Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK Foto prijsvraag

De vorige prijsvraag is nog niet officieel afgesloten, maar de nieuwe wordt alweer gestart! Indien je aan de Paspoorten Quiz meegedaan hebt en de benaderingsvraag niet niet beantwoord hebt, doe het dan nu, want deze sluit dinsdagavond om 20.14 uur!

Aangezien de vorige prijsvraag onder velen als 'te makkelijk' werd gezien, hebben we besloten om jullie hersenen weer eens flink te laten kraken.

De bedoeling

Hieronder zie je 10 plaatjes met ieder weer 4 verschillende afbeeldingen. 5 Van deze plaatjes hebben een link met elkaar (vraag 1-5), bij de andere 5 hoort er 1 afbeelding niet bij (vraag 6-10). Aan jou de taak om de afbeeldingen aan elkaar te linken en bij de andere 5 de afbeelding die er niet bij hoort, er uit te filteren. Links of redenen om een foto er uit te filteren mogen overal gezocht worden, als jij maar denkt dat het juist is. Hierbij kan ik niet garanderen dat elke link of reden om een foto eruit te filteren goedgekeurd zou worden, ook al kan die best juist zijn.

De prijzen

De eerste plek is 50 euro voor op je Bwin account!

Daarnaast worden er nog 2 freebets verloot onder de deelnemers.

De voorwaarden

Antwoord én uitleg moeten goed zijn voor het volle punt. Wanneer het antwoord goed is, maar de uitleg niet, wordt er een halve punt gegeven. Degene met de meeste punten wint uiteraard. Als er meerderen zijn met hetzelfde aantal punten wordt de prijs evenredig verdeeld.

Antwoorden mogen ingezonden worden tot en met zondag 6 juni 23.59 uur, en mogen tot die tijd ook gewijzigd worden.

Antwoorden moeten de volgende opmaak hebben:

In het geval van een linkvraag:

Link afbeelding 1:

Link afbeelding 2:

etc.

In het geval van een 'welke-hoort-er-niet-bij-vraag?'

Afbeelding 5: ... hoort er niet bij, want ...

Afbeelding 6: ... hoort er niet bij, want ...

etc.

Linkvragen

Afbeelding 1:


Afbeelding 2:


Afbeelding 3:


Afbeelding 4:

NOOT: 'Alle wedstrijden waren op het WK 2006' wordt fout gerekend.

Afbeelding 5:

Welke hoort er niet bij?

Afbeelding 6:


Afbeelding 7:


Afbeelding 8:


Afbeelding 9:


Afbeelding 10:

NOOT: 'Braafheid maakte later zijn debuut' wordt fout gerekend.

Namens mij en de crew, succes!

Inmiddels ontvangen

robinnec, timvvl1, bavianus, jvdb10, flament09, kiki, broecke, bsk050, briltim, xunknownq, tille, superrpapa, pokerdk, kevinio1991, sietsesch

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar battes
Country flagbattes in 31-05-2010 16:47 Acties en spellen
in 31-05-2010 16:47 Acties en spellen
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hmm er zijn dus nog niet veel mensen met veel goede zo te lezen.. nog veel inzendingen vandaag zeg! ben benieuwd morgenavond!
0 Vind ik leuk's
Naar mijn gevoel redelijk goed ingevuld, maar zijn bij sommige zoveel mogelijkheden, bij andere weer zo weinig dat je er niet opkomt
Al met al een leuke prijsvraag
0 Vind ik leuk's
Ik ben heel benieuwd naar het aantal deelnemers, de antwoorden & de winnaar(s).

