Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Corona: afgelaste wedstrijden en duels zonder publiek

Het coronavirus zorgt er op dit moment voor dat veel evenementen in gevaar komen. Er zijn al evenementen afgelast/uitgesteld, maar ook een hoop (voetbal)wedstrijden worden zonder publiek afgewerkt. Uiteraard heeft dit invloed op de uitkomst van de wedstrijd en dus een weddenschap. De thuisploeg met een sterke reputatie op het eigen honk heeft immers geen baat bij lege stadions.

Ik lees op verschillende plekken nieuws omtrent wedstrijden zonder publiek en afgelaste duels. In dit topic kunnen we nieuws verzamelen, zodat een ieder op de hoogte is alvorens het een weddenschap plaatst.


Het AD heeft een aardig overzicht wat betreft de afgelaste wedstrijden en evenementen waar geen publiek meer welkom is. Dit overzicht vind je hier.


Nederland:

Drie duels afgelast vanwege corona


Italië:

Geen sportwedstrijden tot 3 april


Europa:

Waarom het EK in gevaar is


Even een aanzetje van nieuwsberichten omtrent corona vs sportevenementen.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar richard123
Country flagrichard123 in 11-03-2020 09:24 Algemeen
in 11-03-2020 09:24 Algemeen
37 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

In België gaat de slotspeeldag wel door alleen dan achter gesloten deuren, de bekerfinale is al wel uitgesteld. Verdere maatregelen volgen spoedig.

Bericht gewijzigd door wedden op do 8 apr. 2021, 11:49
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Op betfair exchange kun je inzetten op het al dan niet doorgaan van het ek. Yes staat rond de 7/8x. Wat denken jullie?

0 Vind ik leuk's

Ik denk dat ze het EK gaan verplaatsen naar volgend jaar

0 Vind ik leuk's

Ik kan me niet voorstellen dat het doorgaat. Sluit me bij Gulzig aan en denk dat ze het verplaatsen naar volgend jaar.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Het is wachten op het bericht dat Engels voetbal ook stop wordt gelegd.

0 Vind ik leuk's

Engels voetbal afgelast

0 Vind ik leuk's

Wat een situatie. Een scenario waar niemand bij de FIFA rekening mee heeft kunnen houden. Hier kan je niet op plannen. Alles stopt er mee. Maar er zijn wat landen waar ze vandaag nog voetbalden (of voetballen):


Rusland

Brazilië

Vietnam

Bahrein

Zuid Amerika - Libertadores

Hongarije

Singapore

Bangladesh

Indonesië

Saoudi Arabië

Australië

Marokko

Turkije

Oekraïne

Wit Rusland

Argentinië

Chili

Mexico

Costa Rica

Guatamala

Honduras

Kazakhstan

Maleisië

Algerije

Ghana

Nigeria



0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.