Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gezocht: Tekstschrijvers 2016-2017

Beste leden!

Het reguliere voetbalseizoen loopt alweer langaam ten einde. De hoogste tijd om alvast vooruit te kijken naar het nieuwe seizoen. Voor het komende seizoen zoeken we namelijk een aantal tekstschrijvers die het team komen versterken.

Heb je verstand van wedden op sport - kortom weet je altijd de value te vinden? - én beschik je over een vlotte pen? Dan zijn we op zoek naar jou!

Behalve voor verschillende voetbalcompetities, zijn we ook op zoek naar schrijvers voor diverse andere sporten.

Bekijk de vacature op: https://www.voetbalwedden.net/vacatures/

Je sollicitatie kun je tot maandag 16 mei sturen naar info@voetbalwedden.net

Vragen kun je stellen in dit topic. Updates worden eveneens in dit topic bekendgemaakt.

Succes!

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 20-04-2016 14:38 Algemeen
in 20-04-2016 14:38 Algemeen
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mokum1995:
onzemichael:
mokum1995:
nicktuuk:
Jammer dat er geen vacature is voor de Nederlandse Jupiler League


Weet ook niet wie de Jupiler League doet maar kan jullie garanderen dat nicktuuk beter is, heeft veel verstand van de Jupiler League en ook veel verstand van valuebetten! Zou een grote aanwinst zijn voor dit forum.



Lol, hoe weet je nu of dat hij beter is dan Rob1234? Rob doet het gewoon elke week hartstikke goed. (Y)

Heeft Nicktuuk stats?


Haha ik ging erin als een grapje en heb de tips van rob eerlijk gezegd nooit bekeken,
Verder heb ik alleen het idee dat het op dit forum veel geleuter over stats is en het alleen early picks bij EU bookmakers zijn, wat niet erg indrukwekkend is..
Misschien dat Melvinkef kan aanduiden wat de stats overall zijn en of dit bij EU bookmakers is?


Nou ik was al bezig met een nieuwe versie van mijn statistieken. Zal daar een dezer dagen een proefversie van posten. Maar ik houd alles bij, dus van augustus 2011 tot nu. En van alle tipgevers. Welke competities ze het best zijn, en met welke soort tips ze het meeste geld pakken.

Ook ben ik nu bezig om de bookmakers erbij te zetten.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
mokum1995:
Het zou interessant zijn wat vw hun standpunt hierbij is, tips plaatsen met unibet en marathon zijn met limieten simpelweg verschrikkelijk en 2 dagen van tevoren heb je ook nooit uitsluiting over wie er meedoet en wie niet, wat aan het einde van het verhaal toch het besluit moet vormen of je een weddenschap plaatst of niet?
IMO zou voetbalwedden in een systeem moeten investeren met notificaties via mail bijvoorbeeld en de tips wat professioneler aan moet aanpakken door meer gerespecteerde bookmakers te gebruiken!


Eens, voor de meer serieuze betters is het concept van nu te amateuristisch. Tips (minimaal) een uur van te voren laten plaatsen is veel logischer. Voor eredivisie kun je wel een voorbeschouwing schrijven een dag voor de wedstrijd omdat teamnieuws dan voor elke club wel beschikbaar is en de vermoedelijke opstelling vaak ook wel bekend is. Voor jupiler League is dit wel wat lastiger. Daarnaast alleen Asian bookies (SBOBet, Pinnacle, 188bet en Dafabet, Bet365 eventueel erbij).
0 Vind ik leuk's
bassiee:
mokum1995:
Het zou interessant zijn wat vw hun standpunt hierbij is, tips plaatsen met unibet en marathon zijn met limieten simpelweg verschrikkelijk en 2 dagen van tevoren heb je ook nooit uitsluiting over wie er meedoet en wie niet, wat aan het einde van het verhaal toch het besluit moet vormen of je een weddenschap plaatst of niet?
IMO zou voetbalwedden in een systeem moeten investeren met notificaties via mail bijvoorbeeld en de tips wat professioneler aan moet aanpakken door meer gerespecteerde bookmakers te gebruiken!