Ik kijk al uit naar morgenavond... :d
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Erg leuke maar pittige prijsvraag, ben benieuwd naar de uitslag van vanavond! :)
0 Vind ik leuk's
De juiste antwoorden:

1. Alle landen hebben ooit al een WK gewonnen / georganiseerd (voor 'ze nemen deel aan WK 2010' wordt een halve punt voor gegeven)
2. Allen waren ooit topscorer op het WK
3. Allen waren halve finalist op het WK 2002
4. Alle wedstrijden eindigden in 0-0 (of gelijkspel) (voor 'alle wedstrijden waren poulewedstrijden' wordt een halve punt voor gegeven)
5. Allen zijn 1e aanvoerder van hun team tijdens het WK 2010 (Ferdinand viel tijdens de prijsvraag af :P)
6. Zidane hoort er niet bij (rechtsonder); hij kreeg als enige een rode kaart in deze wedstrijd. (voor 'Zidane is inmiddels geen voetballer meer' wordt een halve punt gegeven)
7. Michael Mols (rechtsboven) hoort er niet bij, hij scoorde nog nooit voor het Nederlands Elftal / hij speelde nog nooit op een WK.
8. Rechtsboven hoort er niet bij, dit was een EK.
9. Rechtsonder hoort er niet bij, hij won nog nooit een WK.
10. Boulahrouz (rechtsboven) hoort er niet bij, hij staat niet onder contract bij Bayern Munchen. (voor 'Braafheid hoort er niet bij; dit wordt zijn eerste WK' wordt een halve punt gegeven)

Bij vraag 9 ging bijna iedereen de fout in; de man linksonder is Aimé Jacquet, hij won in 1998 het WK met Frankrijk.

De hier bovenstaande antwoorden in ogenschouw nemend, komen we tot de volgende einduitslag:

Robinnec: 7.5 punten
Jvdb10: 7.5 punten
Kiki: 7.5 punten
Kevinio1991: 7.0 punten
Flament09: 6.5 punten
Bavianus: 6.5 punten
Timvvl1: 6.0 punten
Broecke: 6.0 punten
Xunknownq: 5.5 punten
Sietsesch: 5.5 punten
Pokerdk: 4.5 punten
Tille: 4.0 punten
Briltim: 2.5 punten
Superrpapa: 1.0 punten
Bsk050: 0.0 punten

Dit betekent dus dat we drie winnaars hebben, te weten: robinnec, jvdb10 en kiki. Zij krijgen dus allen (50/3 =) € 16,66 op hun rekening gestort. Het is dan weliswaar geen 50 euro, maar beter dan niks toch? Van harte gefeliciteerd! Vw-crew zal contact met jullie opnemen.

De winnaars van de freebet t.w.v. € 5,- zijn geworden: flament09 en pokerdk. Gefeliciteerd, ook met jullie zal vw-crew contact opnemen. Ik heb begrepen dat de freebets op dit moment op zijn, dus misschien moeten jullie nog even wachten, maar ze komen er aan in ieder geval!

Bedankt voor jullie inzendingen!

0 Vind ik leuk's
nice:D! gefeliciteerd aan de andere 2 winnaars! zeker een goede dat het verdeelt wordt!
0 Vind ik leuk's
Gefeli aan de winnaars, had verwacht dat ik het toch beter had ingevuld..

Wanneer komt de nieuwe online? of is dat nog niet bekend?
0 Vind ik leuk's
wat leuk zeg :d weer prijs! lekker! felicitaties aan de andere winnaars!

was wel een echte breinbreker hoor! want achter alles kan je een reden zoeken :P balen dat ik die van aime jaquet niet wist! de andere bondscoach (santini) had ik wel gevonden maar vergeten dat deze er ook bij hoorde!

:d
0 Vind ik leuk's
gefeliciteerd aan de winnaars :p
0 Vind ik leuk's
Wat battes vertelde klopt inderdaad. De freebets zijn momenteel op. We verwachten morgen nieuwe te ontvangen en zullen, indien we ze hebben, zo snel mogelijk de freebets aan de winnaars geven.

Ik wil hierbij Battes bedanken voor de zeer originele prijsvraag en alle deelnemers! De winnaars: van harte gefeliciteerd!

Ik verwacht morgen een nieuwe prijsvraag online te zetten zodat Battes ook zelf weer mee kan doen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.