Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Leven van weddenschappen

Hoi, zou je kunnen leven van elke dag druk bezig bent met voetbalwedden?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Stapelaar
Country flagStapelaar in 16-08-2017 23:28 Algemeen
in 16-08-2017 23:28 Algemeen
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Voor iedereen die hiervan willen leven maar geen kansspelbelasting wil betalen, het volgende;


Je betaald geen belasting wanneer een bet (of meerdere dezelfde bets samen) niet meer dan 450 euro is. Ook al verdien je per dag op die manier 10K, zolang de bets zelf minder dan 450 oplevert maakt het niets uit. Voorbeeld wat mag:


Ajax - Groningen bet op winst Groningen met inzet 100,- en odd van 4.40

Ajax - Groningen met bet op uitslag 1-2 met inzet 50,- en odd van 8.00


totale opbrengst 840,- over 2 verschillende bets. Geen kansspelbelasting verschuldigd.


Wat niet mag;


Ajax - Groningen bet op winst Groningen met inzet 100,- en odd van 4.40

Ajax - Groningen bet op winst Groningen met inzet 25,- en odd van 4.40


totale opbrengst 550,- euro over 2 losse maar dezelfde bets. Dus, kansspelbelasting verschuldigd.


Wel kan het zo zijn dat je uiteindelijk vermogensbelasting betaald, maar dat is slechts een fractie van wat je zou moeten betalen wanneer je meer dan 450 euro per bet wint. Indien je hier niet zeker van bent kun je het zelf opzoeken.

2 Vind ik leuk's

LOL mytimothy


Jij hebt het puur over een bet die je plaatst bij TOTO. Bij alle andere bookmakers hoor je over elke gewonnen euro 30,1 % kansspelbelasting te betalen.


mensen die leven van weddenschappen spelen niet bij TOTO ;) hahah. Die spelen bij Betfair exchange en brokers (lees Asian bookmakers).

1 Vind ik leuk's
Op vr. 27 jul. 2018, 13:51 schreef gulzig:

LOL mytimothy


Jij hebt het puur over een bet die je plaatst bij TOTO. Bij alle andere bookmakers hoor je over elke gewonnen euro 30,1 % kansspelbelasting te betalen.


mensen die leven van weddenschappen spelen niet bij TOTO ;) hahah. Die spelen bij Betfair exchange en brokers (lees Asian bookmakers).

Hmm.. Laten we in jouw geval dus zeggen dat het TOTO is. Misschien zijn de odds iets lager, maar waarom zou je met mijn voorbeeld i.c.m. TOTO dan niet van het wedden kunnen leven (waar dit topic overigens toch over gaat) en dus op een legale manier kansspelbelasting ontwijk? Snap dan ook niet jouw reactie.. komt een beetje denigrerend over.

0 Vind ik leuk's

Je hebt gelijk dat het op deze manier zou kunnen.

Dan zou je in de winkel je bets moeten plaatsen bij TOTO, want via de website zal je als winstgevende speler een limiet krijgen. Telkens op en neer naar de winkel, cash geld storten bij je bank, beperkt aanbod en iedereen weet dat TOTO de laagste uitbetalingen heeft van alle bookmakers. Ook dit speelt niet in je voordeel.


Het zou theoretisch kunnen, alleen is het totaal niet realistisch.


1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.