Eens, voor de meer serieuze betters is het concept van nu te amateuristisch. Tips (minimaal) een uur van te voren laten plaatsen is veel logischer. Voor eredivisie kun je wel een voorbeschouwing schrijven een dag voor de wedstrijd omdat teamnieuws dan voor elke club wel beschikbaar is en de vermoedelijke opstelling vaak ook wel bekend is. Voor jupiler League is dit wel wat lastiger. Daarnaast alleen Asian bookies (SBOBet, Pinnacle, 188bet en Dafabet, Bet365 eventueel erbij).


Ik begrijp de kritiek wel, maar denk dat de meeste VW-leden toch vooral recreatieve punters zijn. Daarnaast is een voorbeschouwing in mijn ogen veel meer dan alleen een tip. Je kunt immers aan de hand van de info die je uit een voorbeschouwingen haalt ook een weddenschappen afsluiten bij Aziatische bookmakers.

Maar goed, we dwalen volgens mij een beetje af. Dit topic is bedoeld als vraagbaak voor nieuw schrijftalent! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 25 apr. 2016 om 08:38
jeroenunibet81:
bassiee:
mokum1995:
Het zou interessant zijn wat vw hun standpunt hierbij is, tips plaatsen met unibet en marathon zijn met limieten simpelweg verschrikkelijk en 2 dagen van tevoren heb je ook nooit uitsluiting over wie er meedoet en wie niet, wat aan het einde van het verhaal toch het besluit moet vormen of je een weddenschap plaatst of niet?
IMO zou voetbalwedden in een systeem moeten investeren met notificaties via mail bijvoorbeeld en de tips wat professioneler aan moet aanpakken door meer gerespecteerde bookmakers te gebruiken!


Eens, voor de meer serieuze betters is het concept van nu te amateuristisch. Tips (minimaal) een uur van te voren laten plaatsen is veel logischer. Voor eredivisie kun je wel een voorbeschouwing schrijven een dag voor de wedstrijd omdat teamnieuws dan voor elke club wel beschikbaar is en de vermoedelijke opstelling vaak ook wel bekend is. Voor jupiler League is dit wel wat lastiger. Daarnaast alleen Asian bookies (SBOBet, Pinnacle, 188bet en Dafabet, Bet365 eventueel erbij).


Ik begrijp de kritiek wel, maar denk dat de meeste VW-leden toch vooral recreatieve punters zijn. Daarnaast is een voorbeschouwing in mijn ogen veel meer dan alleen een tip. Je kunt immers aan de hand van de info die je uit een voorbeschouwingen haalt ook een weddenschappen afsluiten bij Aziatische bookmakers.

Maar goed, we dwalen volgens mij een beetje af. Dit topic is bedoeld als vraagbaak voor nieuw schrijftalent! :)


We zullen kijken of we statistieken (eenvoudig) kunnen bijhouden en notificaties kunnen gaan versturen. Verder sluit ik me aan bij Jeroen. We doen ons best om kwalitatief goede voorbeschouwingen en onderbouwde tips te geven, alleen zul je als wedder zelf ook wat moeten doen ;-)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 2 mei 2016 om 12:40
Laatste 2 weken om te solliciteren (y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 13 mei 2016 om 06:19
Laatste paar dagen (y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 13 mei 2016 om 12:36
#UPDATE

Ook voor tennis zoeken we nog een extra schrijver :-)


0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Toevallig nog een schrijver nodig voor de Premier League?
0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 14 mei 2016 om 08:27
bolleboos83:
Toevallig nog een schrijver nodig voor de Premier League?


Nee, voor Engeland hebben we op dit moment geen extra schrijvers nodig.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Iedere dag om 12:00 tips posten voor de wedstrijden van die dag, lijkt mij het beste
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.