denk ik, wou nog een tipje plaatsen.

Momenteel zijn we druk om verbeteringen aan het tipssyteem door te voeren zodat het even tijdelijk niet mogelijk is om tips te plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.