Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK Foto prijsvraag

De vorige prijsvraag is nog niet officieel afgesloten, maar de nieuwe wordt alweer gestart! Indien je aan de Paspoorten Quiz meegedaan hebt en de benaderingsvraag niet niet beantwoord hebt, doe het dan nu, want deze sluit dinsdagavond om 20.14 uur!

Aangezien de vorige prijsvraag onder velen als 'te makkelijk' werd gezien, hebben we besloten om jullie hersenen weer eens flink te laten kraken.

De bedoeling

Hieronder zie je 10 plaatjes met ieder weer 4 verschillende afbeeldingen. 5 Van deze plaatjes hebben een link met elkaar (vraag 1-5), bij de andere 5 hoort er 1 afbeelding niet bij (vraag 6-10). Aan jou de taak om de afbeeldingen aan elkaar te linken en bij de andere 5 de afbeelding die er niet bij hoort, er uit te filteren. Links of redenen om een foto er uit te filteren mogen overal gezocht worden, als jij maar denkt dat het juist is. Hierbij kan ik niet garanderen dat elke link of reden om een foto eruit te filteren goedgekeurd zou worden, ook al kan die best juist zijn.

De prijzen

De eerste plek is 50 euro voor op je Bwin account!

Daarnaast worden er nog 2 freebets verloot onder de deelnemers.

De voorwaarden

Antwoord én uitleg moeten goed zijn voor het volle punt. Wanneer het antwoord goed is, maar de uitleg niet, wordt er een halve punt gegeven. Degene met de meeste punten wint uiteraard. Als er meerderen zijn met hetzelfde aantal punten wordt de prijs evenredig verdeeld.

Antwoorden mogen ingezonden worden tot en met zondag 6 juni 23.59 uur, en mogen tot die tijd ook gewijzigd worden.

Antwoorden moeten de volgende opmaak hebben:

In het geval van een linkvraag:

Link afbeelding 1:

Link afbeelding 2:

etc.

In het geval van een 'welke-hoort-er-niet-bij-vraag?'

Afbeelding 5: ... hoort er niet bij, want ...

Afbeelding 6: ... hoort er niet bij, want ...

etc.

Linkvragen

Afbeelding 1:


Afbeelding 2:


Afbeelding 3:


Afbeelding 4:

NOOT: 'Alle wedstrijden waren op het WK 2006' wordt fout gerekend.

Afbeelding 5:

Welke hoort er niet bij?

Afbeelding 6:


Afbeelding 7:


Afbeelding 8:


Afbeelding 9:


Afbeelding 10:

NOOT: 'Braafheid maakte later zijn debuut' wordt fout gerekend.

Namens mij en de crew, succes!

Inmiddels ontvangen

robinnec, timvvl1, bavianus, jvdb10, flament09, kiki, broecke, bsk050, briltim, xunknownq, tille, superrpapa, pokerdk, kevinio1991, sietsesch

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar battes
Country flagbattes in 31-05-2010 16:47 Acties en spellen
in 31-05-2010 16:47 Acties en spellen
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zeer gave prijsvraag! Hier moet je echt een beetje bij nadenken!
0 Vind ik leuk's
[quote]Zeer gave prijsvraag! Hier moet je echt een beetje bij nadenken!

Heb je al wat gevonden of moet je hier je hersens nog even op laten kraken?

Afbeelding 10: Robben speelde bij Groningen en de rest niet of hij lacht als enige spontaan en de rest niet ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote] Heb je al wat gevonden of moet je hier je hersens nog even op laten kraken? Afbeelding 10: Robben speelde bij Groningen en de rest niet of hij lacht als enige spontaan en de rest niet ;-)

Heb al een poging gewaagt ja! hopelijk zit ik een beetje goed!:)
0 Vind ik leuk's
Lol lekkere moeilijke prijsvraag zeg;p
0 Vind ik leuk's
Heb mn antwoord even aangepast Battes..
0 Vind ik leuk's
wat een hersenkraker zeg! ik zal een poging wagen! :d

heel goed bedacht crew! m'n complimenten (y)
0 Vind ik leuk's
wel een vraagje ...ik ben een beetje confused

dus plaatjes 1-5 zijn linkvragen en daarbij moet ik de link aangeven? maar de link gaat tussen de foto's op de plaatjes zelf toch?

en van de plaatjes 6-10 moet er een van de afbeeldingen gefilterd worden. dus 1 van elke 4 hoort er niet bij toch?

alvast bedankt! heel leuk deze quiz :d

0 Vind ik leuk's
[quote]wel een vraagje ...ik ben een beetje confused dus plaatjes 1-5 zijn linkvragen en daarbij moet ik de link aangeven? maar de link gaat tussen de foto's op de plaatjes zelf toch? en van de plaatjes 6-10 moet er een van de afbeeldingen gefilterd worden. dus 1 van elke 4 hoort er niet bij toch? alvast bedankt! heel leuk deze quiz :d
Jep, elk plaatje heeft 4 foto's en van die 4 foto's moet je de link aangeven. Bij de andere moet er inderdaad eentje uitgefilterd worden.

En robinnec, ik heb het gezien ;)

Leuk om de inzendingen te zien, ik hoop er nog veel meer te ontvangen!
0 Vind ik leuk's
pff wat is deze lastig zeg. Ik weet niet wie die man linksonder is op afbeelding 9! :s
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.