Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Promoot voetbalwedden.net en win 20 euro

Dag leden van voetbalwedden.net,

Een website met mensen die veel van voetbal weten en zo af en toe een weddenschap plaatsen op internet komt er niet zomaar. Daar hebben we jullie hulp bij nodig, hoe meer zielen hoe meer kennis en dus meer vreugd. Goede tips, een actief forum en spellen met veel deelnemers vergroten de lol op voetbalwedden.net.

Omdat voor niets de zon opgaat willen we onze 'promoters' graag belonen. Iedere maand worden er 2 personen in het zonnetje gezet die ons actief hebben gepromoot. Om mee te kunnen loten moet je iedere maand (of je dat doet moet je natuurlijk zelf weten) in ieder geval 3 personen een email sturen via het formulier bovenaan deze website.

De opgegeven emailadressen mogen slechts één keer worden opgegeven en mogen niet al een account op voetbalwedden.net hebben. In dit forum zullen we iedere maand de winnaars van de 20 euro bekend maken. De loting zal door ons worden gehouden. Alleen ingelogde leden kunnen andere personen promoten. De 20 euro zal op je Bwin account gestort worden.

We hopen op jullie steun!
Crew voetbalwedden.net
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 11-01-2010 22:41 Algemeen
in 11-01-2010 22:41 Algemeen
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Waren er veel mensen die gepromoot hebben vw-crew?? Ik vind persoonlijk dat mensen er alleen kans op mogen maken die zelf ook daadwerkelijk actief zijn op voetbalwedden.. Niet van die trieste mensen die puur en alleen op het geld uit zijn..
0 Vind ik leuk's
Daar ben ik het in weze wel mee eens ik denk dat voor deze promotie aktie ook een minimum van 10 post moet gelden. Ik bedoel het is toch zo weer gratis 5 euro die mensen kunnen meepakken en daarvoor hoeven ze alleen maar een linkje naar voetbalwedden te plaatsen. Ik heb trouwens wellicht nog een leuke aktie het idee is : Verzin een leuke slogan over wedden ,voetbal of bookmakers de beste 10 slogans krijgen 10 euro. Leuk idee toch ?
Ik zal eens kijken of deze aktie doorgevoerd kan worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik ben het eens met Terpie je moet wel actief hier op deze site zijn anders is het niet leuk. Mensen denken alleen aan de money. Ik vind dat je een bepaalde tijd lid moet zijn en een aantal reacties b.v 20 hebben geplaatst en niet van die domme...serieuze en dan pas mag je meedoen aan prijsvragen voor GELD.
0 Vind ik leuk's
En waar ik ook voorstander van ben, is dat mensen alleen kunnen worden verloot als degene die zij via de promotie hebben benaderd ook daadwerkelijk lid worden van voetbalwedden.net. Misschien moet je ook wel als voorwaarde vaststellen dat degene die dan lid worden, zich ook daadwerkelijk regelmatig op het forum bevinden.

Nu geef je dus elke maand 2x 20 euro weg terwijl je het in mijn ogen net zo goed in de voorsloot kunt gooien! Het komt bij mensen terecht die hier helemaal geen recht op hebben.

Het moet niet zomaar wat zijn. Mensen moeten er echt wat voor doen. Nu hoef je alleen maar 2 email adressen in te vullen en je maakt al kans op 20 euro. Makkelijker verdienen kun je het niet.

Ik vind het een leuk idee maar hier werf je geen leden mee. Ja leden die eenmalig op deze site komen en hopen 20 euro te winnen en daarna nooit meer wat van zich laten horen op het forum.
0 Vind ik leuk's
Tja, je zult er altijd koopjesjagers tussen hebben. Die kan je nooit volledig wegvagen van deze planeet :-$

Maarja, al met al vind ik dat het forum de laatste tijd wel een groei heeft ondergaan. Het is veel verder verbeterd en we krijgen ook steeds weer wat nieuwe gezichten erbij, ik ben er blij mee!

Groeten, Rinus
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
@ terpie & Rrinus:
Het klopt inderdaad dat mensen nu 'simpel' even wat emailadressen kunnen invullen en dan meedingen naar de prijs van 20 euro (2x). Daar hebben we toen bewust voor gekozen om de drempel niet te groot te maken. Ik ben het ook helemaal met je eens dat dit eigenlijk bij de leden moet komen die hier regelmatig te vinden zijn en waar de rest ook wat aan heeft.

We zullen binnenkort met een erg leuke actie komen (is de bedoeling) waarmee we een dikke vette prijzenpot willen gaan weggeven. Die prijsvraag duurt net zolang het juiste antwoord niet gegeven is met een maximum van 3 maanden. Ik kan er nog niet teveel over zeggen maar het is erg leuk al zeg ik het zelf ;-)

Tevens heeft het forum inderdaad een groei doorgemaakt en zijn er een aantal actieve leden waar we natuurlijk erg blij mee zijn. Wij koesteren dan ook alle leden en proberen iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ook nog leuk om te melden is dat we op korte termijn ook wat nieuwe updates aan het forum willen doorvoeren waardoor het nog makkelijker is om te reageren en te navigeren door het forum.

Voor nu: slaap lekker en tot morgen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Geldt deze actie eigenlijk nog?
0 Vind ik leuk's
Nee, deze actie is verlopen. We zijn bezig met wat nieuwe acties maar daar kan ik nog niet teveel over kwijt. Wanneer er meer acties zijn hoor je dit natuurlijk via de nieuwsbrief.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.