Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!


Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
twouter:
alleen is het wel superjammer dat op dit moment het nog niet zo overzichtelijk is (wedstrijden staan door elkaar terwijl het voor bijna iedereen leuker zou zijn mocht het per competitie geordend staan en zo :-)

Twouter bedankt voor de feedback. Denk dat dit ook een goed idee is om zo wedstrijden te ordenen. In het huidige systeem is het nog niet mogelijk dat dit geordend komt te staan. Ik zal dit punt doorgeven zodat er gekeken kan gaan worden wat er allemaal mogelijk is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Waarom kunnen Anderlecht en Ajax dit weekend niet gespeeld worden in de tipcompetitie?
0 Vind ik leuk's
hostedenis:
Waarom kunnen Anderlecht en Ajax dit weekend niet gespeeld worden in de tipcompetitie?

Viel mij ook al op dat er wedstrijden zijn die niet gespeeld kunnen worden in de tipscompetitie terwijl dat deze wel gespeeld worden. Er zal wel iets misgaan in het systeem waardoor aantal wedstrijden niet getipt kunnen worden. Ik zal hier in ieder geval melding van maken zodat er zsm naar gekeken kan worden. In ieder geval is het de bedoeling met het nieuwe systeem dat alle wedstrijden/competities getipt kunnen gaan worden met keuze uit vele verschillende soorten weddenschappen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
twouter:
alleen is het wel superjammer dat op dit moment het nog niet zo overzichtelijk is (wedstrijden staan door elkaar terwijl het voor bijna iedereen leuker zou zijn mocht het per competitie geordend staan en zo :-)

Twouter bedankt voor de feedback. Denk dat dit ook een goed idee is om zo wedstrijden te ordenen. In het huidige systeem is het nog niet mogelijk dat dit geordend komt te staan. Ik zal dit punt doorgeven zodat er gekeken kan gaan worden wat er allemaal mogelijk is.

Perfect! Het zal de tekstschrijvers ook alleen maar gaan motiveren omdat hun teksten meer in de spotlight staan :D
0 Vind ik leuk's
Bedankt wedden, dat je er melding van gemaakt hebt. Verder heb ik een eindje geleden ook het volgende gepost, maar mijn post is in de vergetelheid geraakt denk ik... Het is dan ook niet van prioritair belang, meer een klein schoonheidsfoutje ;)
hostedenis:
Als je naar een willekeurig profiel gaat en je kijkt bij de tips van die persoon, zie je in de kolom 'gemiddelde odds' dezelfde waarden als in de kolom 'ingezet'. Dit klopt niet. Ik stoor me er niet aan, maar het is een schoonheidsfoutje gegeven door een foutje in de code die waarschijnlijk makkelijk te verhelpen is (ik heb ook nog wat basic programma's moeten schrijven aan de universiteit) aangezien het gewoon om cellen gaat met een waarde gelijk aan de uitkomst van een wiskundige formule à la (som van de odds) gedeeld door (aantal odds)... Nogmaals, ik stoor me er niet aan, maar ik dacht, ik rapporteer het even. Verder een topwebsite, VW! (y)
0 Vind ik leuk's
hostedenis:
Bedankt wedden, dat je er melding van gemaakt hebt. Verder heb ik een eindje geleden ook het volgende gepost, maar mijn post is in de vergetelheid geraakt denk ik... Het is dan ook niet van prioritair belang, meer een klein schoonheidsfoutje ;)

Het bericht dat in de vergetelheid geraakt was heb ik ook doorgegeven ! Bedankt nogmaals voor het melden van de fouten (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Misschien nog ff een ideetje voor de admins om over na te denken
Kijken of er soms de mogelijkheid bestaat om een "soort" blokkeerknop" of "blacklist" te maken die elke gebruiker zelf kan gebruiken
Dus waarmee hij zelf kan bepalen dat een bepaald lid ( of leden ) niet meer de mogelijkheid hebben om "commentaar" of "reacties" te geven/plaatsen in zijn topics , zodanig dat de topics gespaard blijven van "zinloze" of "nutteloze" toevoegingen , die niks bijdragen aan de topic die een lid opstart
Momenteel heb je de mogelijkheid om een gebruiker te volgen ( = fantastische mogelijkheid ) maar langs de andere kant zou je ook zelf de kans en mogelijkheid moeten hebben om zelf te bepalen wie wel en wie niet commentaar mag schrijven en toevoegen aan je topic
Toch de moeite waard denk ik , om in verweging te nemen
(y) (y)
0 Vind ik leuk's
Dat zou zeker mooi zijn Draco weet echter niet of dat technisch haalbaar is dat zal uitgezocht moeten worden. Vind het echt een goed idee hopelijk kan dit ergens in 2012 doorgevoerd gaan worden!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Misschien de mogelijkheid om combinaties en systeempjes te tippen bij de tipgeverscompetitie. Dan kan je nog kiezen om die wel of niet mee te tellen voor de ROI competitie.
:d
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Misschien de mogelijkheid om combinaties en systeempjes te tippen bij de tipgeverscompetitie. Dan kan je nog kiezen om die wel of niet mee te tellen voor de ROI competitie.
:d

In 2012 komt er een geheel nieuw systeem dat al reeds in ontwikkeling is. In het systeem zullen tipgevers de mogelijkheid hebben om veel soorten weddenschappen te tippen onderverdeeld in 1x2 , Over/Under, Asian handicap, Odd/Even, Handicap,Double chance, HT/FT, Ordinary time, 1st half,en 2nd half. Denk dat het met combi's tippen technisch erg ingewikkeld gaat worden al ben ik daar niet 100% zeker van. In ieder geval staan er mooie veranderingen te wachten die van de hele site een echte top site zullen maken!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.