Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Promoot voetbalwedden.net en win 20 euro

Dag leden van voetbalwedden.net,

Een website met mensen die veel van voetbal weten en zo af en toe een weddenschap plaatsen op internet komt er niet zomaar. Daar hebben we jullie hulp bij nodig, hoe meer zielen hoe meer kennis en dus meer vreugd. Goede tips, een actief forum en spellen met veel deelnemers vergroten de lol op voetbalwedden.net.

Omdat voor niets de zon opgaat willen we onze 'promoters' graag belonen. Iedere maand worden er 2 personen in het zonnetje gezet die ons actief hebben gepromoot. Om mee te kunnen loten moet je iedere maand (of je dat doet moet je natuurlijk zelf weten) in ieder geval 3 personen een email sturen via het formulier bovenaan deze website.

De opgegeven emailadressen mogen slechts één keer worden opgegeven en mogen niet al een account op voetbalwedden.net hebben. In dit forum zullen we iedere maand de winnaars van de 20 euro bekend maken. De loting zal door ons worden gehouden. Alleen ingelogde leden kunnen andere personen promoten. De 20 euro zal op je Bwin account gestort worden.

We hopen op jullie steun!
Crew voetbalwedden.net
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 11-01-2010 22:41 Algemeen
in 11-01-2010 22:41 Algemeen
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hoe meer mensen zich inschrijven onder jouw naam, hoe meer kans?
0 Vind ik leuk's
Iedere maand moet je 3 personen naar ons verwijzen, dan doe je mee aan de verloting van 2x 20 euro (iedere maand).

Het is dus niet zo 'hoe meer mensen verwijzen hoe meer kans'. Helaas pindakaas!

Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Er zijn nu 6 personen die ons hebben gepromoot. Dit even ter uwer informatie (wat zeg ik dat netjes al zeg ik het zelf!)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik promoot jullie op een andere wijze ;-)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
[quote]Ik promoot jullie op een andere wijze ;-)

Ha jah dat is wederzijds ook winwin situaties zijn altijd goed :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Voor dit stukje heb ik trouwens nog niets terug gehad ;-)
Ingeladen via php met de laatste prijsvraag.
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Ok zal ik die ook aantal links gaan geven wist trouwens niet dat die pagina bestond :)
Ik ga morgenavond verder met werken aan sites. Morgen ben ik overdag in Amsterdam en ben in de avond wel weer thuis. Zal ik direct als ik thuis ben weer flink aan de slag gaan.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Dit was in overleg met mario ;-)

Ik wist helemaal niet dat jij niet wist dat deze pagina bestond, waarschijnlijk niet geintresseerd in gokeiland.nl? :p

Zeker dit forum draag ik een warm hart toe, dat weet je ook, daarom kan je dat ook vinden op gokeiland.nl ;-)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
[quote]Voor dit stukje heb ik trouwens nog niets terug gehad ;-).

Wat bedoel je hier mee Rrinus? Een link?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik bedoel die pagina van jullie ;-)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.