Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!


Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat mij betreft is het gedeelte waar je odds kunt vergelijken wel aan een onderhoudsbeurt toe.
Je kunt nu namelijk alleen maar 1x2 vergelijken, en je krijgt enkel de odds van een handvol bookmakers te zien. Dat kan in mijn ogen stukken beter. Zelf gebruik ik
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Dag Jeroen,
Bedankt voor je feedback, hier hebben we wat aan! Het leuke is dat dit onderwerp reeds de revue gepasseerd is en binnenkort waarschijnlijk onder handen genomen gaat worden. Een exacte planning hebben we hier niet voor maar dat er een hoop gaat veranderen bij de odds vergelijker is duidelijk. Hoe en wat precies gaan we later bekijken.
We'll keep you updated :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik weet nog wel een verbetering,
want gisteren is ene 'dragans' actief geweest met het pm'en van verschillende mensen (niet mij, maar ik heb zijn lariekoek gelezen).
Hierin vertelde hij dat hij gefixte wedstrijden wist van hoge odds die 100% zeker zijn,
verder gaf hij de 1e tip gratis en voor andere tips moet je betalen.
Die vent is dus gewoon een oplichter, kan iemand hem daarom verwijderen (ip-ban).
En misschien is het handig om op deze site ook een waarschuwing komt waarin verteld wordt dat dit soort guerilla praktijken te mooi zijn om waar te zijn. Want ik kan me voorstellen dat dit soort berichten mensen kunnen beïnvloeden.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Kan het zijn dat meer mensen moeite hebben met het laden van de website www.voetbalwedden.net?
Het lijkt erop dat dit veel langer duurt dan een andere website
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Kan het zijn dat meer mensen moeite hebben met het laden van de website www.voetbalwedden.net?
Het lijkt erop dat dit veel langer duurt dan een andere website

Nee, merk hier ook niks. Hopelijk verbeterd het Michael.
thijspronk:
Ik weet nog wel een verbetering,
want gisteren is ene 'dragans' actief geweest met het pm'en van verschillende mensen (niet mij, maar ik heb zijn lariekoek gelezen).
Hierin vertelde hij dat hij gefixte wedstrijden wist van hoge odds die 100% zeker zijn,
verder gaf hij de 1e tip gratis en voor andere tips moet je betalen.
Die vent is dus gewoon een oplichter, kan iemand hem daarom verwijderen (ip-ban).
En misschien is het handig om op deze site ook een waarschuwing komt waarin verteld wordt dat dit soort guerilla praktijken te mooi zijn om waar te zijn. Want ik kan me voorstellen dat dit soort berichten mensen kunnen beïnvloeden.

De gebruikers is verwijderd van de site. Nogmaals, wij hebben huisregels en daar staat het 1 en ander in. Wij worden groter en dat brengt altijd dit soort vage gebruikers met zich mee.
Overigens bedankt voor de pm's die ik heb gekregen. Zo houden we allemaal controle als community en kunnen we snel actie ondernemen.
Fijne dag allen!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Waarom kan je alleen 1x2 dingen tippen voor de maandelijkse tips race?
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Chat ligt er bij mij uit, hoe zit het bij jullie?
0 Vind ik leuk's
zijn er problemen met de chat ???? krijg niks te zien op de chat :(
0 Vind ik leuk's
draco:
zijn er problemen met de chat ???? krijg niks te zien op de chat :(

Is opgelost. Er zat een fout in het script met de verwijzing naar 'betathome'. Dit is nu opgelost :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Voetbalwedden.
Ik erger me een beetje aan dat hier meer en meer " jongere " op deze site komen.Dan heb ik het over -18 jarige. zo gaat VW onrechtstreeks aanzetten tot wedden . Dat is niet echt de bedoeling denk ik .
Ze maken een account aan met valse geboortedatum . willen het geld terugstorten en merken dat het niet gaat. Ik zou hier toch als crew meer voor ijveren dat ze pas mogen wedden als ze18 zijn.
Ik begrijp wel dat je als voetbalsite zoveel mogelijk mensen wilt aantrekken maar deze website is gemaakt voor een publiek van 18 + . Het is zeker en vast niet mijn bedoeling niet om kritiek te hebben op jullie maar vind toch dat er een beetje meer veiligheid moet zijn om de jongeren te beschermen.
Ik heb stage gedaan bij http://www.addiction-solutions.be/ daar heb ik verschillende jongeren zien passeren met zo'n verslaving.
Toch even nadenken hierover. Voor de rest zijn jullie super goed bezig met deze site! TOP !
0 Vind ik leuk's
Leef je leven naar het maximum , maar ken je grenzen . Ook bij het wedden.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.