Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wie heeft ervaring met betaalde wedtips?

Laatste weken ben ik steeds vaker aan het kijken naar websites die hun wedtips verkopen. Nu was mijn vraag aan jullie of een van jullie hier ervaring mee heeft en zo ja wat hij er van vond? Ook vroeg ik me af of er hier mensen zijn die het ook doen en hun site eventueel kunnen delen?


Ik had al enkele gevonden:

WagerSharp (Amerikaans)

Vip-Weddenschappen

Soccerlists (Nederlands)


Natuurlijk heb je ook individuen op blogabet die hun tips verkopen. Mochten jullie goede betaalde blogabetters kennen zou ik het ook waarderen als je de link deelt.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar scottyboy1703
Country flagscottyboy1703 in 1-05-2018 16:02 Algemeen
in 1-05-2018 16:02 Algemeen
99 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op wo. 2 okt. 2019, 11:45 schreef fcarie:
Op di. 1 okt. 2019, 16:54 schreef Larsvanderhagen:

Voor de mensen die nog informatie willen over @betkoning! Dit zijn de resultaten van de afgelopen maand.

Ik heb 2 maanden lang betkoning gevolgd en het was niks! Ze lopen alleen te koop met winsten maar er word meer verlies dan winst gemaakt. Laat je niet beinvloeden door een paar groene kleuren want overall maken ze verlies!!

Ja, die tabel komt wel overeen met wat in de groep is gedeeld.

1 Vind ik leuk's

Ik had gisteren een berichtje geplaatst ergens maar die is door voetbalwedden verwijderd omdat het niet toegestaan is om je weddenschappen te verkopen. Daar had ik even niet over nagedacht. Stuur mij eens een berichtje en dan praten we verder. Ik ben al jaren enorm winstgevend en heb een eigen Excel programma ontwikkeld voor wedden die voor op de lange termijn winstgevend zijn. Per pick ben ik soms ook uren bezig om ze verder te onderzoeken, zodat ik extra zekerheid kan bieden.


0 Vind ik leuk's

Beetje kort door de bocht om te denken dat zonder enige onderbouwing mensen tips gaan kopen.

0 Vind ik leuk's
Op vr. 4 okt. 2019, 13:10 schreef edwinvandenberg:

Ik had gisteren een berichtje geplaatst ergens maar die is door voetbalwedden verwijderd omdat het niet toegestaan is om je weddenschappen te verkopen. Daar had ik even niet over nagedacht. Stuur mij eens een berichtje en dan praten we verder. Ik ben al jaren enorm winstgevend en heb een eigen Excel programma ontwikkeld voor wedden die voor op de lange termijn winstgevend zijn. Per pick ben ik soms ook uren bezig om ze verder te onderzoeken, zodat ik extra zekerheid kan bieden.


Je zegt dat je een eigen programma hebt ontwikkeld, maar anderzijds soms uren onderzoekt voor een pick, dat zijn 2 tegenstrijdige zaken. Ofwel laat je een programma het zoek- en rekenwerk doen, ofwel doe je het zelf. Dus neem me niet kwalijk maar dat klinkt ongeloofwaardig. Trouwens als een bet onderzoeken uren duurt dan moet het al flink wat opleveren, anders kan je die uren beter steken in een betalende extra job :)

Bericht gewijzigd door thomas2x4u op za 5 okt. 2019, 09:27
3 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Wed tips kopen is kansloos. Het komt een op hetzelfde neer als een ''professionele'' bedrijf voor je laten beleggen voor een prijs. Niemand wordt daar rijk mee, alleen degene die er geld aan ontvangen. It's always the hard way, je zult zelf tijd en energie moeten steken om dit tot een skill te masteren. Niemand (die een cosistente winner is) zal zijn tips zomaar verkopen.

0 Vind ik leuk's
Op di. 8 okt. 2019, 01:51 schreef MaxTheBettor:

Wed tips kopen is kansloos. Het komt een op hetzelfde neer als een ''professionele'' bedrijf voor je laten beleggen voor een prijs. Niemand wordt daar rijk mee, alleen degene die er geld aan ontvangen. It's always the hard way, je zult zelf tijd en energie moeten steken om dit tot een skill te masteren. Niemand (die een cosistente winner is) zal zijn tips zomaar verkopen.

Volkomen mee eens!


ik zit zelf in een fanatieke whatsapp groep van voetbalwedders. Samen gaan we voor een lange termijn strategie. We spelen wel individueel natuurlijk omdat iedereen een ander bankrollmanagement heeft. Elke tip wordt onderbouwd en het eindresultaat wordt aangegeven.

op deze manier hou je het leuk, zonder te betalen voor tips.

1 Vind ik leuk's

Heb wel eens betaalde tippers gevolgd. Het kan succes opleveren, maar het is niet altijd eenvoudig om de odds te krijgen waarop ze zelf tippen. Dit heeft uiteraard invloed op je behaalde ROI. Plus het feit dat je bij sommige tippers steeds standby moet staan om die bets te plaatsen. Dat kan ook een soort extra baan worden.

