Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!


Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
robertw:
Ik zit bijna nooit in de chat,wWaarom die chat zo klein, daar gebeurt hier toch het meest?

Door op popup te klikken zal de chat naar groot scherm gaan. Het is een ingebouwde chat van vw zelf en niet een gratis chat van een andere site die ingebouwd is. Verder heb ik nog niet heel veel mensen horen klagen dat de chat te klein. Misschien kunnen er nog verbeteringen aangebracht worden aan de chat echter is het voor chats enzo technisch gezien een heel ingewikkeld verhaal.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
twouter:

That says it all :-)

Edit : Kreeg pas later door dat het om de scrollbalk in de chat gaat ? Heb hier zelf alleen last van als de site wat trager is. Ik weet wel dat een chat op een site enorm veel geheugen vergt en als het dan heel druk is dan komt dat vaker voor. Weet verder niet of hier een oplossing voor te bedenken is dat is afwachten totdat hier meer over bekend is.

Wel, wedden, nu je het zegt hahahaha, had het eerst niet door dat het ook een probleem vormt in het forum zelf :-) Ik had het inderdaad over de chat, en over het feit dat je vaak je eigen posts dubbel ziet, dat is nu wel wat minder.
Het siert jullie echt dat jullie zelf een chat hebben gemaakt, en dan zitten er natuurlijk zulke bugs in, en dat is jammer, maar dat zal ooit wel opgelost geraken zeker?
Voor de rest, keep up the good work!
0 Vind ik leuk's
robertw:
Ik zit bijna nooit in de chat,wWaarom die chat zo klein, daar gebeurt hier toch het meest?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pop-up_(internet) (y) :p
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Dag allemaal,
We hebben vandaag weer wat updates uitgevoerd. We hebben het ons erg aangetrokken dat we inderdaad weinig deden om informatie te geven dat het wedden op (sport) wedstrijden alleen is toegestaan voor personen boven de 18+. We hebben, alleen op de 'on-ingelogde' versie een button geplaatst in de top van de website. Tevens moeten nieuwe leden expliciet aangeven dat ze boven de 18 jaar zijn. Meer kunnen we helaas niet doen, wij gaan niet naar een systeem dat je als gebruiker een kopie van je paspoort/identiteitskaart moet insturen om toegang te krijgen. Daar hebben we het personeel niet voor en willen we ook niet, we willen laagdrempelig zijn voor onze bezoekers.
Verder hebben we vandaag een aantal verbeteringen doorgevoerd met betrekking tot de snelheid. Wij hebben het idee dat het op onze locatie goed werkt, echter zijn we benieuwd hoe het op jouw computer gaat. Zo snel als het licht of zo langzaam als een slak? Graag horen we jullie feedback.
Dit was het voor nu!
Fijn weekend in ieder geval ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bij mij werkt de site bijna zo snel als het licht :d !!
Alleen door het mooie sneeuwpak over de chatbox, is het knopje om naar boven te klikken in de chatbox 'ondergesneeuwd' :p
Maar daar hebben we natuurlijk de scroller op de muis voor :d
Verder ga absoluut door vw.net!! (y)
0 Vind ik leuk's
daydream:
Bij mij werkt de site bijna zo snel als het licht :d !!

Mooi dat de site bij jou zo snel werkt. Snelheid is iets wat voetbalwedden hoog in het vaandel heeft staan. En mocht de site te traag lopen dan zal er zsm naar gekeken worden wat daarvan de oorzaak is, zodat dit verholpen kan worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
mooi verbetering! (y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Ik vind de voorbeschouwingen sinds 2 weken een stuk beter, al kijk ik alleen bij Aleague.
Mag ook gezegd worden, goed werk Jeroen.
0 Vind ik leuk's
robertw:
Ik vind de voorbeschouwingen sinds 2 weken een stuk beter, al kijk ik alleen bij Aleague.
Mag ook gezegd worden, goed werk Jeroen.

Thanx Robert. De volgende stap komt in Februari! Stay tuned!
Fijn weekend!
gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
De voorbeschouwingen zijn inderdaad beter (meer achtergrond informatie over wedstrijden) alleen is het wel superjammer dat op dit moment het nog niet zo overzichtelijk is (wedstrijden staan door elkaar terwijl het voor bijna iedereen leuker zou zijn mocht het per competitie geordend staan en zo :-)
Maar ik weet dat er aan gewerkt wordt, dus ik ben benieuwd naar het resultaat :-)
Keep up the good work, guys!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.