Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

MasterK's gelijkspel strategie

Goedemorgen medeleden!


Er zijn hier al behoorlijk wat topics geweest over gelijke spelen en de strategie. Ik ben sinds zaterdag bezig met mijn eigen strategie en wil deze graag delen met jullie!

Het viel mij op dat in Zuid Amerika vrij veel gelijke spelen voorkwamen in de lagere divisies. Ik ben eens gaan onderzoeken en heb een lijst gevonden met data die ik interessant vond.


Het blijkt namelijk dat in een aantal competities het aantal gelijke spelen vrij ver boven de 30% ligt (een odd voor een gelijkspel ligt rond de 3 - 3.25 gemiddeld ben ik achtergekomen).

Ik heb daarom besloten om voor de volgende competities alle wedstrijden, ongeacht rangen en standen, op gelijkspel te spelen. Geen emotie, puur op statistieken:

Argentinië Metropolitana B (de reguliere competitie is afgelopen dus deze speel ik nu niet meer)

Argentinië Metropolitana C (de reguliere competitie is afgelopen dus deze speel ik nu niet meer)

Brazilie Serie B 38.46% gelijke spelen

Brazilie Serie C 47.37% gelijke spelen

Finland Veikkausliga 41.18% gelijke spelen

Finland Kakkonen group A 38.89% gelijke spelen


Sinds zaterdag heb ik 26 units ingezet met een return van 37,85 units met een netto winst van 11,85 units.


Ik zal dit topic updaten met wedstrijden die ik speel en ik heb een bestand bijgevoegd die ik ook zal blijven updaten.


8 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar masterk
Country flag masterk in 21-05-2019 07:16 Algemeen
in 21-05-2019 07:16 Algemeen
45 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 4 jun. 2019 om 06:04

Vannacht beide wedstrijden een gelijkspel wat de tussernstand na 94 wedstrijden op -0.35 units zet.


https://drive.google.com/file/d/16p46sFXy7oRcvCuvZ0uCPXzEWhYhIBgr/view?usp=sharing


Vandaag zijn er 2 wedstrijden in de Kakkonen Group A:


Mikkeli-Sudet X @8

Kiffen-JaPS X   @3,35


Mikkeli-Sudet is de nr 1 tegen de nr laatst, longshot maarja experiment is experiment :)


Vannacht is er 1 wedstrijd in de Serie B:

Bragantino-Sao Bento X @ 3,85


0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 4 jun. 2019 om 18:51

Op dit moment 1 goed en 1 fout, degene die goed was was de odd 8, dus dat is lekker :)


Sowieso een winnende dag :)

0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 5 jun. 2019 om 06:11

Door de odd 8 komen we weer in het groen :)

Winst na 97 wedstrijden is 4,65 units


https://drive.google.com/file/d/1EFftH2MlCFOTiPOM5E5oPpBh6fFo2ZFM/view?usp=sharing


De serie B ga ik mee stoppen, ondanks dat deze op nr 1 stond qua drawpercentage is mijn conclusie na 22 wedstrijden dat het op dit moment niet rendabel is.

De Argentijnen zitten in de playoffs dus die pak ik vanaf het volgende reguliere seizoen weer.


We gaan zien of het een goede beslissing is geweest om met de Serie B te stoppen, extra dimensie aan het experiment, is het slim om de stekker uit een competitie te trekken of moet je de gehele rit uitzitten :)


Aankomende zaterdag pas weer wedstrijden, dus tot dan!

1 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Jammer dat je nu al stopt 22 wedstrijden is 3/4 speelronde?

Had graag gezien dat je hem verder trok omdat je al goed opweg bent. Zeker als de prognose van te voren in de serie b zo goed was..

1 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 7 jun. 2019 om 18:19

Dit weekend zijn er niet veel wedstrijden ivm internationale wedstrijden, 13 om precies te zijn:


Serie C Brasil:

ABC-Imperatiz X @3.3

Sao José-BOA X @3.6

Remo-Volta X @3.45

Acreano-Paysandu X @2.9

Tombense Juventude X @2.8

Botafogo-Globo X @3.45

Santa Cruz-Confianca X @3.25

Ypiranga-Luverdense X @3.3


Kakkonen gr A:

JaPS-JIPPO X @ 3.7

Reipas-Mikkelin X @3.75

NJS-Viikingit X @3.75

PEPO-Kiffen X @4.85

VJS-MiPK X @3.6

Bericht gewijzigd door masterk op za 8 jun. 2019, 18:12
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.