0 Vind ik leuk's
Op di. 8 okt. 2019, 01:51 schreef MaxTheBettor:

Wed tips kopen is kansloos. Het komt een op hetzelfde neer als een ''professionele'' bedrijf voor je laten beleggen voor een prijs. Niemand wordt daar rijk mee, alleen degene die er geld aan ontvangen. It's always the hard way, je zult zelf tijd en energie moeten steken om dit tot een skill te masteren. Niemand (die een cosistente winner is) zal zijn tips zomaar verkopen.

Nog eentje die er geen kaas van heeft gegeten en zelf totaal geen ervaring heeft met het volgen van paid tippers maar er wel over oordeelt.

Een pagina terug heb ik een reactie geplaatst hierover naar aanleiding van een ander figuur zonder ervaring.


Daar gaan we nog een keer :


Het volgen van een paid tipper wil niet zeggen dat je dit even easy kan doen, zeker niet als dit een live tipper is. Ook hier moet je tijd en energie insteken.

Je zal sowieso veel tijd en energie moeten steken in het vinden van goede tippers die bij jou passen.


'It's always the hard way, je zult zelf tijd en energie moeten steken om dit tot een skill te masteren'


Klinkt heel leuk dit en is ook waar, echter kan slechts 2-3 % zich ' masteren ' hierin. De rest maakt geen winst long term.


Waarom verkopen ze hun tips als ze toch geld winnen? Dit kan verschillende redenen hebben zoals:


  • Simpel weg meer geld verdienen met datgene wat je toch al doet en een hekel aan de bookies hebben waardoor je andere mensen er ook mee kan helpen ( nobel streven )
  • Je speelt voornamelijk bij soft bookies en hebt hier limieten. Er zijn veel winstgevende paardentippers bijvoorbeeld. Deze tippen voornamelijk de avond ervoor of in de ochtend. Odds kunnen snel droppen en het beste speel je bij bookies die BOG aanbieden. Bij betfair exchange is nog geen liquiditeit beschikbaar op deze tijden en Asians bieden geen paardenraces aan. Je komt dus altijd uit bij de soft bookies en zal op de lange termijn hier limieten krijgen als winstgevende paardentipper.


Dit zijn de 2 voornaamste redenen voor mensen om paid tipper te worden, maar er zijn nog wel een paar redenen te bedenken.

Ik heb een aantal cosistente winnaars voor je ( zie ook mijn post op de vorige pagina, maar ik voeg er nog een paar aan toe ) die wel degelijk hun tips verkopen:



Zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen, ook systemen zoals ze bij TrademateSports gebruiken behoren hiertoe. Genoeg keuze. Waarom weet ik dit allemaal en heb ik dit zo snel bij de hand?


'It's always the hard way, je zult zelf tijd en energie moeten steken om dit tot een skill te masteren'

Bericht gewijzigd door gulzig op di 8 okt. 2019, 12:59
1 Vind ik leuk's
Op di. 8 okt. 2019, 14:51 schreef gulzig:
Op di. 8 okt. 2019, 01:51 schreef MaxTheBettor:

Wed tips kopen is kansloos. Het komt een op hetzelfde neer als een ''professionele'' bedrijf voor je laten beleggen voor een prijs. Niemand wordt daar rijk mee, alleen degene die er geld aan ontvangen. It's always the hard way, je zult zelf tijd en energie moeten steken om dit tot een skill te masteren. Niemand (die een cosistente winner is) zal zijn tips zomaar verkopen.

Nog eentje die er geen kaas van heeft gegeten en zelf totaal geen ervaring heeft met het volgen van paid tippers maar er wel over oordeelt.

Een pagina terug heb ik een reactie geplaatst hierover naar aanleiding van een ander figuur zonder ervaring.


Daar gaan we nog een keer :


Het volgen van een paid tipper wil niet zeggen dat je dit even easy kan doen, zeker niet als dit een live tipper is. Ook hier moet je tijd en energie insteken.

Je zal sowieso veel tijd en energie moeten steken in het vinden van goede tippers die bij jou passen.


'It's always the hard way, je zult zelf tijd en energie moeten steken om dit tot een skill te masteren'


Klinkt heel leuk dit en is ook waar, echter kan slechts 2-3 % zich ' masteren ' hierin. De rest maakt geen winst long term.


Waarom verkopen ze hun tips als ze toch geld winnen? Dit kan verschillende redenen hebben zoals:


  • Simpel weg meer geld verdienen met datgene wat je toch al doet en een hekel aan de bookies hebben waardoor je andere mensen er ook mee kan helpen ( nobel streven )
  • Je speelt voornamelijk bij soft bookies en hebt hier limieten. Er zijn veel winstgevende paardentippers bijvoorbeeld. Deze tippen voornamelijk de avond ervoor of in de ochtend. Odds kunnen snel droppen en het beste speel je bij bookies die BOG aanbieden. Bij betfair exchange is nog geen liquiditeit beschikbaar op deze tijden en Asians bieden geen paardenraces aan. Je komt dus altijd uit bij de soft bookies en zal op de lange termijn hier limieten krijgen als winstgevende paardentipper.


