Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wie heeft ervaring met betaalde wedtips?

Laatste weken ben ik steeds vaker aan het kijken naar websites die hun wedtips verkopen. Nu was mijn vraag aan jullie of een van jullie hier ervaring mee heeft en zo ja wat hij er van vond? Ook vroeg ik me af of er hier mensen zijn die het ook doen en hun site eventueel kunnen delen?


Ik had al enkele gevonden:

WagerSharp (Amerikaans)

Vip-Weddenschappen

Soccerlists (Nederlands)


Natuurlijk heb je ook individuen op blogabet die hun tips verkopen. Mochten jullie goede betaalde blogabetters kennen zou ik het ook waarderen als je de link deelt.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar scottyboy1703
Country flagscottyboy1703 in 1-05-2018 16:02 Algemeen
in 1-05-2018 16:02 Algemeen
99 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. jun.. 2020, 12:01 schreef boempatat:
Op di. jun.. 2020, 00:38 schreef Basvleugelzs:
Op za. aug.. 2019, 23:09 schreef Larsvanderhagen:
Op zo. 28 apr. 2019, 20:10 schreef Voetbaltips00:

Zijn er eventueel mensen die ervaringen hebben met betadvisor, en eventueel met welke tipgever.


ik ben een tijdje aan het kijken voor iemand maar misschien zijn er meerdere mensen waardoor de kosten gedeeld kunnen worden

Ik zou Betkoning ook aanraden, door dit forum ben ik daar ook terrecht gekomen. Kwaliteit gaat steeds meer omhoog. En voor eenmalig 25 euro, kan er ook weinig aan mislukken. Ik heb ze kunnen vinden op Instagram.


Ik ben zelf ook niet een fan om geld neer te leggen voor voetbalwedtips. Maar @betkoning geeft een prima service. Ik ben lid sinds de herstart van competities en mede door het gebruiken van hun tips heb ik al een mooie winst kunnen maken. Ik heb ze gevonden door dit forum dus bedankt!

Heb je een link van betkoning bassy?

Instagram: @betkoning

Ik had hem bereikt via WhatsApp waar zijn groep ook is. (+31 6 22650958)

0 Vind ik leuk's
Op di. jun.. 2020, 00:38 schreef Basvleugelzs:
Op za. aug.. 2019, 23:09 schreef Larsvanderhagen:
Op zo. 28 apr. 2019, 20:10 schreef Voetbaltips00:

Zijn er eventueel mensen die ervaringen hebben met betadvisor, en eventueel met welke tipgever.


ik ben een tijdje aan het kijken voor iemand maar misschien zijn er meerdere mensen waardoor de kosten gedeeld kunnen worden

Ik zou Betkoning ook aanraden, door dit forum ben ik daar ook terrecht gekomen. Kwaliteit gaat steeds meer omhoog. En voor eenmalig 25 euro, kan er ook weinig aan mislukken. Ik heb ze kunnen vinden op Instagram.


Ik ben zelf ook niet een fan om geld neer te leggen voor voetbalwedtips. Maar @betkoning geeft een prima service. Ik ben lid sinds de herstart van competities en mede door het gebruiken van hun tips heb ik al een mooie winst kunnen maken. Ik heb ze gevonden door dit forum dus bedankt!


Bas, via Insta zie ik allemaal van die 3-way combi's van drie 1.2-1.3 odds - dat zijn leuke verdubbelaars

Maar niet echt iets waar ik iemand voor zou betalen ?

Bericht gewijzigd door caantjes op wo 24 jun. 2020, 04:10
0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op wo. jun.. 2020, 06:10 schreef caantjes:
Op di. jun.. 2020, 00:38 schreef Basvleugelzs:
Op za. aug.. 2019, 23:09 schreef Larsvanderhagen:
Op zo. 28 apr. 2019, 20:10 schreef Voetbaltips00:

Zijn er eventueel mensen die ervaringen hebben met betadvisor, en eventueel met welke tipgever.


ik ben een tijdje aan het kijken voor iemand maar misschien zijn er meerdere mensen waardoor de kosten gedeeld kunnen worden

Ik zou Betkoning ook aanraden, door dit forum ben ik daar ook terrecht gekomen. Kwaliteit gaat steeds meer omhoog. En voor eenmalig 25 euro, kan er ook weinig aan mislukken. Ik heb ze kunnen vinden op Instagram.


