Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK Foto prijsvraag

De vorige prijsvraag is nog niet officieel afgesloten, maar de nieuwe wordt alweer gestart! Indien je aan de Paspoorten Quiz meegedaan hebt en de benaderingsvraag niet niet beantwoord hebt, doe het dan nu, want deze sluit dinsdagavond om 20.14 uur!

Aangezien de vorige prijsvraag onder velen als 'te makkelijk' werd gezien, hebben we besloten om jullie hersenen weer eens flink te laten kraken.

De bedoeling

Hieronder zie je 10 plaatjes met ieder weer 4 verschillende afbeeldingen. 5 Van deze plaatjes hebben een link met elkaar (vraag 1-5), bij de andere 5 hoort er 1 afbeelding niet bij (vraag 6-10). Aan jou de taak om de afbeeldingen aan elkaar te linken en bij de andere 5 de afbeelding die er niet bij hoort, er uit te filteren. Links of redenen om een foto er uit te filteren mogen overal gezocht worden, als jij maar denkt dat het juist is. Hierbij kan ik niet garanderen dat elke link of reden om een foto eruit te filteren goedgekeurd zou worden, ook al kan die best juist zijn.

De prijzen

De eerste plek is 50 euro voor op je Bwin account!

Daarnaast worden er nog 2 freebets verloot onder de deelnemers.

De voorwaarden

Antwoord én uitleg moeten goed zijn voor het volle punt. Wanneer het antwoord goed is, maar de uitleg niet, wordt er een halve punt gegeven. Degene met de meeste punten wint uiteraard. Als er meerderen zijn met hetzelfde aantal punten wordt de prijs evenredig verdeeld.

Antwoorden mogen ingezonden worden tot en met zondag 6 juni 23.59 uur, en mogen tot die tijd ook gewijzigd worden.

Antwoorden moeten de volgende opmaak hebben:

In het geval van een linkvraag:

Link afbeelding 1:

Link afbeelding 2:

etc.

In het geval van een 'welke-hoort-er-niet-bij-vraag?'

Afbeelding 5: ... hoort er niet bij, want ...

Afbeelding 6: ... hoort er niet bij, want ...

etc.

Linkvragen

Afbeelding 1:


Afbeelding 2:


Afbeelding 3:


Afbeelding 4:

NOOT: 'Alle wedstrijden waren op het WK 2006' wordt fout gerekend.

Afbeelding 5:

Welke hoort er niet bij?

Afbeelding 6:


Afbeelding 7:


Afbeelding 8:


Afbeelding 9:


Afbeelding 10:

NOOT: 'Braafheid maakte later zijn debuut' wordt fout gerekend.

Namens mij en de crew, succes!

Inmiddels ontvangen

robinnec, timvvl1, bavianus, jvdb10, flament09, kiki, broecke, bsk050, briltim, xunknownq, tille, superrpapa, pokerdk, kevinio1991, sietsesch

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar battes
Country flagbattes in 31-05-2010 16:47 Acties en spellen
in 31-05-2010 16:47 Acties en spellen
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Oke mooi:) denk dat ik voor allen wel een goed antwoord heb gegeven.. maar geen idee of dat antwoord gezocht wordt.. dus afwachten
0 Vind ik leuk's
jezus.. ben er aan begonnen en heb nu serieus hoofdpijn.. maja morgen ff verdergaan..
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Amai, deze prijsvraag is echt wel een moeilijke zeg ! Ik kan fc-wydad begrijpen dat hij hoofdpijn heeft :d
Ik vrees dat ik niet veel zal van terecht brengen. In alle geval een leuke prijsvraag.
0 Vind ik leuk's
Wie niet waagt wie niet wint... ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hoeveel inzendingen zijn er inmiddels Battes? of zijn er tot nu toe maar de 4 die in je beginpost van dit topic staan..?
0 Vind ik leuk's
gelukkig heb ik tot zondag! Ben in principe klaar maar zit vast bij sommige afbeeldingen!

:d
0 Vind ik leuk's
te moeilijk, i'm out :)
0 Vind ik leuk's
is mijn inzending ontvangen?
0 Vind ik leuk's
Leuke prijsvraag, wel serieuze braintraining

ik heb geprobeerd er het beste van te maken en hoop dat het me gelukt is :p
0 Vind ik leuk's
Vandaag toch nog een redelijk aantal inzendingen gehad :) mensen die nog twijfelen, waag gewoon een poging, want geloof mij, jullie maken best veel kans nog! Morgen zullen de resultaten online komen, waarschijnlijk zal dit 's avonds worden omdat ik overdag niet bij huis ben, dus even geduld dan. :P
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.