Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Aanstaande wetswijziging online wedden in 2020/2021

Er komt een belangrijke wetswijziging aan met betrekking op online wedden. Op deze pagina vind je een aantal artikelen over de voor- en nadelen van de mogelijke wetswijziging.


Ben jij het eens met deze wetswijziging? Zie jij voordelen of denk je dat het juist negatief uitpakt voor ons als wedder?

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 29-10-2018 08:51 Algemeen
in 29-10-2018 08:51 Algemeen
84 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

De Toto bij sigarenboeren gaat mogelijk verdwijnen ivm hogere belasting op sportweddenschappen. Als de nieuwe wetswijziging doorgaat dan wordt de belastingdruk 6x zo hoog. https://www.ad.nl/economie/wat-als-de-toto-verdwijnt-tabakszaken-zijn-flexibel~abac1524/

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2735810/einde-toto-dreigt-doodsteek-tabakswinkel

Bericht gewijzigd door wedden op Mon 29 Oct 2018, 22:45
3 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Na de handtekening van de 1ste kamer mocht het dus worden aangenomen dan gaat het sowieso nog een half jaar duren voordat het in zou gaan dus we kunnen nog even .....bron ministerie huppelupup

1 Vind ik leuk's

Op zijn vroegst 2021 denk ik

1 Vind ik leuk's

Bij unibet chat alleen nog maar engels althans heb ik al paar maandjes en ook na het vragen

van de bonus bij iemand lid maken etc...is niet meer mogelijk dus toch wel enige roering wat ook opvalt dat er weer met ideaal

betaald kan worden

Bericht gewijzigd door hooliesee op Thu 8 Nov 2018, 16:33
2 Vind ik leuk's
Op vr. 9 nov. 2018, 07:41 schreef robbie63:

De clubs zijn ook niet blij.. https://www.telegraaf.nl/nieuws/2780123/sport-slaat-alarm-over-toto-taks

'Zonder deze gelden is het voor sportbonden niet mogelijk de competities te organiseren.'


Dit klinkt wel wat dramatisch. Kan me niet voorstellen dat de KNVB niet zonder de TOTO kan.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Zodra online wedden legaal wordt in Nederland zullen gokbedrijven als WH en unibet ook legaal sportverenigingen mogeb sponsoren in Nederland. Zo dramatisch zal het dus uiteindelijk wel niet zijn allemaal.

2 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Wat je zegt inderdaad. Dit gaat de clubs (en bond) alleen maar geld opleveren.

2 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

maar vooral de overheid want die doet niets voor niks en de hamvraag blijft toch en wij dan........

1 Vind ik leuk's

De overheid zal blij hun belastingen blijven innen :)

1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.