Ik ben zelf ook niet een fan om geld neer te leggen voor voetbalwedtips. Maar @betkoning geeft een prima service. Ik ben lid sinds de herstart van competities en mede door het gebruiken van hun tips heb ik al een mooie winst kunnen maken. Ik heb ze gevonden door dit forum dus bedankt!


Bas, via Insta zie ik allemaal van die 3-way combi's van drie 1.2-1.3 odds - dat zijn leuke verdubbelaars

Maar niet echt iets waar ik iemand voor zou betalen ?

DIe gasten op instagram zijn het niet waard man. Ik heb hun en andere ook via instagram benaderd en gevolgd. Eindstand alleen maar verlies

1 Vind ik leuk's
Op wo. jun.. 2020, 10:20 schreef benjohnson:
Op wo. jun.. 2020, 06:10 schreef caantjes:
Op di. jun.. 2020, 00:38 schreef Basvleugelzs:
Op za. aug.. 2019, 23:09 schreef Larsvanderhagen:
Op zo. 28 apr. 2019, 20:10 schreef Voetbaltips00:

Zijn er eventueel mensen die ervaringen hebben met betadvisor, en eventueel met welke tipgever.


ik ben een tijdje aan het kijken voor iemand maar misschien zijn er meerdere mensen waardoor de kosten gedeeld kunnen worden

Ik zou Betkoning ook aanraden, door dit forum ben ik daar ook terrecht gekomen. Kwaliteit gaat steeds meer omhoog. En voor eenmalig 25 euro, kan er ook weinig aan mislukken. Ik heb ze kunnen vinden op Instagram.


Ik ben zelf ook niet een fan om geld neer te leggen voor voetbalwedtips. Maar @betkoning geeft een prima service. Ik ben lid sinds de herstart van competities en mede door het gebruiken van hun tips heb ik al een mooie winst kunnen maken. Ik heb ze gevonden door dit forum dus bedankt!


Bas, via Insta zie ik allemaal van die 3-way combi's van drie 1.2-1.3 odds - dat zijn leuke verdubbelaars

Maar niet echt iets waar ik iemand voor zou betalen ?

DIe gasten op instagram zijn het niet waard man. Ik heb hun en andere ook via instagram benaderd en gevolgd. Eindstand alleen maar verlies

Ik heb met @betkoning wel een betere ervaring. Je pakt winst, maar je gaat er nooit rijk van worden. ;)

0 Vind ik leuk's

@Jorddkkroon dus jij betaald serieus voor het ontvangen van wedtips? Mag ik vragen wat je daar voor betaald? Betaal je per tip of misschien per maand of jaar?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

en vooral, wat koop je dan?


Koop je een eindstand? koop je een ht/ft? koop je een gewone 1X2?


odd's voor een eindstand en een ht/ft liggen natuurlijk een pakje hoger dan voor een gewone 1X2, dat speelt ook natuurlijk zowiezo mee in de kostprijs denk ik ;)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

En aanvullend, krijg je ook inzicht in historische resultaten? En weet je of die betrouwbaar zijn?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Weet iemand iets meer over reglementen rondom tips verkopen? Is het bijvoorbeeld legaal in Nederland om tips rondom gokken te verkopen? Hebben platformen zoals blogabet licenties nodig? Hoor graag meer

0 Vind ik leuk's

Volgens mij is het gewoon legaal om kennis en dus "wedtips" te verkopen, zolang mensen er voor betalen is er markt voor. Eigenlijk gewoon een soort van consultant die ook veel gebakken lucht verkopen (niet allemaal). Maar al die Instagram groepen, ik begin er niet aan. Wanneer er alleen maar positieve resultaten worden genoemd gaan bij mij in ieder geval alle alarmbellen af.


Kwam deze nog tegen, precies hoe het is.


0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.