Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Promoot voetbalwedden.net en win 20 euro

Dag leden van voetbalwedden.net,

Een website met mensen die veel van voetbal weten en zo af en toe een weddenschap plaatsen op internet komt er niet zomaar. Daar hebben we jullie hulp bij nodig, hoe meer zielen hoe meer kennis en dus meer vreugd. Goede tips, een actief forum en spellen met veel deelnemers vergroten de lol op voetbalwedden.net.

Omdat voor niets de zon opgaat willen we onze 'promoters' graag belonen. Iedere maand worden er 2 personen in het zonnetje gezet die ons actief hebben gepromoot. Om mee te kunnen loten moet je iedere maand (of je dat doet moet je natuurlijk zelf weten) in ieder geval 3 personen een email sturen via het formulier bovenaan deze website.

De opgegeven emailadressen mogen slechts één keer worden opgegeven en mogen niet al een account op voetbalwedden.net hebben. In dit forum zullen we iedere maand de winnaars van de 20 euro bekend maken. De loting zal door ons worden gehouden. Alleen ingelogde leden kunnen andere personen promoten. De 20 euro zal op je Bwin account gestort worden.

We hopen op jullie steun!
Crew voetbalwedden.net
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 11-01-2010 22:41 Algemeen
in 11-01-2010 22:41 Algemeen
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]

Ik wist helemaal niet dat jij niet wist dat deze pagina bestond, waarschijnlijk niet geintresseerd in gokeiland.nl? :p

Jawel dat zeker alleen is het echt onmogelijk voor mij om alle pagina's van websites te kennen. Je kunt er zeker iets voor terugkrijgen alleen wil ik graag wel even weten waar je aan dacht :)

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Dat kan je niet betalen ;-)

Je weet mijn nieuwe websites, ga maar eens goed aan het linken :) (ja, ik ben met weinig tevreden ;-) )
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Ik had zeker al aardig wat links geplaatst hiervan een behoorlijk aantal nofollow je weet wel in de goedbegins enzo. Ook een aantal die al follow zijn. De teruglinks die je uit het netwerk krijgt zullen ook zeker de moeite waard zijn. Dus in alle goedbegins enzo komen ook nog jouwn links met follow. Ik pas elke dag een paar startpagina's aan dus stap voor stap ben ik aan het linken. Dat het erg goed helpt is een feit en de topposities(123) zullen zeker gaan komen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Kunnen jullie de discussie over het plaatsen van links in het andere topic verder gaan?
https://www.voetbalwedden.net/topic/verbeteringen-gokeilandnl-263/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Trouwens als ik vrienden een mail stuur over voetbalwedden, moet ik dit jullie dan laten weten ?
0 Vind ik leuk's
Unibet
ik denk dat dat automatisch gebeurt, maar dan moet het via deze site
0 Vind ik leuk's
[quote]Trouwens als ik vrienden een mail stuur over voetbalwedden, moet ik dit jullie dan laten weten ?
[quote]ik denk dat dat automatisch gebeurt, maar dan moet het via deze site

Nee, dat gaat automatisch! Probeer het maar eens, je ziet precies hoeveel mensen je iedere maand nog op de hoogte moet stellen voordat je mee kan doen met de verloting.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ok, ik doe ook mee! Heb even 3 vrienden op de hoogte gebracht!
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Leuke manier om te promoten.
Werkt goed denk ik.
0 Vind ik leuk's
Doe je mee met de verloting Tsmeenk?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.