Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Corona: afgelaste wedstrijden en duels zonder publiek

Het coronavirus zorgt er op dit moment voor dat veel evenementen in gevaar komen. Er zijn al evenementen afgelast/uitgesteld, maar ook een hoop (voetbal)wedstrijden worden zonder publiek afgewerkt. Uiteraard heeft dit invloed op de uitkomst van de wedstrijd en dus een weddenschap. De thuisploeg met een sterke reputatie op het eigen honk heeft immers geen baat bij lege stadions.

Ik lees op verschillende plekken nieuws omtrent wedstrijden zonder publiek en afgelaste duels. In dit topic kunnen we nieuws verzamelen, zodat een ieder op de hoogte is alvorens het een weddenschap plaatst.


Het AD heeft een aardig overzicht wat betreft de afgelaste wedstrijden en evenementen waar geen publiek meer welkom is. Dit overzicht vind je hier.


Nederland:

Drie duels afgelast vanwege corona


Italië:

Geen sportwedstrijden tot 3 april


Europa:

Waarom het EK in gevaar is


Even een aanzetje van nieuwsberichten omtrent corona vs sportevenementen.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar richard123
Country flagrichard123 in 11-03-2020 09:24 Algemeen
in 11-03-2020 09:24 Algemeen
37 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50


Manchester City versus Arsenal vanavond ook gecanceled.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK


Wedstrijden zonder publiek ook wel relevant, vanavond PSG Dortmund

2 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Champions League

10 maart: Valencia - Atalanta (achter gesloten deuren)

11 maart: Paris Saint-Germain - Borussia Dortmund (achter gesloten deuren)

17 maart: Juventus - Olympique Lyon (achter gesloten deuren)

18 maart: Barcelona - Napoli (achter gesloten deuren)

18 maart: Bayern München - Chelsea (achter gesloten deuren)


europa league

12 maart: Internazionale - Getafe (achter gesloten deuren)

12 maart: Sevilla - AS Roma (achter gesloten deuren)

12 maart: Olympiacos - Wolverhampton Wanderers (achter gesloten deuren)

12 maart: LASK Linz - Manchester United (achter gesloten deuren)

19 maart: Getafe - Internazionale (achter gesloten deuren)

19 maart: FC Basel - Eintracht Frankfurt (naar nieuwe datum)

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op wo. mrt.. 2020, 10:35 schreef caantjes:


Wedstrijden zonder publiek ook wel relevant, vanavond PSG Dortmund

Het kan invloed hebben, publiek kan druk uitoefenen op een scheidsrechter. Aan de andere kant hoor je 'contact' momenten bij een overtreding wel veel duidelijker, kan weer gunstig zijn voor een eventuele penalty!

0 Vind ik leuk's

Vooral eens met de invloed. Denk dat de contactmomenten nu ook zichtbaar zijn met behulp van de VAR.


Ik mik zelf meer op betere kansen voor de uitspelende ploegen. Wel met enige realiteitszin natuurlijk.

4 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Het voordeel van de 12de man wordt in ieder geval teniet gedaan door te spelen zonder publiek.

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Misschien minder kaarten als er zonder publiek wordt gespeeld? Scheids wordt niet meer beïnvloed door het publiek, spelers fokken elkaar minder op. Misschien ook een interessante invalshoek? Sowieso interessant topic!

0 Vind ik leuk's

Weer 121 nieuwe besmettingen en een dode (bron). Beetje kort door de bocht, maar dat lijkt me geen goed nieuws voor de komende evenementen.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op wo. mrt.. 2020, 14:01 schreef bzun22:

Misschien minder kaarten als er zonder publiek wordt gespeeld? Scheids wordt niet meer beïnvloed door het publiek, spelers fokken elkaar minder op. Misschien ook een interessante invalshoek? Sowieso interessant topic!

Ah, zeer interessant. Sowieso spelers die er "minder voor gaan" als er geen publiek is waardoor mogelijk minder doelpunten?

2 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.