Dit zijn de 2 voornaamste redenen voor mensen om paid tipper te worden, maar er zijn nog wel een paar redenen te bedenken.

Ik heb een aantal cosistente winnaars voor je ( zie ook mijn post op de vorige pagina, maar ik voeg er nog een paar aan toe ) die wel degelijk hun tips verkopen:



Zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen, ook systemen zoals ze bij TrademateSports gebruiken behoren hiertoe. Genoeg keuze. Waarom weet ik dit allemaal en heb ik dit zo snel bij de hand?


'It's always the hard way, je zult zelf tijd en energie moeten steken om dit tot een skill te masteren'

Het feit dat je een ander betaald voor tips is letterlijk iemand anders rijk maken. Je kan kopiëren en plakken wat jij wilt maar feitelijk zeg ik niets raars. Je hebt gokken en traden. Ik ben een trader (op exchanges) en om dat te beheersen kost inspanning en tijd, maar het is zeker niet onmogelijk. Meerdere mensen kunnen het masteren, het probleem is wanneer je denkt dat het een quick rich scheme is en dan opgeven. Dan kom je al snel uit bij zo een tipster. Want je gaat mij ook niet vertellen dat de meeste mensen die ''tips'' kopen ook rijker of succevoller in zijn. Ik ben overigens bekend met de jongens van trademate sport. Haha, die gozer is uiteindelijk naar Engeland verhuist vanwege de gunstige belastingklimaat voor gokkers/traders wat ook mijn redenen zijn waardoor ik ga emmigreren, maar dat even terzijde. Ik vind het best grappig dat zij zichzelf 'trade'matesports noemen terwijl het werkelijk 0 met traden te maken heeft.


Ik ben ook bekend met de blogabet tipsters, geloof mij maar been there done that (overigens geen tiptster betaald).


Leg mij eens uitgebreid uit welke skills je precies nodig hebt om een goeie tiptster te vinden? Geen persoonlijke aanval, maar ik moet hier om lachen. Je zal altijd afhankelijk zijn van iemand door hem/haar voor te betalen zonder enkele garanties. Oftewel zoals ik in het begin zei, je bent vooral bezig met iemand anders rijk aan het maken.


Maar goed, ik bekijk het vanuit een professionele oogpunt. Want ik ben full-time trader op exchanges. Softies zijn korte termijn, exchanges kun je jaren blijven doen zonder om te kijken. Blijft zonde van je geld.

1 Vind ik leuk's

Ik weet wat traden is, daar heb ik zelf ook genoeg ervaring mee op Betfair exchange, maar dit staat er los van dat we het hebben over het volgen van paid tippers waar jij geen ervaring mee hebt en wel stellig beweert dat deze tippers niet winstgevend zijn. Ik kom met harde feiten dat dit wel zo is ( en eigen ervaring). Dus in die zin zeg je wel wat raars en iets wat gewoon niet klopt. Snap daarom ook niet zo goed je verhaal in dit topic. Je zegt voornamelijk dat je trader bent......


Traden is ook heel wat anders dan wat 99% van de gokkers doet en wat paid tippers doen. Dat hier veel tijd in gaat zitten om dit te 'masteren' weet ik, maar eigenlijk gaat in elke vorm van winstgevend gokken veel tijd zitten in mijn ogen. Je hebt gelijk dat de naam Trademate sports eigenlijk misleidend is ja haha, wat hun doen heeft niks met traden te maken maar puur het verslaan van de Pinnacle closing line.


Die 'skills' om goede tippers te vinden was een knipoog naar het 'masteren' verhaal hehe, wat ik hier mee bedoel is dat teveel mensen denken aan het quick rich worden met het volgen van een paid tipper of met gokken zelf. Dit is een misvatting. Je zal eerst zelf veel kennis en ervaring op moeten doen in het gok wereldje om überhaupt te weten hoe en wat. Er zijn ook niet veel goede long term paid tippers en je zal wel de nodige tijd erin moeten steken om iets ( een systeem als Trademate Sports of RacingInvest ) of iemand te onderzoeken en vinden die bij je past. Maar voordat je zover bent, heb je er ( als je het goed wilt doen ) al de nodige tijd en energie ingestoken. Dit is wat ik eigenlijk bedoel met het jezelf ' masteren '. Je zal zelf al eerst een paar jaar wed ervaring op moeten doen om de ins en outs van het gok wereldje überhaupt te leren kennen.


Daarnaast moet je het zien als een investering. Ik ben best bereid te betalen voor een goede investering. Helaas doen veel te weinig mensen dit en denken ze er veel te makkelijk over.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.