Corona: afgelaste wedstrijden en duels zonder publiek
Het coronavirus zorgt er op dit moment voor dat veel evenementen in gevaar komen. Er zijn al evenementen afgelast/uitgesteld, maar ook een hoop (voetbal)wedstrijden worden zonder publiek afgewerkt. Uiteraard heeft dit invloed op de uitkomst van de wedstrijd en dus een weddenschap. De thuisploeg met een sterke reputatie op het eigen honk heeft immers geen baat bij lege stadions.
Ik lees op verschillende plekken nieuws omtrent wedstrijden zonder publiek en afgelaste duels. In dit topic kunnen we nieuws verzamelen, zodat een ieder op de hoogte is alvorens het een weddenschap plaatst.
Het AD heeft een aardig overzicht wat betreft de afgelaste wedstrijden en evenementen waar geen publiek meer welkom is. Dit overzicht vind je hier.
Nederland:
Drie duels afgelast vanwege corona
Italië:
Geen sportwedstrijden tot 3 april
Europa:
Even een aanzetje van nieuwsberichten omtrent corona vs sportevenementen.
Of juist meer, verdedigers/doelmannen die er minder voor gaan.
Het zou echt een drama zijn als het EK niet doorgaat deze zomer. Mijn hele zomer is dan direct verpest.
Corona legt ook de NBA aan banden
Voorlopig geen NBA. Daarnaast is er ook een speler van Utah Jazz positief bevonden.
Hoe kom je aan de datum 3 april?
Of juist meer, verdedigers/doelmannen die er minder voor gaan.
lijkt me dan weer ideaal voor matchfixers
Hoe kom je aan de datum 3 april?
Hoorde ik vanmorgen op de radio, maar kan het nergens verder vinden. Bericht aangepast, thanks.
Misschien door de gang van zaken kan de Belgische competitie na de matchen van zondag gestopt worden. Niemand, werkelijk niemand is geinteresseerd in playoffs, hou het maar gewoon voor bekeken dit seizoen.
Ik vind trouwens zoiezo dat sport zonder publiek, zonder fans, zonder toeschouwers totaal geen zin heeft, want een groot stuk competitiviteit en entertainment gaat dan verloren.
Ook wel een lastige situatie voor de wedkantoren met al deze corona afgelastingen.