Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Leven van weddenschappen

Hoi, zou je kunnen leven van elke dag druk bezig bent met voetbalwedden?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Stapelaar
Country flagStapelaar in 16-08-2017 23:28 Algemeen
in 16-08-2017 23:28 Algemeen
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

29% toch?


0 Vind ik leuk's

Kansspelbelasting is 30,1% op dit moment

0 Vind ik leuk's

Als je hier je dagelijkse bezigheid van gaat maken dan geldt niet de kansspelbelasting, maar de inkomstenbelasting...

3 Vind ik leuk's

Dit is niet helemaal waar Vicenzo. Ik doe dit zelf full-time en betaal alleen maar kansspelbelasting.

Je zou in 1e instantie denken dat je idd inkomstenbelasting moet betalen omdat het je hoofd inkomen is en in mijn geval het enige inkomen, maar omdat het nog 1 groot gedoog beleid is en officieel nog niet legaal, is dit een grijs gebied.


Heb hierover al een paar keer contact gehad met de belastingdienst maar er is niemand die mij er duidelijk antwoord op kan geven omdat er nog geen wet voor is en het is 1 groot gedoog beleid / gebied. Die mensen weten zelf totaal niks van het wereldje af en van de hoed en de rand. Ze kunnen en willen er ook niks over zeggen omdat het eigenlijk nog illegaal is ( behalve bij Toto dan).


Heb er ook nooit problemen mee gehad. Blijkbaar vinden ze die 30,1 % die ik nu betaal voldoende en zijn ze er blij mee.

Als het straks legaal is geworden dan zal dit wel gaan veranderen en dan ben ik benieuwd wat er allemaal in deze wet komt te staan. Tegen die tijd maar weer contact met ze opnemen.

Bericht gewijzigd door gulzig op ma 16 jul. 2018, 17:44
1 Vind ik leuk's

Speel jij dan alleen bij toto?

en hoe kan je er in godsnaam van leven als je daarnaast ook 30% vd winst afdraagt aan de witte mafia?

Bericht gewijzigd door tino23 op ma 16 jul. 2018, 17:55
0 Vind ik leuk's

Nee Toto juist niet haha maar bij veel bookmakers kunnen Nederlanders een account aanmaken. Dit weet de overheid maar ze pakken deze bedrijven niet aan d.m.v. boetes omdat het allemaal 1 groot gedoog beleid is. Ik maak mijn belasting netjes elke maand over en de overheid maakt het op dit moment geen reet uit bij welke bookmaker ik deze centen heb verdiend.


Ik vergelijk het enigszins met de wiethandel. De overheid maakt het geen reet uit hoe de wiet in de shops komt, zolang de shops maar belasting betalen over hun omzet.

Hoeveel er daadwerkelijk wordt verkocht door deze shops en de daadwerkelijke omzet die gedraaid wordt.......dit weet de overheid niet en kunnen ze ook niet controleren. Daarom de hoeveelheid zwart geld in dit wereldje.


Bij welke bookmakers ik speel en de winsten die ik precies maak, dat weet de overheid niet en dat maakt ze ook niet echt uit op dit moment. Zolang ik maar die 30,1 % overmaak en ze in ieder geval wit maffia geld vangen.

Uiteraard geef ik niet mijn gehele maandwinst op aan de belastingdienst. Er verdwijnt ook wat naar Skrill voor het nodige zwart geld ;) en ik gebruik ook winsten om mijn bankroll op te bouwen en daardoor stakes te verhogen. Bijvoorbeeld als ik nieuwe tippers ga volgen.


Hierbij kom ik bij je 2e vraag, hoe ik er van kan leven met 30,1 % aan belasting?

Het antwoord is vrij simpel : genoeg winst maken hehe.

Ik heb in 1e instantie mijn winsten gebruikt om mijn bankroll te laten groeien en hierdoor mijn stakes geleidelijk te verhogen. Ik heb het altijd als een investering gezien en het is een wereldje waar je met geld, geld kan maken.


Hier gaat wel veel tijd en geduld inzitten. De beste tip die ik ook kan geven is : ga een betaalde tipper volgen die heeft bewezen long term winstgevend te zijn. Hier zijn er genoeg van. Vooral paardentippers. Er zijn nou eenmaal weinig mensen die zelf winstgevend kunnen gokken. Zeker als ze alleen maar bij Asian bookies spelen. Ik heb zelf ook door de jaren heen allerlei dingen geprobeerd en hiervan geleerd.

Zorg ervoor dat je spaart ( of je moet erg veel verdienen met je huidige baan) en zie dit als een investering. Gestaagd je bankroll opbouwen en je stakes verhogen en hierdoor je winsten verhogen.

2 Vind ik leuk's

Lijkt me bijzonder lastig. Zodra bookmakers doorhebben dat je structureel goede winst maakt, gaan ze je het een stuk moeilijker maken met limieten.


0 Vind ik leuk's

Ik bet ook niet bij de Euro bookmakers Amille. Deze geven je idd al erg snel een limiet.

Ik speel bij Asian bookmakers via een broker genaamd sportmarket en ook bij Betfair exchange.


In beide gevallen kan je hoge inzetten spelen en krijg je geen persoonlijk limiet.

4 Vind ik leuk's

Ik zou ook wel graag een betaalde tipgever willen volgen. Alleen ik heb geen creditcard. Voor zover ik tot nu toe heb gezien kom je dan niet ver in deze wereld. Weet jij of ik met alleen Ideal ook een betaalde tipgever kan volgen? En hoe doe jij dat precies?

0 Vind ik leuk's

Bij Bettinggods kan je ook met Pay-pal betalen en bij Betadvisor kan je met Skrill/Neteller betalen.

Bij Blogabet kan je met alle 3 betalen.


Maar het is idd wel handig om een creditcard te hebben. Ideal is geen algemene methode om te betalen bij internationale tippers.

Bericht gewijzigd door gulzig op vr 27 jul. 2018, 10:06
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.