Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

MasterK's gelijkspel strategie

Goedemorgen medeleden!


Er zijn hier al behoorlijk wat topics geweest over gelijke spelen en de strategie. Ik ben sinds zaterdag bezig met mijn eigen strategie en wil deze graag delen met jullie!

Het viel mij op dat in Zuid Amerika vrij veel gelijke spelen voorkwamen in de lagere divisies. Ik ben eens gaan onderzoeken en heb een lijst gevonden met data die ik interessant vond.


Het blijkt namelijk dat in een aantal competities het aantal gelijke spelen vrij ver boven de 30% ligt (een odd voor een gelijkspel ligt rond de 3 - 3.25 gemiddeld ben ik achtergekomen).

Ik heb daarom besloten om voor de volgende competities alle wedstrijden, ongeacht rangen en standen, op gelijkspel te spelen. Geen emotie, puur op statistieken:

Argentinië Metropolitana B (de reguliere competitie is afgelopen dus deze speel ik nu niet meer)

Argentinië Metropolitana C (de reguliere competitie is afgelopen dus deze speel ik nu niet meer)

Brazilie Serie B 38.46% gelijke spelen

Brazilie Serie C 47.37% gelijke spelen

Finland Veikkausliga 41.18% gelijke spelen

Finland Kakkonen group A 38.89% gelijke spelen


Sinds zaterdag heb ik 26 units ingezet met een return van 37,85 units met een netto winst van 11,85 units.


Ik zal dit topic updaten met wedstrijden die ik speel en ik heb een bestand bijgevoegd die ik ook zal blijven updaten.


8 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar masterk
Country flag masterk in 21-05-2019 07:16 Algemeen
in 21-05-2019 07:16 Algemeen
45 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 27 May 2019 om 12:49

Hier is een link naar het (tot vandaag toe bijgewerkte) bestand, zowel een samenvatting als per competitie


https://drive.google.com/file/d/1nnSM0sFES5gsDb8QbbAjpN7_R4jMrJ6n/view?usp=sharing


Vandaag zijn er 2 wedstrijden in Finland, ik heb niet het idee dat daar een X bij zal zitten maarja het experiment verplicht mij deze ook mee te nemen:


Veikkausliga:

FC Honka - Lahti X @4,1


Kakkonen liga gr. A

Klubi 04 - NJS X @6


Morgen zijn er geen wedstrijden, woensdag zijn er 4.

1 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 28 May 2019 om 06:55

Gisteren zoals verwacht inderdaad geen X, beide wedstrijden eindigden 2-0 voor de thuisploeg.


Hierbij het nieuwe bestand, de winst tot op dit moment is 8.35 units


https://drive.google.com/file/d/1R_hIOUsepsVNPPp8FHhFj9qOlxq81Po0/view?usp=sharing


Aankomende nacht zijn er 2 wedstrijden in de Serie B in Brazilië.

Operario-Sport Recife X@2.9

Guarani-Brasil de Pelotas X@2.9

1 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 29 May 2019 om 06:00

En weer een 90e minuut doelpunt wat winst kost, beide wedstrijden eindigden in 2-1


Hierbij het nieuwe bestand, de winst tot op dit moment is 4.35 units


https://drive.google.com/file/d/1Vpax8xFT1nQ7hDOgQfV8lh6FIKQx8C4U/view?usp=sharing


Vanavond zijn er 2 wedstrijden in de Finse Kakkonen group A:

Lahden Reipas X @3.95

PEPO-MiPK X @4.1


0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

6,35 units is je winst op dit moment amigo. Ik ga even de parasiet uithangen trouwens, zal op bepaalde momenten gaan meespelen en bij een aantal scenario's ga ik niet meespelen. Kijken wat dat met winst/verlies gaat doen.


Vandaag doe ik mee.


Inzet Griek : 2 units

Bericht gewijzigd door griekhoofd op Wed 29 May 2019, 11:51
1 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 29 May 2019 om 13:32
Op wo. 29 mei 2019, 13:34 schreef griekhoofd:

6,35 units is je winst op dit moment amigo. Ik ga even de parasiet uithangen trouwens, zal op bepaalde momenten gaan meespelen en bij een aantal scenario's ga ik niet meespelen. Kijken wat dat met winst/verlies gaat doen.


Vandaag doe ik mee.


Inzet Griek : 2 units

Je hebt gelijk, ik had een foutje gemaakt, zal deze in het gecorrigeerde bestand van morgen aanpassen.


Succes voor vanavond!

0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 29 May 2019 om 18:00

Vandaag 1 goed en 1 fout met een winst van 1.95 units.


Ik zal morgen even het bestand bijwerken, en er zijn 4 wedstrijden in de Kakkonen Liga

0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 30 May 2019 om 04:58

Hierbij het bijgewerkte bestand.

https://drive.google.com/file/d/13meAF98ahfCMa_xhDc019_rgcElSDI3j/view?usp=sharing


Winst tot nu toe is 8.3 units


Vandaag zijn er 4 wedstrijden in de Kakkonen groep A:

NJS-Vantaa X @3,95

Sudet-JIPPO X @3,75

JaPS-Vikingiit X @3,75

Mikkell-Klubi 04 X @3,6


LET OP! deze wedstrijden beginnen al om 14.00 uur


Morgen zijn er 3 wedstrijden in de Veikkausliga en daarmee begint het weekendspektakel weer :)


0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Inzet Griek : 2 units

Omzet Griek : 3,95 units


Wedstrijden van vandaag laat ik even schieten. Ik zal wel aangeven wanneer ik weer mee doe.

1 Vind ik leuk's
Op do. 30 mei 2019, 06:58 schreef masterk:

Hierbij het bijgewerkte bestand.

https://drive.google.com/file/d/13meAF98ahfCMa_xhDc019_rgcElSDI3j/view?usp=sharing


Winst tot nu toe is 8.3 units


Vandaag zijn er 4 wedstrijden in de Kakkonen groep A:

NJS-Vantaa X @3,95

Sudet-JIPPO X @3,75

JaPS-Vikingiit X @3,75

Mikkell-Klubi 04 X @3,6


LET OP! deze wedstrijden beginnen al om 14.00 uur


Morgen zijn er 3 wedstrijden in de Veikkausliga en daarmee begint het weekendspektakel weer :)


doe mee


0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 30 May 2019 om 13:56

1 gelijkspel en helaas weer een laat doelpunt waardoor er een klein verlies is van 0,4 unit


Zal later het bestand bijwerken, winst is 7,9 units

0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.