Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!


Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is wel een werkje voor de crew om hier eens goed over na te denken hoe je zoiets kan voorkomen.
Het is mij inderdaad ook al opgevallen dat er hier geregeld -18j op de site vertoeven.
0 Vind ik leuk's
Hier zal zeker goed naar gekeken worden wat hier aangedaan kan worden. Goed argument ook Mafapo want is zeker wel iets om over na te denken. Zo goed mogelijk aangeven dat het een 18+ site betreft lijkt mij de beste oplossing.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
We gaan geen beleid voeren dat je je identiteitskaart moet insturen voordat je account geactiveerd zal worden om zo zeker te zijn dat er alleen 18+ mensen komen. Het is echter wel goed om een beleid te voeren waarin we alle nieuwe gebruikers kunnen waarschuwen voor de grootste gevaren van het wedden op (sport) wedstrijden.
Thanx voor het melden. We gaan er in ieder geval wat mee doen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Je kan bv duidelijk aangeven dat het een +18 site is en dat er hier tips worden gegeven voor sportweddenschappen.
Je kan ook een duidelijk beeld geven dat het onder de 18j verboden is en dat als je valse info geeft over je leeftijd aan de online bookmakers je uw centen kwijt bent.Het is tenslotte die jongere mensen hun eigen verantwoordelijkheid of ze zo willen spelen.Maar ik zie hier toch dikwijls dezelfde vragen terugkeren in verband met het geven van valse info aan de online bookmakers en dan vooral over de leeftijd.
Het is misschien een idee,maar waarom laat je niet ieder lid een tekst lezen met alle gevolgen van dien en over de mogelijke gevolgen van zoiets.Kunnen ze later niet zeggen dat ze het niet wisten en heb je zelf de nodige info aan die jonge snaken gegeven.
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Je kan bv duidelijk aangeven dat het een +18 site is en dat er hier tips worden gegeven voor sportweddenschappen.
Je kan ook een duidelijk beeld geven dat het onder de 18j verboden is en dat als je valse info geeft over je leeftijd aan de online bookmakers je uw centen kwijt bent.Het is tenslotte die jongere mensen hun eigen verantwoordelijkheid of ze zo willen spelen.Maar ik zie hier toch dikwijls dezelfde vragen terugkeren in verband met het geven van valse info aan de online bookmakers en dan vooral over de leeftijd.
Het is misschien een idee,maar waarom laat je niet ieder lid een tekst lezen met alle gevolgen van dien en over de mogelijke gevolgen van zoiets.Kunnen ze later niet zeggen dat ze het niet wisten en heb je zelf de nodige info aan die jonge snaken gegeven.

wat Leo zegt is correct
je zou bijv vooraleer ze de eerste maal op de site komen , een pagina laten zien met de gevaren van wedden , wat te doen , eventueel contactnummers of adressen van bevoegde instaties die zich met "gokverslaafden" bezig houden , en dan ook de persoon laten aankruisen dat hij akkoord gaat met de voorwaarden van de site , oa minderjarigheid enz , en dat in geval van misbruik of leugens over leeftijd hij verwijdert kan worden
0 Vind ik leuk's
Als je naar een willekeurig profiel gaat en je kijkt bij de tips van die persoon, zie je in de kolom 'gemiddelde odds' dezelfde waarden als in de kolom 'ingezet'. Dit klopt niet.
Ik stoor me er niet aan, maar het is een schoonheidsfoutje gegeven door een foutje in de code die waarschijnlijk makkelijk te verhelpen is (ik heb ook nog wat basic programma's moeten schrijven aan de universiteit) aangezien het gewoon om een cellen gaat met een waarde gelijk aan de uitkomst van een wiskundige formule à la (som van de odds) gedeeld door (aantal odds)...
Nogmaals, ik stoor me er niet aan, maar ik dacht, ik rapporteer het even. Verder een topwebsite, VW! (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
leonardo1965:
Je kan bv duidelijk aangeven dat het een +18 site is en dat er hier tips worden gegeven voor sportweddenschappen.
Je kan ook een duidelijk beeld geven dat het onder de 18j verboden is en dat als je valse info geeft over je leeftijd aan de online bookmakers je uw centen kwijt bent.Het is tenslotte die jongere mensen hun eigen verantwoordelijkheid of ze zo willen spelen.Maar ik zie hier toch dikwijls dezelfde vragen terugkeren in verband met het geven van valse info aan de online bookmakers en dan vooral over de leeftijd.
Het is misschien een idee,maar waarom laat je niet ieder lid een tekst lezen met alle gevolgen van dien en over de mogelijke gevolgen van zoiets.Kunnen ze later niet zeggen dat ze het niet wisten en heb je zelf de nodige info aan die jonge snaken gegeven.

wat Leo zegt is correct
je zou bijv vooraleer ze de eerste maal op de site komen , een pagina laten zien met de gevaren van wedden , wat te doen , eventueel contactnummers of adressen van bevoegde instaties die zich met "gokverslaafden" bezig houden , en dan ook de persoon laten aankruisen dat hij akkoord gaat met de voorwaarden van de site , oa minderjarigheid enz , en dat in geval van misbruik of leugens over leeftijd hij verwijdert kan worden

Draco, buiten het feit dat het verwijderD is ( :p ;-) ) denk ik dat jou idee niet zo doeltreffend is: hoe vaak lezen mensen zulke dingen? Het enige effect dat je ermee bereikt is dat VW zich kan 'indekken' omdat ze toch een jongere hebben gewaarschuwd. Lees jij telkens de volledige terms and conditions als je je ergens registreert?
Doeltreffender lijkt me om een soort VW-tagline te bedenken, waarin duidelijk wordt dat wedden met het verstand moet gebeuren en je zelf de grens moet kunnen stellen (maar dan creatief verwoord uiteraard) en die dan op verschillende goede strategische plaatsen geplaatst worden (zo denk ik aan het balkje tussen het chatvenster en de tabbladen, mensen actief op de chat zullen het dan regelmatig lezen en hieraan herinnerd worden.)
Maar ja, de vraag is dan ook vooral of je mensen het ook echt op zulk een manier kan doen beseffen dat sportsbetten met het verstand moet worden gedaan? 'Bier met liefde gebrouwen, drink je met verstand' , ga jij hierdoor een Duvel minder drinken? Ik zeg één ding: Schol!
0 Vind ik leuk's
ScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalk
ScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalk
ScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalk
ScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalk
ScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalk
ScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalk
ScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalk
ScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalkScrollbalk
That says it all :-)
0 Vind ik leuk's
twouter:

That says it all :-)

Dat zegt het zeker al :). Denk nog niet dat het de hoogste prioriteit heeft maar is zeker weer een verbetering als het gefixed wordt. Tot die tijd kunnen post uiteraard wel aangepast worden. Jou post hier boven laat ik staan zodat het te zien is dat dat in de toekomst nog verbeterd moet worden.
Edit : Kreeg pas later door dat het om de scrollbalk in de chat gaat ? Heb hier zelf alleen last van als de site wat trager is. Ik weet wel dat een chat op een site enorm veel geheugen vergt en als het dan heel druk is dan komt dat vaker voor. Weet verder niet of hier een oplossing voor te bedenken is dat is afwachten totdat hier meer over bekend is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik zit bijna nooit in de chat,wWaarom die chat zo klein, daar gebeurt hier toch het meest?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.