Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Leven van weddenschappen

Hoi, zou je kunnen leven van elke dag druk bezig bent met voetbalwedden?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Stapelaar
Country flagStapelaar in 16-08-2017 23:28 Algemeen
in 16-08-2017 23:28 Algemeen
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

wat een vraag.. zou je er überhaupt van willen leven....?

0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com


Prima vraag toch, er zijn mensen die hiervan leven, bijvoorbeeld als ze gepensioneerd of werkeloos zijn.

Focus wel breder dan alleen voetbal uiteraard.:grinning:

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Hey VW,


Ik ben al even lid maar volg VW wel al een tijdje. Ik wou geen apart topic aanmaken maar hier op replyen leek mij het beste.


Ik zou met VW ook een extratje op mijn maand verdienen. Nu plaats ik af en toe wel eens een betje maar met gemengde resultaten. Nu wil ik mezelf een beetje discipline opleggen en maandelijks een extratje verdienen. Elke maand kan ik 100euro riskeren eventueel maar ik zou per maand toch hierop een 200 a 300 euro winst willen uithalen. Iemand die me een BRM kan aanraden? Bv. Max 1 of 2% per bet ofzo met een max aantal per dag?


Thx!

0 Vind ik leuk's

Lees als eerste eens alle artikelen in het kenniscentrum, daar staan waardevolle tips die je betrekking hebben op al je weddenschappen én hoe je met inzetten om moet gaan: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum


Een ROI van 200% tot 300% is bijzonder, als je dat lukt dan betaal ik volgende maand je eerste biertje. Belachelijke percentages. Je mag al blij zijn als je een ROI van 105% behaald. Succes in ieder geval!

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 13:08
1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op ma. 26 mrt. 2018, 17:40 schreef jeronimo:

Lees als eerste eens alle artikelen in het kenniscentrum, daar staan waardevolle tips die je betrekking hebben op al je weddenschappen én hoe je met inzetten om moet gaan: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum


Een ROI van 200% tot 300% is bijzonder, als je dat lukt dan betaal ik volgende maand je eerste biertje. Belachelijke percentages. Je mag al blij zijn als je een ROI van 105% behaald. Succes in ieder geval!

Ja dat is wat ik hoop natuurlijk of dat is wat ik in ieder geval extra per maand wil verdienen. Wellicht is het ook realistischer om een hogere bankroll te nemen hiervoor. Elke winst is meegenomen!

0 Vind ik leuk's

Ik wil ook wel standaard 105% per maand pakken. Als ik die zekerheid had had ik mijn gehele bankrekening als bankroll genomen. Realistisch is het alleen niet!! Met een ROI van 95% doe je het al goed tov vele andere wedders.


Maak je dus geen illusies!

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Als alle wedstrijden clean zijn kon je er wel goed van leven nu druk ik het niet

0 Vind ik leuk's

Persoonlijk zou ik er niet van kunnen en willen van leven. Ik zie het als een extraatje.

Daarnaast verlies je ook wel eens, dit is onvermijdelijk. Uiteindelijk gaat het bij mij om het plezier en het gevoel van dat extraatje.

Bericht gewijzigd door dionysiou op ma 25 jun. 2018, 06:59
2 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Op ma. 25 jun. 2018, 08:28 schreef dionysiou:

Persoonlijk zou ik er niet van kunnen en willen van leven. Ik zie het als een extraatje.

Daarnaast verlies je ook wel eens, dit is onvermijdelijk. Uiteindelijk gaat het bij mij om het plezier en het gevoel van dat extraatje.

Hier ben ik het volledig mee eens. Als je er van wilt leven, betekent dit ook dat je er afhankelijk van bent. Die spanning sla ik liever over :)

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Mee eens, vergeet daarbij niet dat je wettelijk ook nog 45% moet afdragen. En als je besluit dat niet op te willen geven, dat je dus ook dat risico altijd zult hebben.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.