Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

MasterK's gelijkspel strategie

Goedemorgen medeleden!


Er zijn hier al behoorlijk wat topics geweest over gelijke spelen en de strategie. Ik ben sinds zaterdag bezig met mijn eigen strategie en wil deze graag delen met jullie!

Het viel mij op dat in Zuid Amerika vrij veel gelijke spelen voorkwamen in de lagere divisies. Ik ben eens gaan onderzoeken en heb een lijst gevonden met data die ik interessant vond.


Het blijkt namelijk dat in een aantal competities het aantal gelijke spelen vrij ver boven de 30% ligt (een odd voor een gelijkspel ligt rond de 3 - 3.25 gemiddeld ben ik achtergekomen).

Ik heb daarom besloten om voor de volgende competities alle wedstrijden, ongeacht rangen en standen, op gelijkspel te spelen. Geen emotie, puur op statistieken:

Argentinië Metropolitana B (de reguliere competitie is afgelopen dus deze speel ik nu niet meer)

Argentinië Metropolitana C (de reguliere competitie is afgelopen dus deze speel ik nu niet meer)

Brazilie Serie B 38.46% gelijke spelen

Brazilie Serie C 47.37% gelijke spelen

Finland Veikkausliga 41.18% gelijke spelen

Finland Kakkonen group A 38.89% gelijke spelen


Sinds zaterdag heb ik 26 units ingezet met een return van 37,85 units met een netto winst van 11,85 units.


Ik zal dit topic updaten met wedstrijden die ik speel en ik heb een bestand bijgevoegd die ik ook zal blijven updaten.


8 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar masterk
Country flag masterk in 21-05-2019 07:16 Algemeen
in 21-05-2019 07:16 Algemeen
45 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 21 mei 2019 om 07:17

1e update:


vandaag speel ik 1 wedstrijd in de Kakkonen group A:


Lahden Reipas-MiPK draw @3.75

1 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Tip: misschien is het leuk om het bestand publiekelijk te maken via bijvoorbeeld Google Drive (waarbij alleen jij wijzigingen mag doorvoeren). Dan hoef je niet te werken met screenshots en kan je alles realtime bijhouden. Kijk maar of je er iets mee kan doen! Leuk topic in ieder geval :)

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 21 mei 2019 om 10:09
Op di. 21 mei 2019, 11:48 schreef jeronimo:

Tip: misschien is het leuk om het bestand publiekelijk te maken via bijvoorbeeld Google Drive (waarbij alleen jij wijzigingen mag doorvoeren). Dan hoef je niet te werken met screenshots en kan je alles realtime bijhouden. Kijk maar of je er iets mee kan doen! Leuk topic in ieder geval :)

Ik ga er even naar kijken, goed idee!

1 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 21 mei 2019 om 10:12

2e update:


Vannacht (21 mei -> 22mei) zijn er 2 wedstrijden in de Braziliaanse Serie B:


Criciuma-Guarani draw @2.95

Bragantino-Figuerense draw @3.2

2 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Op di. 21 mei 2019, 12:12 schreef masterk:

2e update:


Vannacht (21 mei -> 22mei) zijn er 2 wedstrijden in de Braziliaanse Serie B:


Criciuma-Guarani draw @2.95

Bragantino-Figuerense draw @3.2

Oddrop op beide thuisploegen

De laatste is de eerst van van achteren

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 21 mei 2019 om 15:24
Op di. 21 mei 2019, 16:25 schreef boempatat:
Op di. 21 mei 2019, 12:12 schreef masterk:

2e update:


Vannacht (21 mei -> 22mei) zijn er 2 wedstrijden in de Braziliaanse Serie B:


Criciuma-Guarani draw @2.95

Bragantino-Figuerense draw @3.2

Oddrop op beide thuisploegen

De laatste is de eerst van van achteren

Odd drops zullen er altijd zijn, in dit experiment haal ik alle emotie uit mijn bets door puur op statistieken alle wedstrijden in de competitie op x te zetten, het zal ook voorkomen dat de nr 1 tegen de nr laatst speelt, en de kans op een x kleiner zal zijn. Om “vervuiling” tegen te gaan speel ik deze ook gewoon op x. Na een sample size van +- 100 wedstrijden per competitie zal ik bepalen of ik verder ga met de betreffende competitie of niet.

1 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Flat stakes?

0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 21 mei 2019 om 17:27
Op di. 21 mei 2019, 18:37 schreef griekhoofd:

Flat stakes?

Yes op dit moment zijn het flat stakes, ik wil eerst een grotere sample size voordat ik bepaalde wedstrijden op meer units ga spelen

0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Leuk en interessant topic! Ik heb zelf ook zoiets gelijkmatigs willen doen alleen dan met over/under competities.


Veel succes!

0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 22 mei 2019 om 06:39

Gisteren ging het helaas een dagje minder, geen gelijke spelen. In Finland ging het tot de 85e minuut goed, echter had iemand niet helemaal begrepen wat de bedoeling was :)

Echter hoort dat erbij en zal dit zich over de tijd wel uitbalanceren.


Op dit moment heb ik 5 weddenschappen verloren na de 85e minuut en 2 gewonnen, dus we hebben de gelijkspelgoden even nodig om dit recht te zetten.


Vandaag en morgen zijn er geen wedstrijden, vrijdag 1 en in het weekend een stuk of 25 dus dat wordt lachen :))

Ik zal nog even kijken voor het google drive bestand, dit was een goed idee en is wellicht een stukje overzichtelijker dan plaatjes.


4 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.