Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wie heeft ervaring met betaalde wedtips?

Laatste weken ben ik steeds vaker aan het kijken naar websites die hun wedtips verkopen. Nu was mijn vraag aan jullie of een van jullie hier ervaring mee heeft en zo ja wat hij er van vond? Ook vroeg ik me af of er hier mensen zijn die het ook doen en hun site eventueel kunnen delen?


Ik had al enkele gevonden:

WagerSharp (Amerikaans)

Vip-Weddenschappen

Soccerlists (Nederlands)


Natuurlijk heb je ook individuen op blogabet die hun tips verkopen. Mochten jullie goede betaalde blogabetters kennen zou ik het ook waarderen als je de link deelt.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar scottyboy1703
Country flagscottyboy1703 in 1-05-2018 16:02 Algemeen
in 1-05-2018 16:02 Algemeen
99 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Winnende tips kopen bestaat niet tips kopen naar aanleiding van gemiddelde odd en aantal goede weddenschappen bestaat wel. De tips die ik persoonlijk koop zijn redelijk duur. Ik heb wel geld maar eigenlijk niet zoveel geld er voor over.

0 Vind ik leuk's


dus het kost meer dan het oplevert ?

0 Vind ik leuk's
Ajax. Ajax. Ajax.

Het levert nu nog niet veel op maar wel winstgevend maar op lange termijn levert het veel geld op je moet het vergelijken met een investering in een winkel waar je binnen een paar jaar bijvoorbeeld pas winstgevend ben bij deze strategie zal het ongeveer binnen een half jaar tot een jaar zijn

0 Vind ik leuk's

Ik heb op het moment betaalde tips de resultaten kan je zien bij mijn wedstrijdstatistieken ik heb namelijk elke tip ook op deze website getipt als tip. Zijn er eventueel mensen die ook voetbaltips willen voor een klein bedrag per maand stuur me een privebericht.


Statistieken zijn van deze website gebaseerd op de betaalde tips:


58 weddenschappen

Gemiddelde stake 3.00

Gemiddelde odd 1,73

Totaal ingezet 174,00 Euro

Totaal uitbetaald 210,39 Euro

Winst 36,39 Euro

Yield 20,91%


0 Vind ik leuk's

Zijn er eventueel mensen die ervaringen hebben met betadvisor, en eventueel met welke tipgever.


ik ben een tijdje aan het kijken voor iemand maar misschien zijn er meerdere mensen waardoor de kosten gedeeld kunnen worden

3 Vind ik leuk's
Op zo. 28 apr. 2019, 20:10 schreef Voetbaltips00:

Zijn er eventueel mensen die ervaringen hebben met betadvisor, en eventueel met welke tipgever.


ik ben een tijdje aan het kijken voor iemand maar misschien zijn er meerdere mensen waardoor de kosten gedeeld kunnen worden

Ik zou Betkoning ook aanraden, door dit forum ben ik daar ook terrecht gekomen. Kwaliteit gaat steeds meer omhoog. En voor eenmalig 25 euro, kan er ook weinig aan mislukken. Ik heb ze kunnen vinden op Instagram.


5 Vind ik leuk's

Beste bezoekers van dit forum. Ik ben al vanaf begin 2000 bezig met het geven van tips bij sport weddenschappen, en dat begon in 2002 toen ik in de VS woonde en werkte, Ik was namelijk marketing manager voor een sportblad en van het een kwam het ander en werd ik mede eigenaar van een tamelijk grote site en die noemde Champion Plays en hield zich voornamelijk bezig met de 3 grote sporten in Amerika namelijk NFL, NBA en MLB en dat ging in het begin wel aardig, maar na enkele jaren kreeg ik een beetje onenigheid met de andere eigenaar. Toen ben ik weer deze kant op gekomen en mij de laatste jaren verdiept in mijn geliefde sport voetbal en ben helaas vorig jaar getroffen door enkele kleine beroertes waardoor ik niet goed meer kan praten. Helaas dat gebeurd en ik ben dan ook mijn eigen website begonnen die binnenkort(target is 1 spetember a.s.) en mijn gratis voetbal weddenschap voor vandaag is:


Zondag 11 augustus 2019 en begint om 14:30St Truiden VV tegen Standaard LuikNeem * Standaard -1 voor 2.16 (Asian Handicap)


Ik hoop dat ik dit hier mag van de moderators en hoop dat jullie dit ook leuk vinden


Mvg


Mike Thomas


Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op zo 11 aug. 2019, 10:34
3 Vind ik leuk's

Ha Mike Thomas,


Welkom op VW! wedtips zijn natuurlijk altijd van harte welkom, liefst met onderbouwing. Het is echter niet de bedoeling om je eigen website te promoten, zoals dat ook in de huisregels staat aangegeven. Vandaar dat ik je reactie een klein beetje heb aangepast. ;-)


Groeten,


Jeroen

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Op za. 10 aug. 2019, 23:09 schreef Larsvanderhagen:
Op zo. 28 apr. 2019, 20:10 schreef Voetbaltips00:

Zijn er eventueel mensen die ervaringen hebben met betadvisor, en eventueel met welke tipgever.


ik ben een tijdje aan het kijken voor iemand maar misschien zijn er meerdere mensen waardoor de kosten gedeeld kunnen worden

Ik zou Betkoning ook aanraden, door dit forum ben ik daar ook terrecht gekomen. Kwaliteit gaat steeds meer omhoog. En voor eenmalig 25 euro, kan er ook weinig aan mislukken. Ik heb ze kunnen vinden op Instagram.


Bedankt voor de tip!!

2 Vind ik leuk's

Bij Betkoning moet je erg oppassen. Via zijn Instagram laat die voornamelijk winnende bets zien en maar heel weinig verliezende bets. Realistische commentaren hierop verwijderd die meteen van zijn Instagram. Oftewel laat je niet voor de gek houden door zijn Instagram, want er gaat ook een hoop fout bij hem.


Leuk om voor de fun af en toe wat mee te spelen, maar ik heb het nooit serieus genomen.

Bericht gewijzigd door gulzig op vr 16 aug. 2019, 17:06
3 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.